Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Mooi werk!!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Fredzzz
      Moderator

Mischien ook een leuk idee om, zoals op Brommerforum.nl, een NEWS PAGE te hebben… of gewoon een sectie op de front(home) page met wat nieuws, wat betreft; brommers en voertuigen, ongelukken, nieuwe regels enzovoort. (alleen is de brommerforum.nl site op alle brommers gericht, van scooters tot schakels en whatever is in between… dan wordt het moeilijk om gerifchte nieuws berichten te krijgen die gericht zijn op ‘VESPA – PIAGGIO’)

en hoe is het met de voordering van de profielen die zo als brommer forum zouden worden ingericht?

Ties
        Bijdrager

hmm thommiee…ik krijg door je auto-resize wel inderdaad een GI-GAN-TISCH stuk…niets…

zonde..maar maakt niet uit:)
          je levert goed werk jongen(A)…wat ben ik toch weer trots op je!

Fredzzz
          Moderator

Ik vond het wel leuk om T-Shirts te hebben, met eene of ander WWW.VESPA-CIAO.NL LOGO erop, en mischien nog wat tekstjes…

Dus heb ik ff een email gestuurd aan en bedrukkings bedrijf, namens PROMOTEX…

Ik wacht nog op antwoord terug:) en als ik dat heb kan ik verder met informeren, over de prijzen en dergelijke.

Of is dit geen goed idee?!

EDIT Ze bedrukken ook petjes, pennen en echter alles… letterlijk..

ArvidW
            Donateur

Thomas, in het begin vond ik de site onhandig en raar opgebouwd, maar dat vind ik het nu helemaal niet meer. Ik vind het handiger dan citta-forum, waar ik dus nu dus bijna nooit meer kom.

Ik heb nog één suggestie: Als je nu bij laatste topic’s kijkt, zie je er 9. Dit vind ik altijd wat weinig aangezien er op de site best veel gebeurd. Zou je een extra pagina kunnen maken met bijvoorbeeld de laatste 20 ofzo. Dat als je op de tekst “laatste topic’s” klikt in het “home” venster. Dat je dan naar die pagina met 20 laatste topic’s gaat.

Dus nogmaals, ik vind het een zeer goede site:) (ff rechtpraten wat ik in het begin zei:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Edjuh
              Bijdrager

Misschien moeten de 2 how-tos secties bij elkaar gevoegd worden, nu is er een in het ‘boven-menu’, en een bij forums.

Anders moet er misschien bij how-tos bijgezet worden dat er in het forum ook nog how-tos zijn.

Fredzzz
                Moderator

naja, na aanleiding van wat ArvidW zei, kwam ik op dit idee

als je op brommerforum.nl kijkt, en je post iets in een topic, dan staat er dus je post (doh)…
                  en als iemand dan reageert, dan wordt het naam van de topic blauw (Dus ingekleurd) om aan tegeven dat er iemand ANDERS heeft ge replied op je post of op het topic…

door dit systeem te hebben hoef je niet meer om de 10sec. te kijken of er iemand iets heeft gepost in je topic…

nu zullen sommigen het volgende zeggen: als er in een topic wordt gepost, dan komt die toch boven aan de lijst

klopt ook wel, alleen wordt er vaak in meer dan 1 topic gepost, soms wel 5, en dat TEGELIJK, en in dat geval blijft het topic soms op dezelfde plaats al hoewel er iemand heeft gereageert.

kortom: is het mogelijk om een topic in kleur te laten tonen na een reactie/post van een andere user?

Herr Flick
                  Topic starter

nee

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

mulder[sst]

als je een andere layyout maakt wel thomaz:)

KennyVespa
                      Bijdrager

Herr FlicK :
                        nee

ook lekker kortaf flickie je besteed wel tijd aan de layout maar niet aan dat want vin het een uber goed idee, of is het met jou server niet mogelijk dat kan natuurlijk ook, maar de layout is wel mooi aleen altijd zo standaar dat altijd jou brommer en die van tonni erop staan (niks mis meej maa wel jammer)

Fredzzz
                        Moderator

KennyVespa :

Herr FlicK :
                          nee

ook lekker kortaf flickie je besteed wel tijd aan de layout maar niet aan dat want vin het een uber goed idee, of is het met jou server niet mogelijk dat kan natuurlijk ook, maar de layout is wel mooi aleen altijd zo standaar dat altijd jou brommer en die van tonni erop staan (niks mis meej maa wel jammer)

hehe:P tjah, hij vind zijnes de mooiste, maar mijnes IS de mooiste 😀

layout is wel mooi vind ik, soms hier en daar wat on overzichtelijk, maar als eerste moet dat ideetje van mij met die profielen ff door gaan, is reuze leuk lijkt me :)…

Herr Flick
                          Topic starter

im on it ;’)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Nick_orginelli
                            Bijdrager

Vet, is de site nu gesponserd door jmpb.nl ??? haha :lol dat zie ik nu pas:)

ciaomotherfokker
                              Bijdrager

Een search engine!

search:

Hoef ik niet de hele site af te struinen om iets te vinden over een EBR chromen voorvork…:bier

joey636
                                Bijdrager

volgens mij zijn de rubrieken in het forum wel duidelijk
                                  voor mij tenminste.
                                  wat wil je er over weten er valt niks over te weten het is een gewoon een chrome telescoop vork die je op mopshop kunt bestellen.

edit:sorry als het dom over komt.
                                  en er is een search engine

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.