Vespa-Ciao.NL
:: Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 5,686 tot 5,700 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas23
    Bijdrager

Nee maar je herkent hem wel makkelijk zo:D Terwijl hij er een super strakke voorvelg bij heeft gekregen extra.
      De velgen waren echt mint!

speedbuxy
      Bijdrager

Das goed professioneel gedaan ja:lol
        http://link.marktplaats.nl/m973418146

Edjuh
        Bijdrager

“Tot de max”

R.Zwiers
          Bijdrager

niek1992
            Bijdrager

@R.Zwiers

zien eruit als Si velgen, zwart gecoat. Grillo velgen zijn van die apparte 3spaaks velgen.

speedbuxy
              Bijdrager

Zijn Grillo spaak velgen.
                ”Nieuwere” types Grillo hebben inderdaad 3 spaaks alu velgen

cch
                Bijdrager

je zal het niet geloven wat voor rare mensen er zijn op mp, ik heb een polini evo carter set gevonden op mp die vroeg er 20 euro voor, dus ik heel blij gelijk ja wil het hebben netjes direct het geld over gemaakt,maar hij kan pas morgen de pakket op de post doen, dus wat denk je krijgt ie een mail van iemand of die wel goed bij ze hoofd is om dat voor dat geld weg te doen,en dat ie dat niet moet doen want het is 380euro waard.
                  en krijgt allemaal van andere mensen mails die het voor meer willen kopen, zegt ie ik zal morgen je geld terug storten, ik zeg hoe dan we hebben toch een deal.? wilt ie het nu aan iemand anders gaan verkopen omdat ie meer bied.. is toch leip..:? heb het nog nooit mee gemaakt zo er zijn echt haters die het een andere niet gunnen dat ze zelf de boot hebben gemist en proberen het zo voor de ander het te verneuken, echt triest gewoon mag leiden dat die mensen de pest k… krijgen. op zulke dingen hoop je eens in een tijd te kunnen struinen gaan trieste mensen het zo verkloten echt jammer…dacht een mooi carter te scoren voor 20eurotjes maar nee helaas :((:((

Bas23
                  Bijdrager

Gebeurt vaker als dt je denkt, maar soms heb je geluk, en soms weer niet. Volgende keer beter toch? Ik heb het ook al vaker mee gemaakt, gelukkig altijd wel mijn geld terug gekregen:thumb Maar niet om je aan te vallen, maar gebruik eens komma’s en punten leest beter;)

cch
                    Bijdrager

Bas23 :
                      Gebeurt vaker als dt je denkt, maar soms heb je geluk, en soms weer niet. Volgende keer beter toch? Ik heb het ook al vaker mee gemaakt, gelukkig altijd wel mijn geld terug gekregen:thumb Maar niet om je aan te vallen, maar gebruik eens komma’s en punten leest beter;)

ok ok koop wel vaker wat via internet maar dit is wel raar,en indd moet even comma’s er tussen zetten :lol

Bas23
                      Bijdrager

ok ok koop wel vaker wat via internet maar dit is wel raar,en indd moet even comma’s er tussen zetten :lol

😀:thumb:thumb

Ja mensen krijgen soms 10 euro meer geboden, en dan zeggen ze het geheel af, Ik baal er dan ook van, maar denk dan maar gewoon dat het je niet gegund is, en als ik me niet vergis was dat carter ook half uit gedremmeld. Dus wees maar blij.

cch
                        Bijdrager

Bas23 :

😀:thumb:thumb

Ja mensen krijgen soms 10 euro meer geboden, en dan zeggen ze het geheel af, Ik baal er dan ook van, maar denk dan maar gewoon dat het je niet gegund is, en als ik me niet vergis was dat carter ook half uit gedremmeld. Dus wees maar blij.
                          het ging ook maar om 25 euro meer, ik zeg ik betaal je wel ervoor meer zit ie al uren lang te mailen dat het toch een hele speciale carter is en niet meer te krijgen en dit dat, als het goed is was die nog helemaal nieuw gewoon..maar ja blijft voor mij alleen jammer dat andere flikkers het zo verkloten voor de rest maakt me die hele carter vrij weinig uit eigenlijk vind alleen iritant dat andere het zo verkloten

speedbuxy
                          Bijdrager

Met zulke koopjes werkt alleen afhalen. Anders word je 9 van de 10 keer toch overboden waar verkopers vaak wel gevoelig voor zijn.
                            Ik had bij 20euro en een dag later pas verzenden niet eens de hoop gehad dat ik dan nog de koper zou blijven.
                            Neemt niet weg dat het natuurlijk een balle streek blijft van de klokkenluider(s)
                            Waarvan nu waarschijnlijk 1 de koper is.
                            Hopelijk is het wel een zwaar verdremelt carter.

MCBoss
                            Donateur

Je was niet de enige die contact heeft gehad met de verkoper hoor.
                              Ik had mailcontact vanaf dat de advertentie erop stond en was 1 van de 1e die reageerde naar hem.
                              Hij was zelf verbaasd dat er niet meer geboden werd.
                              Ik vertelde dat hij zelf voor 20 euro had neergezet en dat hij anders bieden vanaf 20 had moeten doen.
                              Ondertussen liet hij mensen bieden via mail kennelijk want ik kreeg later mail dat hij hem verkocht had voor 65 euro.
                              Lekker ventje die verkoper:whistle

demmer
                              Bijdrager

Rick.
                                15 berichten aan het bekijken - 5,686 tot 5,700 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.