Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 4,711 tot 4,725 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Leuk, wel grappig dat ze er Back to the eighties op zetten en dan een plaatje van het laatste model Ciao :).

Zit wel te denken om er 1 te bestellen, voor 3,45 verzend hij ze naar Nederland in een grote envelop.

Rizla
      Donateur

Ik ga er ook 1tje bestellen

pindaa
        Bijdrager

Een koopje; (homoet uitlaat+hele citta)
          http://link.marktplaats.nl/686754995

Wilk1985
          Moderator

Heb hem ook besteld, die Duitser zal wel denken van huh binnen 1 uur 2 orders uit Nederland? Hij zal blij zijn met jou Rizla.

@ Pindaa mooie kleurenstelling en inderdaad een koopje. Hij ziet er compleet uit.

Martino
            Moderator

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-algemeen/m688673329-polini-top-one.html

Leuk en mooi goedkope Polini Top one. De tijd dat de verkoper op mp actief is maakt mij allert. Vervolgens krijg ik idd een bankrekening nummer welke bij de Politie staat geregistreerd als frauduleus. Misschien iets voor iemand die in de buurt woont?

Flippo
              Donateur

Martino :
                http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-algemeen/m688673329-polini-top-one.html

Leuk en mooi goedkope Polini Top one. De tijd dat de verkoper op mp actief is maakt mij allert. Vervolgens krijg ik idd een bankrekening nummer welke bij de Politie staat geregistreerd als frauduleus. Misschien iets voor iemand die in de buurt woont?

Ik heb de kerel gemaild dat ik wil langskomen. Een 2e top one is nooit mis in de collectie, haha.
                Naar mijn weten wonen er geen mensen op Maastricht-airport, maar zijn dit alleen bedrijven.. maar goed.

Mooi dat je in de buurt woont en geen risico loopt opgelicht te worden mocht je gaan kijken. Ik heb je een pm gestuurd.

beunhaaz
                Bijdrager

voor 25 euro haal ik me die ook nog wel op 😛 , bij airport heb je paar afgelege huisjes, maar daar begint ulestraten. Kan zomaar zijn dat marktplaats dan airport pakt.

Rizla
                  Donateur

ik heb die andere gekocht die ook op marktplaats stond. Deze verkoper was tenminste 7 jaar actief

oldschool
                    Bijdrager

Jarco
                      Bijdrager

Volgens mij is het een wielplaat.

speedbuxy
                        Bijdrager

Das idd een vette wiel spinner:lol

Martino
                          Moderator

speedbuxy
                            Bijdrager

Das idd het betere werk:thumb want voor die prijs laat je ook niet een kopie of look a like maken bij een uitlaten bakker.
                              En deze is ook nog een feestje voor de ogen:thumb al hang je hem onder een lel van een brommer.

oldschool
                              Bijdrager

Lastpak
                                Bijdrager

@martino, wow! ben serieus aan het overwegen hem te bestellen.
                                  is het alleen iemand die hem namaakt? althans zo lijkt het uit de vertaling van de ad.

15 berichten aan het bekijken - 4,711 tot 4,725 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.