Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote Marktplaats topic
- Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden, 1 week geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 mei 2013 om 12:13 #519502 mei 2013 om 14:33 #53909
Redelijke prijs voor een frame met kenteken.
ONGELOOFLIJK!!
75 euro is eigenlijk al een koopje!
en dan gaat er iemand 50 euro bieden….
wat een looser!2 mei 2013 om 16:09 #69447
Spulleke!oldschool :
Redelijke prijs voor een frame met kenteken.
ONGELOOFLIJK!!
75 euro is eigenlijk al een koopje!
en dan gaat er iemand 50 euro bieden….
wat een looser!nee dan ben je geen loser, dat heet onderhandelen.
En dat bedrijf is eigenlijk maar een grote oplichter want ik ken het zeer goed, en ik zou er nooit zaken mee doen.2 mei 2013 om 16:19 #68997Ik had er nog niet eens 25 euro voor over gehad dus zou zie je maar hoe de mening of kijk hierop kunnen verschelen.
2 mei 2013 om 16:31 #53464dat blijkt dan maar weer…
75 euro voor een frame met kenteken en kroonstuk vind ik een koopje ,want ik verkoop ze voor 140 a 150 euro.
en om dan nog minder te bieden noem ik geen onderhandelen meer….
als dit bedrijf een slechte naam heeft is dat jammer ,maar ik zou er zo in (trappen) als ik een frame zou zoeken en 75 is dan zeker een mooie en nette prijs en afdingen is ook niet nodig voor zo’n prijs..
dat is mijn mening 😉2 mei 2013 om 16:38 #53339Ik kan er ook wel wat doorheen kijken dat het meer waard kan zijn als je het zoekt.
Maar ik heb voor mijn complete Citta 150 betaald dus afwegend naar dit vind ik het niet meer waard dan 25.
(want dit is verre van een rijdende brom qua onderdelen en dus kosten)2 mei 2013 om 16:38 #53301
Anoniemzal maar niks zeggen, aangezien dat frame bij mij (Waarschijnlijk) vandaan komt! :pest
2 mei 2013 om 16:43 #53296speedbuxy :
Ik kan er ook wel wat doorheen kijken dat het meer waard kan zijn als je het zoekt.
Maar ik heb voor mijn complete Citta 150 betaald dus afwegend naar dit vind ik het niet meer waard dan 25.
(want dit is verre van een rijdende brom qua onderdelen en dus kosten)ik koop ze ook wel eens kompleet voor 100 tot 250 ,maar heb ook benzinekosten ,overschrijvings en schorsingskosten…
frames verkoop ik ook alleen aan mensen die nog een oude citta hebben staan en geen zin in dat rdw gezeik hebben ,wat ook al 150 kost!
maar voor de handelaren enzo snap ik best dat 150 teveel is…aan hun verkoop ik ook liever niet.
maar als je 25 euro al teveel vind…..:con:con2 mei 2013 om 16:52 #53078oldschool :
maar als je 25 euro al teveel vind…..:con:conIk vind eigenlijks zelfs gratis al teveel want is mij gewoon teveel gedoe z,on kaal frame.
Had dan nog liever een opknapper gekocht en deze bij de RDW aan geboden.
Maar das weer mijn mening;)2 mei 2013 om 16:57 #5235275 euro is een nette prijs voor een Frame met kenteken als je kijkt naar de kosten van het keuren en dergelijke.
Maar aan de andere kant loop je ook wel eens tegen een complete Citta met kenteken aan voor die prijs, dan is 75 euro voor een kaal frame best duur. Het is altijd een beetje wat de gek er voor geeft 🙂
2 mei 2013 om 17:03 #52193hahaha , dat snap ik ECHT niet hoor….
maar goed ,als jij liever een frame zonder kenteken naar de rdw wilt brengen , een afspraak wilt maken en aan alle regeltjes wilt voldoen plus de kosten die erbij komen kijken ,ipv een frame met kenteken onder een eigen citta plaatsen , dan heb ik inderdaad niets meer hier aan toe te voegen…
ieder zo zijn eigen ding…
zal hier nu niet meer verder op reageren
je zal wel gelijk hebben :conFREEDOM OF SPEECH , JUST WATCH WHAT YOU SAY…is mijn motto ,dus ik hou nu verder braaf mijn mond..
2 mei 2013 om 17:16 #51915Vind het ook best een koopje, heb wel eens een los frame met kenteken verkocht voor €200,- 😀
Persoonlijk zou ik nooit een los frame kopen, maar wat buxy zegt €150,- voor een complete Citta met kenteken. Mijn beide Citta’s had ik ook voor > €175,-2 mei 2013 om 17:23 #51916@Oldschool
Wat doe je nu moeilijk ik geef gewoon aan dat ik geen zin zou hebben om hem helemaal te moet opbouwen want je moet wielen en alles erbij zoeken.
Dan koop ik 10x liever een nette opknapper en ga daarmee naar de rdw.
Heeft niks met gelijk hebben te maken:con
(en voor die 75 euro besparing had ik ook niet gaan rommelen met frame nummers overzetten)2 mei 2013 om 17:35 #51917je hebt helemaal gelijk!
ga verder hier niet meer op in , want jij bent de baas (moderator)
nu liever gewoon weer on topic verder…
iemand nog iets leuks gespot op marktplaats of andere site?deze zag ik zojuist..
evolutionblokje
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-snorfietsen/m672845011-citta-polini-evolution-blok-loop-of-sloop-moet-mag-weg.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr2 mei 2013 om 17:44 #51919oldschool :
je hebt helemaal gelijk!
ga verder hier niet meer op in , want jij bent de baas (moderator)Zo wat zal jij een moeilijk leven hebben of nog tegemoet gaan zeg.
Want figure of speech snap je niet.
Iemand anders visie of mening snap je niet.
Kortom handle with care:!Edit
Want offcourse snap ik wel dat 75 niet te duur is als het is wat je zoekt.
Ik gaf enkel aan dat dit heel erg persoon afhankelijk is want ik zie het bv meer als rommel want het is mij teveel werk.
En zo heeft iedereen er vast z,n eigen kijk op en meer of minder ging het volgens mij niet over.
Dat ik mod ben en dus baas zou zijn is dikke onzin die nergens op slaat. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.