Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 3,736 tot 3,750 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beun_ciao
    Bijdrager

ArvidW
      Donateur

portlock :
        Nieuw? Je kan op de 3e foto zien dat er met de spoelpoort is gesjoemeld..

Dat is gewoon originele polini kwaliteit 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Spulleke!

CittaKlaas
          Bijdrager

-RobinvS- :
            Polini Evo Carters

http://link.marktplaats.nl/557412601

Harry, 6 dagen actief, bied alleen gewilde en nieuwe producten aan voor redelijk lage prijzen, en alleen verzenden.
            Zou hier toch een beetje voor uitkijken. Al lijken z’n foto’s wel zelfgemaakt.

Anoniem

Niet vertrouwen, is een persoon die onder verschillende namen mensen oplicht.

Foto’s zag ik trouwens laatst op de site voorbijkomen, dus daar heeft ie ze van gepikt.

Spulleke!

paulhermens

52 resultaten (in Fietsen en Brommers) van verkoper harry en alles voor zeer scherpe prijzen en veel nieuw spul ?
                  en 6 dagen actief ? hij had zichzelf net zo goed oplichter harry kunnen noemen.

Indowess
                  Bijdrager

watergekoelde polini ..
                    http://link.marktplaats.nl/559524166

MarcoS
                    Donateur

paulhermens :
                      52 resultaten (in Fietsen en Brommers) van verkoper harry en alles voor zeer scherpe prijzen en veel nieuw spul ?
                      en 6 dagen actief ? hij had zichzelf net zo goed oplichter harry kunnen noemen.

en ik heb hem een mailtje gestuurd dat ik de EVO-carters wel wilde ophalen voor 60euro en kreeg netjes een mail terug dat hij niet aan afhalen doet…:whistle

niets bij kopen dus!!

speedbuxy
                      Bijdrager

MarcoS :
                        niets bij kopen dus!!

Ik heb mp maar even gemaild dat dit waarschijnlijk weer een vieze oplichter is:kots

En bied onze flenny nou een dikke 10 euro op die LC zet:lol:|

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

:thumb

ook ff gebeld vp = 130.

doei.

Lastpak
                          Bijdrager

die oplichter is weer bezig hoor:con, heb 3 weken terug nog aangifte gedaan.
                            ik snap alleen niet hoe hij het voor elkaar krijgt al die foto´s van dezelfde plek te nemen?
                            een scootershop die in het rood staat misschien?

CittaKlaas
                            Bijdrager

Lastpak :
                              die oplichter is weer bezig hoor:con, heb 3 weken terug nog aangifte gedaan.
                              ik snap alleen niet hoe hij het voor elkaar krijgt al die foto´s van dezelfde plek te nemen?
                              een scootershop die in het rood staat misschien?

Dat vroeg ik mij ook al af, ik dacht al dat het wel z’n eigen foto’s waren inderdaad.. Ik snap ook niet hoe iemand zo aan de gang kan blijven, met zo veel advertenties moeten er toch inmiddels al een flink aantal slachtoffers gevallen zijn, hij is natuurlijk al veel langer actief met meerdere accounts, dan ga ik er van uit dat hij toch wel een flink aantal keer beet heeft gehad, aangezien hij zelfs een paar van het forum geflest heeft..

Het is gewoon belachelijk dat dit soort praktijken hier gewoon uitgevoerd lijken te kunnen worden, zonder dat er enige instantie meekijkt of actie onderneemt bij bedrog/oplichting… Het zou zo makkelijk zijn, stel je zou bij een aankoop moeten bevestigen dat je adresgegevens aan de hand van je rekeningnummer terug gevonden zouden kunnen worden, als beide partijen hiermee in zouden stemmen zou het gewoon zo goed als veilig zijn om te handelen op MP.. Want niemand met slechte bedoelingen zou dat willen, terwijl legitieme verkopers er verder geen problemen mee zouden hebben.

-RobinvS-
                              Bijdrager

Even een reactie op de oplichting van mij, een paar weken terug en onze beste man harry.

Harry is een goeie kerel waar ik gewoon een krukas voor 30 euro van gekocht heb ( nieuw! )
                                Hier kan je dus prima van kopen en laten opsturen.

De oplichting met de Evo engine ( inclusief aangiftes van mij en Lastpak ) word zeer waarschijnlijk opgelost, ik werd van de week gebeld door Politie Roermond dat er een Civiele zaak van is gemaakt en dat ze de beste man hebben gevonden.

De kans op geld terug word hierdoor zeer vergroot. :thumb

Lastpak
                                Bijdrager

is die harry nou wel of niet een opichter? :P.
                                  wel super om te horen dat ze er ook daadwerkelijk werk van hebben gemaakt!
                                  laat alleen al zien wat het forum kan doen, super :thumb.

15 berichten aan het bekijken - 3,736 tot 3,750 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.