Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 2,161 tot 2,175 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Bijdrager

Heb een goede 2 jaar geleden ook al eens contact met deze meneer gehad….
      Ging toen om een simonini 2007 blok.Ook opgebeld maar toen begon hij over dat er eerst geld gestort moest worden enzo en dan kon hij daarmee dan dat blok samen met een vriend ofzo uit het buitenland ging halen..:?

MAZZEL…haha pffff.

Robertez
      Bijdrager

Klinkt mij meer in de oren dat hij spul van gab-pei bijvoorbeeld verkoopt zonder het in huis te hebben.

Eerst geld – dan de winst pakken – dan pas het goed uit het buitenland halen via bijvoorbeeld ebay.

Erg vreemde advertentie met de inderdaad bekende foto`s, maja je zal er maar instinken.

speedbuxy
        Bijdrager

Ik denk idd dat hij verwacht dat jij het geld overmaakt en dat hij dan het produckt op ebay kan kopen.
          Beetje vreemde manier van handelen dus.
          Als je er winst op wil pakken lijkt het mij normaal dat je het dan ook eerst zelf aanschaft.
          Maar hij is ook nog dom, want de 100 euro voor de LC staat helemaal nog niet vast omdat het bieden op ebay nog aan de gang is.

kevin 27
          Bijdrager

dartfreak
            Bijdrager

miischien iets voor gerarduz

http://link.marktplaats.nl/448236492

mooie piaggio fiets/brommer tassen

Edjuh
              Bijdrager

Spulleke!

Anoniem

Hebben!=)

speedbuxy
                    Bijdrager

Speedy :
                      Big deps Alu

And offcourse bied onze halfgare vriend hem ook weer aan op mp:con
                      KLIK

VespaAvanti
                      Donateur

Denk dat het tijd word dat iemand marktplaats er over gaat inlichten.

speedbuxy
                        Bijdrager

Of het een oplichter is weet ik niet eens, kan ook gewoon wezen dat meneer zo dom is om spul van ebay op mp te zetten omdat hij denkt of hoopt het goedkoop aan te kunnen winnen.
                          Want hij is al wel 5jaar actief op mp en die ”leeftijd” redden oplichters meestal niet.
                          Maar ik zal hem eens mailen dat ik de simo 100cc kit wel wil kopen:D
                          (maar even horen wat ie dan zegt)

Jelle
                          Topic starter

Die naam kwam me al bekend voor(milsani en nee niet van de aldi melk), maar hij wilde mijn simo engine voor de hoofdprijs van me overnemen…
                            en een 2 uur later toch weer niet…

Wat ik al raar vond toen…. (heb hem dus ook niet aan hem verkocht)

Spulleke!

Edit, :p zie net dat speedbuxy me alweer veel te snel af was:D

Anoniem

Kijk eens een paar posts boven je :pest

Edit: jij verbetert jezelf snel xD

MHR
                                Bijdrager

speedbuxy :
                                  Of het een oplichter is weet ik niet eens, kan ook gewoon wezen dat meneer zo dom is om spul van ebay op mp te zetten omdat hij denkt of hoopt het goedkoop aan te kunnen winnen.
                                  Want hij is al wel 5jaar actief op mp en die ”leeftijd” redden oplichters meestal niet.
                                  Maar ik zal hem eens mailen dat ik de simo 100cc kit wel wil kopen:D
                                  (maar even horen wat ie dan zegt)

Die aantal jaren actief op MP zegt helemaal niks, bij mij staat er ook 5 jaar terwijl ik er nog geen eens 2 jaar op zit.

15 berichten aan het bekijken - 2,161 tot 2,175 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.