Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote Marktplaats topic
- Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand, 3 weken geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 maart 2010 om 16:27 #81609
Gewoon een dop met ratel gebruiken dus, net zo makkelijk of mischien zelfs makkelijker
4 maart 2010 om 08:49 #816474 maart 2010 om 18:32 #816874 maart 2010 om 18:57 #81690@lampekap kijk eens een post eerder. :pest
En die laatste Polini uitlaat is wat hier op het forum ook staat als “lunga” alleen de korte versie en langs links
5 maart 2010 om 13:26 #81731Zo vandaag dan toch maar even naar het door Kevin van der Put opgegeven adres in Bunde geweest :

Ik eerst even een verkenningstochtje uitgevoerd om het e.e.a. eerts te bekijken en toen maar aangebeld .
In eerste instantie deed er niemand open op Repenhof 11 te Bunde maar na een tweede keer bellen kwam er beweging .Er moest iemand thuis zijn want alle dekbedden hingen uit het raam .
Er kwam een vrouw gehuld in roze badjas met een verbaasd gezicht om de hoek van het raam kijken .
Op mijn eerste vraag ” ik ben op zoek naar Kevin van de Put ” reageerde de vrouw met “ik kom wel even naar beneden “.Ik heb mij eerst even verontschuldigd en gevraagd of ik haar niet gestoord had in haar activiteiten .
Dit was gelukkig niet zo en ben toen met het verhaal begonnen dat haar adres misbruikt werd door iemand
die zich uitgaf als Kevin van der Put wonende aan de Repenhof 11 te Bunde .Nu komt het , IK WAS NIET DE EERSTE die aan de deur kwam .
Er was vorige week nog een man met zijn zoon aan de deur geweest die alle onderdelen in 1 koop gekocht zou hebben en daarvoor € 300,- had overgemaakt .
Het mevrouwtje schrok er van dat ik ook al met 2 gedupeerden aankwam , en ik heb haar het advies gegeven aangifte
te gaan doen bij de Politie .
De andere man met zijn zoon had ook diverse kopieen van de mailwisselingen met daarin de naam en het adres in Bunde achter gelaten bij de vrouw en ik heb mijn print-screens van VC.nl waarop haar adres duidelijk stond ook achtergelaten i.v.m. de aangifte .Ook heb ik mijn visitiekaartje achtergelaten mochten er nog vragen of ontwikkelingen zijn waardoor we die Kevin van de K*T
op het spoor kunnen komen .Voor diegene die zaken met hem gedaan hebben , wil iemand mij het rekeningnummer van deze Kevin even PM’en .
B.t.w. hebben jullie al aangifte gedaan ?Ik hou jullie op de hoogte
5 maart 2010 om 13:30 #81732goed bezig
hoop dat ze hem te pakken krijgen
lullig voor die vrouw5 maart 2010 om 13:40 #81733Zijn adres is toch makkelijk te achterhalen d.m.v. zijn bankrekeningnummer?
Dit moet de bank tenslote, wel kunnen verstrekken.5 maart 2010 om 13:47 #81734Zou ik toevallig even de mailtjes van hem mogen, misschien dat we zijn ip adres(provider) kunnen achterhalen 😉
5 maart 2010 om 13:49 #81735goed bezig oliegasselt

alleen erg jammer dat er van dit soort figuren bijzitten.
suc6 met het verdere gebeuren jongens.5 maart 2010 om 14:21 #50558Goeie actie!
Hopelijk is die snotneus te achterhalen, dan is hij nog niet jarig.
5 maart 2010 om 14:29 #50545Edjuh :
Goeie actie!Hopelijk is die snotneus te achterhalen, dan is hij nog niet jarig.
ik zeg: meeting bij kevin van der put thuis 😛
5 maart 2010 om 14:29 #50543Jelle :
Zijn adres is toch makkelijk te achterhalen d.m.v. zijn bankrekeningnummer?
Dit moet de bank tenslote, wel kunnen verstrekken.Dat geeft de bank alleen af als er zaak loopt bij de politie.
Jij als particulier kan die gegevens niet zomaar opvragen.
Wat opzich maar dom is want de bank speeld wel voor tussen persoon van de oplichter
Maar dat wat hansieb zegt kan wel kans van slagen hebben want dat word wel meer geadviseerd bij oplichting.@goedguus
Ja en dan z,n hoofd als rollerbank gebruiken voor die dag:D5 maart 2010 om 14:33 #50529speedbuxy :
@goedguus
Ja en dan z,n hoofd als rollerbank gebruiken voor die dag:Dhaha als we dan toch bezig gaan zet ik van die banden eronder die ze ook bij crossen op het ijs gebruiken 😛 met van die pinnen eraan 😛
5 maart 2010 om 14:36 #50530Ik ga hem vinden , en dan is het te laat voor dit mannetje !!
5 maart 2010 om 14:57 #50575Natuurlijk niet bedreigen mondeling of schriftelijk (kan taakstraf opleveren) en al helemaal niet afrossen (aangifte mishandelingen)
Ik zeg, de VC.nl opsporings-squad! Kom maar hier met die orginele emails !
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.