Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 3,466 tot 3,480 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta1234
    Bijdrager

mijn buurman heeft een 700cc yamaha quad en die vind ik al hard gaan hoor:con
      hij rijd onze straat uit met een wheelie:P

mwouters91
      Bijdrager

geloof van die quad maar niet veel. Dat zou betekenen dat hij met dat 350cctje quadje sneller/even snel als menig porsche zou optrekken. Een goede snelle quad begint vanaf 500/700cc geloof me maar ik heb er zelf een gehad van 350cc en die dingen trekken best poep xD

gr

misterd11
        Bijdrager

beunhaaz
          Bijdrager

Wil niks zegge maar voor haast 6000 euro haal ik liever een enduro motor die met 1 cilinder al meer pk levert en dan maar met max van 160 gaat. (met crossbanden) haal je supermotard en je gaat nog harder. Have fun 😛 met 450cc 4takt

Florian
            Moderator

mwouters91 :
              geloof van die quad maar niet veel. Dat zou betekenen dat hij met dat 350cctje quadje sneller/even snel als menig porsche zou optrekken. Een goede snelle quad begint vanaf 500/700cc geloof me maar ik heb er zelf een gehad van 350cc en die dingen trekken best poep xD

gr

Dat is maar een halve seconden sneller dan de snelste auto die er bestaat (Bugatti veyron SS, die trekt van 0-100 in iets van 2,4/2,5 seconden zo uit mijn hoofd, met een snelheid van iets meer dan 430km/h)

Dus ik moet zeggen dat ik ook zo mijn twijfels heb.

Neemt niet weg dat het wel een mooi dingetje is, en een leuk hebbedingetje voor erbij:thumb😀

CittaKlaas
              Bijdrager

misterd11 :
                super mooie ciao in super staat 😀

Die had ik paar pagina’s terug ook gepost, een Ciao met Grillo velgen en verlast frame :con

misterd11
                Bijdrager

ja echt zo, een beun de haas die dat lelijke ding aan iemand probeert aan te smeren!

speedbuxy
                  Bijdrager

Citta_Florian :
                    Dat is maar een halve seconden sneller dan de snelste auto die er bestaat (Bugatti veyron SS, die trekt van 0-100 in iets van 2,4/2,5 seconden zo uit mijn hoofd, met een snelheid van iets meer dan 430km/h)

Je kan een auto nooit afwegen naar een motor of quad, want een banshee weegt bv maar een 168kg en staat op zeer close gear rotation.
                    Dus 0 tm 100 in 3sec,s is zeker mogelijk.(al zie ik dat deze ook niet doen omdat ie door die uitbreidingen ook vast zwaar is geworden)
                    Maar een beetje banshee trekt dat wel.

En voor de 4takt quad lovers verdiep je dan maar eens in het quad drag racen in amerika dat is namelijk 1 en al banshee wat daar rijd tm 3cilinder blokken aan toe met een 210pk.
                    En de moto gp heeft dit ook al bewezen je hebt gewoon minimaal het dubbele aantal cc,s nodig bij een 4takt.
                    Dus een 4cil 1000cc 2takt blok had alle bestaande motors die er zijn compleet weg gereden.
                    (sorry voor de offtopic)

niemand
                    Donateur

arvid13690
                      Bijdrager

http://link.marktplaats.nl/541652215

leuk pijpje.:)
                        (hoe je zon klein link krijgt weet ik niet.)
                        sorry hier voor.

gr

edit:dankje

Tis altied moar eem!

vespa rider
                        Bijdrager

CittaKlaas
                          Bijdrager

Super Snelle Race uitlaat.
                            Voor slechts €50,- euro!

xDanielcitta
                            Bijdrager

En ALWEER een kansloze techno circuit verkoper in de maatschappij
                              houd het ooit op?

pepko
                              Donateur

@vespa-rider: dat is een sito flash, de oude van arvid13690

Mike
                                Bijdrager

xDanielcitta :
                                  En ALWEER een kansloze techno circuit verkoper in de maatschappij
                                  houd het ooit op?

Hahah ze proberen het altijd inderdaad. Moet eerlijk zeggen als je de uitlaat niet kent, kan ik me voorstellen dan mensen m als zijnde Proma verkopen…Hij lijkt qua vorm namelijk nog wel.

Het is dat ik de advertentie nu niet kan vinden maar gister zag ik dus ook een brommer te koop met zo’n Techno-CC en die werd als Malossi uitlaat benoemd in de advertentie tekst.

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 3,466 tot 3,480 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.