:: Het grote Marktplaats topic
-
TonniModerator

Bram Hanegraaf

Tom ciao
Oudijzerprijzen staan laag, dus je hebt er nu ook niks aan. :con
Die is trouwens van Leon Ciao, hier van het forum.
de vork stuur hendels zijn nog goed :p
maar moet hem snel kwijt hij ligt in de weg, anders wordt het oudijzerboer bellen of dumpen ofzo 😕
Oud ijzerboer dus, de natuur vervuilen laat je maar achterwegen:pest
VespaAvanti :
Oud ijzerboer dus, de natuur vervuilen laat je maar achterwegen:pest
rond 10 uur komt er een duitser voor hem op te halen, die heeft een paar maanden terug al mijn oude crosser opgehaalt en hij knapt helemaal afgetrapte dingen weer mooi op dus er gebeurd nog iets goeds mee 
nou ik zie hem nog niet komen maar er waren nog 2 mensen die hem wel wilde, shaker hier vant forum en ene nelis dus kom hem wel kwijt gelukkig :lol
leon ciao :
nou ik zie hem nog niet komen maar er waren nog 2 mensen die hem wel wilde, shaker hier vant forum en ene nelis dus kom hem wel kwijt gelukkig :lol
geef hem maar aan nelis want ik krijg zo snel geen auto geregeld en heb net een andere koop gedaan 😀
oke heb hem al gemaild. Wat heb jij je dan gehaald 🙂 ?
leon ciao :
oke heb hem al gemaild. Wat heb jij je dan gehaald 🙂 ?
Ik maak binnekort wel ff een lijst want t is echt gewoon te veel om op te noemen =)
leon ciao :
Met de term gratis kan je haast je huisvuil nog kwijt:D
Ik zet altijd de rommel wat ik tijdens het opruimen van de hokken vrij krijg op mp om gratis af te halen.
Nu 2x gedaan en alle 2x binnen 5 minuten los:D
Nou ben ik heel benieuwd wat er onder het voetenplankje ligt? klik
JavadDonateur
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.