Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

• Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door Wim.
15 berichten aan het bekijken - 5,011 tot 5,025 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

aadje
    Bijdrager

Lekker dan. Ik heb nog gekeken of iemand hem er al bij had gezet hahaha. Beetje jammer weer dit.

Anoniem

aadje :
        Lekker dan. Ik heb nog gekeken of iemand hem er al bij had gezet hahaha. Beetje jammer weer dit :'(

je snapt ‘m niet,
        die SI is al veel verkocht laatste tijd, en elke keer weer moet diegene er vanaf.

aadje
        Bijdrager

Oo oké ik snap hem. Ziet er wel leuk uit, maar niet mijn smaak op de velgen na.

Sjors891
          Bijdrager

Is dat n goed of een slecht teken. Ik heb namelijk belang bij zijn LC set 😉

Florian
            Moderator

aadje :
              Oo oké ik snap hem. Ziet er wel leuk uit, maar niet mijn smaak op de velgen na.

Ik vind dit nou juist een erg mooie combinatie, een SI frame met Citta velgen en monoveer.
              Een originele SI is niet om over naar huis te schrijven zo afzichtelijk. Maar met deze combinatie mag je in ieder geval gezien worden in het openbaar:D

Fredzzz
              Moderator

Die Si was vroeger van mij. Heb hem voor een goede prijs van Edwin de Boer overgenomen, idd een “bekende” uit Groningen.

Ik hoefde hem niet per se kwijt, maar ik kreeg een bod dat ik niet kon afslaan, dus heb ik hem weer doorverkocht.

Er is absoluut niks mis met die Si. De velgen zijn erg mooi, de lak is in redelijke staat (had Edwin zelf gespoten). Het blok loopt super, heb het blok opnieuw opgebouwd met nieuwe pakkingen en veren.

Die Shaft uitlaat ken ik niet, had ik er niet bij. Iemand ervaring mee?

Die uitlaat heeft hij nieuw bij mij gekocht, vandaar nog geen ervaring mee op gedaan. Volgens mij is buxy de enige te zien in zijn perso.

aadje
                Bijdrager

@florian. Het is niet dat ik hem lelijk vind, maar bepaalde dingen vind ik gewoon niet mooi, zoals die remklauw achter bijvoorbeeld. Kont zou ook wat hoger kunnen en een citta koplamp zou ook beter staan.

arvid13690
                  Bijdrager

spit dit account even door, misschien voor de verzamelaars onder ons nog iets leuks.
                    http://www.marktplaats.nl/verkopers/8421624.html
                    wel even zoeken.

Tis altied moar eem!

Wilk1985
                    Moderator

arvid13690 :
                      spit dit account even door, misschien voor de verzamelaars onder ons nog iets leuks.
                      wel even zoeken.

Heb even gespit, heeft inderdaad leuk spul en het vliegt de deur uit als ik het zo zie.

Ik word op Marktplaats steeds overboden :(( 🙁 Door een zekere “RBK” is dat iemand van hier? Vroeg ik me zo af 🙂

Bas23
                      Bijdrager

Wilk1985 :

arvid13690 :
                        wel even zoeken.

Heb even gespit, heeft inderdaad leuk spul en het vliegt de deur uit als ik het zo zie.

Ik word op Marktplaats steeds overboden :(( 🙁 Door een zekere “RBK” is dat iemand van hier? Vroeg ik me zo af 🙂

Het is RDK Jos, ik ken hem wel, heeft 5 oldtimers, en verzamelt alles wat met de oude Ciao te maken heeft.

Martino
                        Moderator

Pinasco Vario Subito

Zo te zien uit oude voorraad, maar verwacht toch ook dat Pinasco weer variateurs gaat leveren wanneer de rest van de nieuwe Pinasco onderdelen worden uitgeleverd. :whistle

aadje
                          Bijdrager

Iets voor de verzamelaar?
                            Complete en nette kalender uit ’76.

http://www.ebay.com/itm/380801052770?redirect=mobile

beunhaaz
                            Bijdrager

Hebbe ze geen van 2014? Zou die meteen kopen 😛

passioncitta
                              Bijdrager

ktmgek
                                Bijdrager
                                15 berichten aan het bekijken - 5,011 tot 5,025 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.