Vespa-Ciao.NL
:: Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 5,866 tot 5,880 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

zevenenergie
    Donateur

Hij kost bij jmpb 109,50 euro.
      https://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/motordelen/cilinders-vespa-ciao/80cc-cilinderkit-ciao-malossi.html

Dat scheelt dus`€ 24,45

Ik ken hem niet dus weet niet of het een goede is.

Jelle
      Topic starter

Dr Gonzo
        Donateur

lightlord
          Donateur

kijk dat is nog eens adverteren geweldig 🙂

Je ware pubertijd duurt je leven lang
            Lightlord's Dizzy/Gypsi

ciaohoefplan
            Bijdrager

Bas23
              Bijdrager

dirkwim
                Bijdrager

Een 12.10 carburateur op marktplaats gekocht voor 27 incl. verzendkosten. Op de foto zag het geheel er compleet uit. Eenmaal binnen gekregen bleek de verkoper de gassschuif + gasschuifdeksel + Chokeknop inc hendel + het gedeelte waar je gaskabel doorheengaat niet meegestuurd te hebben. Kortom een halve carburateur 🙁

Inmiddels een berichtje gestuurd naar diegene maar nog geen reactie. Ik geef hem nog even voordeel van twijfel, maar mocht het te lang duren dan plaats ik even zijn advertenties hier zodat anderen er niet in trappen.

Overigens is dit al de tweede keer dat ik een product krijg wat niet overeenkomt met de foto. Vorige keer via een andere verkoper een verstevigde achterbrug gekocht. Op Marktplaats zat deze achterbrug netjes in zwart lak. Eenmaal ontvangen was het gewoon kaal ijzer

Wilk1985
                  Moderator

Jammer inderdaad, er zijn veel mensen die al hun troep op Marktplaats dumpen.

Mocht je er niet uitkomen met de verkoper kun je de advertentie en gegevens hier plaatsen, dan houden we dit topic schoon voor de advertenties die interessant kunnen zijn :).

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=18857&n=last

cch
                    Bijdrager

dirkwim :
                      Een 12.10 carburateur op marktplaats gekocht voor 27 incl. verzendkosten. Op de foto zag het geheel er compleet uit. Eenmaal binnen gekregen bleek de verkoper de gassschuif + gasschuifdeksel + Chokeknop inc hendel + het gedeelte waar je gaskabel doorheengaat niet meegestuurd te hebben. Kortom een halve carburateur 🙁

Inmiddels een berichtje gestuurd naar diegene maar nog geen reactie. Ik geef hem nog even voordeel van twijfel, maar mocht het te lang duren dan plaats ik even zijn advertenties hier zodat anderen er niet in trappen.

Overigens is dit al de tweede keer dat ik een product krijg wat niet overeenkomt met de foto. Vorige keer via een andere verkoper een verstevigde achterbrug gekocht. Op Marktplaats zat deze achterbrug netjes in zwart lak. Eenmaal ontvangen was het gewoon kaal ijzer

heb precies het zelfde mee gemaakt 2 carbs gekocht op de foto leken ze helemaal nieuw met zelfs de dellorto sticker er nog bij eenmaal thuis gekregen bleek het gasschuif en de deksel er niet bij te zitte later stuurde die een mail dat ie het zogenaamd apart in een envelop heeft opgestuurd maar heb nooit meer wat gekregen

De Brandweer
                      Bijdrager

Ik kan me ook nog iemand uit Noord Holland herinneren die mij een polini 42 verkocht en de gebreken niet op de foto zette maar net deed of het om een goed ding ging. Volgens mij was jij dat cch.

Als ik in je verkooptopics van vroeger kijk zie ik de afgebroken koelrib alweer terug.

Die linksonder met de deuk in de zuiger en de gaten en sporen en gaten in de wand.

niek1992
                        Bijdrager

http://link.marktplaats.nl/m1087192140

Een pinasco halflege wangen kick-kruk. Ziet er zelfs naar uit dat ie uitgebalanceerd is. En de pen die tussen de wangen zit, vastgelast.

R.Zwiers
                          Bijdrager

IJskonijn
                            Bijdrager

R.Zwiers :
                              Iemand nog een speciale Si? 😀
                              http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommers-vespa/m1086008442-zeer-zeldzame-vespa-si-special-edition-1985.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1

Die is niet helemaal 100% geloof ik..
                              Aardig prijsje zeg!

No replacement for displacement

niemand
                              Donateur

die bedoelt zeker 30 euro :con:con

dirkwim
                                Bijdrager

Mooi spul te koop!

Citta 43mm polini pen 10 cilinder met ciao of Citta kop
                                  Citta polini carter contact punten
                                  Citta proma uitlaat
                                  Citta leovince krul uitlaat

-inmiddels verkocht-

15 berichten aan het bekijken - 5,866 tot 5,880 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.