- Dit onderwerp bevat 608 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 april 2006 om 18:59 #55588
Mssn kunnen we een wedstrijd doen van wie de beste banner kan maken.
Maar met deze is ook nix mis vind ik.Enne mssn vaag idee maar maak een vette banner en maak er een vakje in dat je een random picca uit de gallery ziet.@Flappie wat bedoel jij met speciale uiterlijk?? die van thomas is zow ciao als het maar kan of moete er van die afgezaagde simo dinge op de banner komen :kots
22 april 2006 om 17:04 #55641Baz :
@Flappie wat bedoel jij met speciale uiterlijk?? die van thomas is zow ciao als het maar kan of moete er van die afgezaagde simo dinge op de banner komen :kots
een leuke italiaanse met schijfremmen bijv….
Geen geel ciaotje war je niks van ziet…25 april 2006 om 16:07 #55675Ja indd stickers laten maken 😀
beetje reclame 😉
zou me niet uitmaken als k voor een paar stickers een paar € moest betalen 😛
k hoor t wel
mzzls27 april 2006 om 20:59 #55730hallo
mischien is het handig dat je kan zien in welk topic je een bericht hebt gezet,
zo als dat eerst ook was met de oude layout.gr Thomas
27 april 2006 om 21:13 #55731staat in je profiel, recente posts in forum!?
of bedoel je iets anderS?edit: zie net dat die functie het momenteel niet doet
27 april 2006 om 21:18 #55732ja dat bedoel ik
want ik ben me altijd kapot aant zoeke:P
3 mei 2006 om 10:41 #55823Misschien is het een ideetje om bij de How to’s te zetten wat je er precies mee bereikt (meer top, betere optrekken etc.) En wanneer je het wel moet doen wanneer juist niet.
6 mei 2006 om 17:02 #55851Wat me een goed idee lijkt:
De keuze-avatars of afschaffen, of er veel meer en mooiere bijdoen.
De reden: ten eerste zijn die van vliegwielen, carb enzo zooooo lelijk, ten tweede, we hebben nu 3 of 4 mensen met die daffy dick, wat niet echt handig is voor herkenbaarheid.
Ik verwacht al een antwoord van: maak jij ze dan:con, maar goed.
6 mei 2006 om 17:20 #55852klopt edjuh, iemand was hier mee bezig (voel je aangesproken) maar heeft dit nooit afgemaakt 😉
zal hem nog een even aantikken..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 juni 2006 om 22:45 #56308:Dik heb wel een ideetje en voor en site onderhouden -admins heel gemakkelijk
Nouw als ik vaak bij het einde van een topic kom en ik vind het niet egt boeiend om er wat in – bij te zetten
(commentaar geven)dan moet ik weer eerst een half uur scrollen om naar boven te gaan voor een ander onderwerp waarom geen
fast click naar de 1ste post (helemaal naar het begin van het onderwerp dus 🙂 )
TIP (I) !!!
5 juni 2006 om 22:50 #56309er is ook een toets op je toetsenbord die heet : page up :lol
5 juni 2006 om 22:53 #56310cittatuner :
er is ook een toets op je toetsenbord die heet : page up :lolik zou op “home” drukken.. 😉
6 juni 2006 om 07:38 #56312ik zou op ut huisje drukken bovenaan wat startpagina heet!!! want wie heeft vespa-ciao.nl nu niet als startpagina ingesteld???:D:D:D:
6 juni 2006 om 09:41 #56313wheelieking89 :
:Dik heb wel een ideetje en voor en site onderhouden -admins heel gemakkelijkNouw als ik vaak bij het einde van een topic kom en ik vind het niet egt boeiend om er wat in – bij te zetten
(commentaar geven)dan moet ik weer eerst een half uur scrollen om naar boven te gaan voor een ander onderwerp waarom geen
fast click naar de 1ste post (helemaal naar het begin van het onderwerp dus 🙂 )
TIP (I) !!!
Jup page up voor pagina naar beneden en HOME om weer naar boven te gaan END om naar einde van de post te gaan.
BTW 😀 vespa ciao als startpagina ik heb het beter firefox roelt!

Alles in tabbladen 🙂 echt super relax
8 juni 2006 om 11:09 #56357miss. is het een idee om een ”zoeker” op de site te plaatsen voor het zoeken van topics

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.