- Dit onderwerp bevat 608 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juli 2006 om 11:41 #56815
jha die gele rand om HET !”forum” zouw ongv 1 cm kunnen zouw er wel beter uitzien naar mijn mening
9 juli 2006 om 11:46 #56816
mulder[sst]Minder offtopic toestaan
Grotere lettertjes
Duidenlijkere layout, er zijn te veel catagorieen in het forum
Debiele malossi plaatjes e.d. als sig verbieden
Geen bewegende avatars
Niet iedereen setup erbij
Kortom was rustigere layout
Gebruikers profielen waar je met elkaar kan chatten e.d.9 juli 2006 om 12:57 #56820mulder[sst] :
Minder offtopic toestaan
Grotere lettertjes
Duidenlijkere layout, er zijn te veel catagorieen in het forum
Debiele malossi plaatjes e.d. als sig verbieden
Geen bewegende avatars
Niet iedereen setup erbij
Kortom was rustigere layout
Gebruikers profielen waar je met elkaar kan chatten e.d.Lol grotere lettertjes 😀 dat ligt aan jouwn instelling en met CTRL + SCROL van je muis krijg je ook grotere letters.
Minder offtopic waarom valt nu reuze mee en het moet ook niet super formeel worden daar is geen hol aan.
En deze lay out valt ook nog wel mee, pmtjes systeem vind ik echt super.
9 juli 2006 om 13:37 #56821lettertype heb ik totaal geen last van, waar ik wel last van heb is de layout (ik ben nooit tevreden met me eigen creaties)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 juli 2006 om 16:19 #56858ikvind het layout anders wel veel beter als op cittaforum :con
je zou ook gwoon een special forum kunnen maken voor offtopic!
14 juli 2006 om 16:27 #56859bestaat al…THE BAR
22 juli 2006 om 18:57 #56928Geen idee, maar ik kon het ‘website nieuws’ topic niet vindel:(
Nou goed, ik wou alleen even zeggen dat ik een nieuwe link heb geplaatst:
http://www.piaggiociao-racing.com
Check die ubah-ferrari-ciao!=)
22 juli 2006 om 19:04 #56930kuwn :
ikvind het layout anders wel veel beter als op cittaforum :conje zou ook gwoon een special forum kunnen maken voor offtopic!
dit kan je niet vergelijken met citta forum, om te zeggen, deze kwaliteit is beter.
Als je op google searcht op ‘free forums’ ofzo, en je meld je aan op een site, dan krijg je zo een forum-layout als citta-forum.nl; standard dus.
Hier is tijd (en geld, zweet en blod en tranen) in gestoken 😛
—
Waar ik nog altijd op wacht meneer flick en dat moet nu echt even komen is het zelfde als wat brommerforum.nl heeft…
Dus dat je bij iemand in zn PROFILE kan klikken en daar berichten achter laten.
ook dat de user zelf zn profile kan pimpen, met niet alleen die standard informatie die er nu staat maar ook dat men in zn eigen profile fotos met uitleg kan plaatsen.
in dat geval moet er ook een box zijn op de front (home) page waar staat welke profilen het laatst werden geupdate (wat ook in houdt dat er iemand in je profile iets heeft gezegt/gepost), zoals op BROMMERFOURM dus. 🙂
22 juli 2006 om 20:14 #56931🙁 naja goed, maar ik heb daar geen klachten over…
off topic is er ook niet veel…
ik vind de site maar (bijna) perfect…
graag zie ik toch mijn idee terug, over dat brommer forum.nl profile gedoe…
22 juli 2006 om 20:25 #56932‘Draagvlak’ voor de nieuwe lay out is er wel, ook bij mij, in verband met de foto’s.
Dat gedeelte waar de tekst in staat(en plaatjes dus) mag zeker wat meer ruimte krijgen van mij, iets meer harmonie.
Fred wat ik niet snap, je kan toch al foto;s en uitleg in je ‘profiel'(perso of special) plaatsen??
22 juli 2006 om 21:09 #56933oh en nog een idee, is het onderdelen gedeelte uit breiden….
bijvoorbeeld 😛 mijn uitlaat erbij zetten, de ZIRRI… naja verder on bekent maar goed22 juli 2006 om 22:13 #56934JAWELLLLLLL MENSEN, jullie zien het goed.
heb auto resize image eidenlijk uitgevogeld!!!
nu dus geen scrollbar meer maar hij resized t automatisch1!!!
alleen komt er bij mij nog een lege ruimte bovenaan.. nog ff fixen!
test:

yay…
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 juli 2006 om 22:30 #56935Jawel ik ben zeer trots op der webmeister:), dit vond ik echt het belangrijkste punt wat moest veranderen.
Grazie mille.
22 juli 2006 om 22:36 #56936SUPER!!!!!!!:D
22 juli 2006 om 23:05 #56937zeker een + punt aan onze webmaster
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.