Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 3,631 tot 3,645 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

criminalmindz :
      Haha valt me nu pas op, links bovenin

Ja daarom dat had niet gemoeten je had dit gewoon in 1 oog opslag moeten zien.
      Maar ga deze zomer toch bezig met een nieuwe foto shoot dus dan verbeter ik dit meteen ook even:thumb

Lennaert
      Sleutelbeheerder

http://link.marktplaats.nl/552137001

wat zal dat nu doen zo een Da vinci uitlaat?
        denk dat het Louvre hier toch wel wat voor neer zou leggen :)!

criminalmindz
        Donateur

DR-flenny :
          http://link.marktplaats.nl/552137001

wat zal dat nu doen zo een Da vinci uitlaat?
          denk dat het Louvre hier toch wel wat voor neer zou leggen :)!

Haha die vind ik wel geniaal, een Da Vince uitlaat :pest

speedbuxy
          Bijdrager

Goedkope kick speedengine.
            http://link.marktplaats.nl/552621350

criminalmindz
            Donateur

speedbuxy :
              Goedkope kick speedengine.
              http://link.marktplaats.nl/552621350

Vertrouw het niet helemaal, adverteerder is pas 2 dagen op marktplaats en echt heeel goedkoop.

speedbuxy
              Bijdrager

Zoiets laat je ook niet via de post versturen lijkt mij.
                Ik link het ook door omdat het mij te ver rijden is anders was ik zeker even gaan kijken voor dit prijsje.

criminalmindz
                Donateur

speedbuxy :
                  Zoiets laat je ook niet via de post versturen lijkt mij.
                  Ik link het ook door omdat het mij te ver rijden is anders was ik zeker even gaan kijken voor dit prijsje.

Daar heb je gelijk in.

CittaKlaas
                  Bijdrager

Mannetje is ook een oplichter naar alle waarschijnlijkheid, hij stuurt alleen op, verdere vragen over ophalen worden niet beantwoord en telefoon gaat direct naar voicemail. Uitkijken mensen

Edit:

Nu zo goed als zeker dat de man een oplichter is, maat van me heeft een keer bijna wat van hem gekocht, toen adverteerde de man onder de naam Hans. Deze Hans kwam uit Zwolle.

Ik belde “Willem” zo net op, en het telefoon nummer dat deze Willem gebruikt is hetzelfde als die Hans. Maar Willem zegt uit Griendtsveen te komen… Koop alsjeblieft niets van deze man, kans dat je opgelicht wordt is zeer groot..

Martino
                    Moderator

Klopt idd. Hij gebruikt ook geen eigen foto’s bijv. Ik herken die Fabrizi uitlaat ook als een foto van ons forum etc. Toevallig dat je het zegt over die Hans uit Zwolle. Met al zijn Polini blokjes bedoel je dan zeker?

Even wat links met de foto’s van onze leden.
                      http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=332649
                      scroll maar eens naar beneden en je komt de 3 foto’s van zijn advertenties al tegen.

Pas idd even op!

Lastpak
                      Bijdrager

ik ben genaaid door die eikel, alleen dan onder zijn account met de naam hans.
                        is gewoon een vuile oplichter, nadat het geld binnen is hoor je niks meer van hem.
                        hij heeft meerdere accounts dus, en haalt zijn foto’s van forums.
                        ik heb zijn nummer, bankgegevens en andres(waarschijnlijk vals, het adres staan 3 bedrijven op geregistreerd).
                        aangifte doen heeft toch geen nut en langsgaan ook niet, zal namelijk wel een vals adres zijn.
                        na 2 dagen de advertentie online te hebben staan verwijdert hij ze en begint hij overnieuw.
                        zeer trieste laffe gast!!!

edit: ik had toen een evo engine van hem gekocht, maar dat geld zie ik nooit meer terug.
                        ik dacht niet helder na, want ik was overdonderd dat ik een evo engine zo goedkoop had kunnen kopen.
                        als ik het zo terug kijk is het overduidelijk, stom!

Helios
                        Bijdrager

Dit is inderdaad Hans uit Radewijk met als zijn Evo-blokken. Hierin geld natuurlijk :

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

Anoniem

Even aangeven bij marktplaats lijkt me, is ie tenminste weer van 1 account af… Sneue mensen dit…

Edit: Ik heb onder aangegeven in strijd met de regels, kijken of we hem van MP af kunnen krijgen.

CittaKlaas
                            Bijdrager

Joost, doe ZEKER aangifte! Hoe meer aangiftes zich opstapelen hoe sneller de politie er een zaak van zal maken. Lever alles in, mailtjes, afschriften en dergelijke.

@ Hierboven, heeft geen zin account verwijderd en hij maakt een nieuwe aan zo gebeurd..
                              Dit systeem is gewoon ongelofelijk, de bank geeft geen gegevens vrij ivm “privacy” en de politie doet niets met 1 aangifte..

Lastpak
                              Bijdrager

@cittaklaas, wat wil ik zeggen dan? “ik heb een snel verboden opvoerblok gekocht en het is nooit binnen gekomen, ik ben opgelicht”. de politie gaat daar helemaal niks aan doen, zelfs bij grote ticket oplicht organisaties wordt er niks aan gedaan.
                                ik sta machteloos.

oldschool
                                Bijdrager

het wordt tijd dat marktplaats ook zoiets krijgt als feedback of whitelist 😉

15 berichten aan het bekijken - 3,631 tot 3,645 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.