Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 4,321 tot 4,335 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Lastpak :
      dit is wel gaaf, een italiaan die de uitlaat heeft gemaakt met de maatgeving die pinasco opgeeft voor de pina deps.
      http://www.subito.it/accessori-moto/marmitta-per-pinasco-malossi-deps-per-ciao-bravo-ravenna-57732966.htm

Ben toch wel benieuwd hoe die presteert op een 43mm deps, jammer dat hij zo ver uitsteekt trouwens….

SpeedyVespa
      Donateur

buxy@ we behandelen de vespaatjes met liefde hoor:) ik durf niet eens met mijn vespa te gaan crossen, laat staan op een stuk knollenveld xD

tompiebozzel
        Bijdrager

Guido
          Donateur

Krijg je die bijkleurende tuinslang er dan wel bij?

oldschool
            Bijdrager

hahaha
              dat mag je best wel eisen voor die 800 euro!

tompiebozzel
              Bijdrager

hahaha koop je 2 citta’s voor, vooral dat die uit 2005 maakt hem zeer speciaal:thumb

Wilk1985
                Moderator

Meer als de helft van alle brommers op Marktplaats komt volgens mij uit 2005, er zijn schijnbaar een hoop mensen die alleen naar de datum van het kenteken kijken. Het vreemde is dat bij de brommers die ik bij de RDW op kenteken heb laten zetten gewoon het originele bouwjaar op de papieren staat? Of misschien dat dat met het schouwen toendertijd anders ging..

Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo gek is om 800 euro neer te leggen voor een brommer die nieuw minder heb gekost.

Moet zeggen dat deze er wel heel strak bij staat maar toch is 800 euro nogal gek.

oldschool
                  Bijdrager

jaa ,er zijn teveel mensen die adverteren met een citta uit 2005
                    gek wordt je ervan..:boos

Anoniem

Wilk1985 :
                      ….

Bij mij staat op de papieren ook 2005.
                      maar!, er staat bij categorie ‘bijzonderheden’

Dit voertuig is eerder in gebruik genomen dan datum eerste toelating!

tompiebozzel
                      Bijdrager

haha vind het altijd wel komisch om zoiets te lezen:P, krijg ook altijd de neiging op ze een mail te sturen dat ze na 2001 niet meer gemaakt werden:P

Florian
                        Moderator

Wat een kotskleur!

Spulleke!

@tompiebozzel, ik heb op mijn papieren staan: datum eerste toelating: 31-08-2005 en eerste afgifte 22-09-2006

beunhaaz
                            Bijdrager

Spulleke, dat klopt idd ook. Dat is als je de brommer later pas op kenteken hebt laten zetten (mijn ciao heeft dat ook en die is oldtimer :P)

Spulleke!

dat is wel het laatste model citta wat geproduceerd is, en weet niet tot welk jaar die zijn gemaakt.

tompiebozzel
                                Bijdrager

t/m halverwege 2001

15 berichten aan het bekijken - 4,321 tot 4,335 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.