Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Baz
    Bijdrager

Mssn kunnen we een wedstrijd doen van wie de beste banner kan maken.
      Maar met deze is ook nix mis vind ik.Enne mssn vaag idee maar maak een vette banner en maak er een vakje in dat je een random picca uit de gallery ziet.

@Flappie wat bedoel jij met speciale uiterlijk?? die van thomas is zow ciao als het maar kan of moete er van die afgezaagde simo dinge op de banner komen :kots

Vespaflappie
      Bijdrager

Baz :

@Flappie wat bedoel jij met speciale uiterlijk?? die van thomas is zow ciao als het maar kan of moete er van die afgezaagde simo dinge op de banner komen :kots

een leuke italiaanse met schijfremmen bijv….
        Geen geel ciaotje war je niks van ziet…

edje
        Bijdrager

Ja indd stickers laten maken 😀
          beetje reclame 😉
          zou me niet uitmaken als k voor een paar stickers een paar € moest betalen 😛
          k hoor t wel
          mzzls

Cafy
          Bijdrager

hallo

mischien is het handig dat je kan zien in welk topic je een bericht hebt gezet,
            zo als dat eerst ook was met de oude layout.

gr Thomas

Ties
            Bijdrager

staat in je profiel, recente posts in forum!?
              of bedoel je iets anderS?

edit: zie net dat die functie het momenteel niet doet

Cafy
              Bijdrager

ja dat bedoel ik

want ik ben me altijd kapot aant zoeke:P

FSC 72
                Bijdrager

Misschien is het een ideetje om bij de How to’s te zetten wat je er precies mee bereikt (meer top, betere optrekken etc.) En wanneer je het wel moet doen wanneer juist niet.

Edjuh
                  Bijdrager

Wat me een goed idee lijkt:

De keuze-avatars of afschaffen, of er veel meer en mooiere bijdoen.

De reden: ten eerste zijn die van vliegwielen, carb enzo zooooo lelijk, ten tweede, we hebben nu 3 of 4 mensen met die daffy dick, wat niet echt handig is voor herkenbaarheid.

Ik verwacht al een antwoord van: maak jij ze dan:con, maar goed.

Herr Flick
                    Topic starter

klopt edjuh, iemand was hier mee bezig (voel je aangesproken) maar heeft dit nooit afgemaakt 😉

zal hem nog een even aantikken..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

wheelieking89
                      Bijdrager

:Dik heb wel een ideetje en voor en site onderhouden -admins heel gemakkelijk

Nouw als ik vaak bij het einde van een topic kom en ik vind het niet egt boeiend om er wat in – bij te zetten
                        (commentaar geven)

dan moet ik weer eerst een half uur scrollen om naar boven te gaan voor een ander onderwerp waarom geen

fast click naar de 1ste post (helemaal naar het begin van het onderwerp dus 🙂 )

TIP (I) !!!

cittatuner
                        Bijdrager

er is ook een toets op je toetsenbord die heet : page up :lol

teamWasted
                          Bijdrager

cittatuner :
                            er is ook een toets op je toetsenbord die heet : page up :lol

ik zou op “home” drukken.. 😉

JL
                            Bijdrager

ik zou op ut huisje drukken bovenaan wat startpagina heet!!! want wie heeft vespa-ciao.nl nu niet als startpagina ingesteld???:D:D:D:

hansieb
                              Moderator

wheelieking89 :
                                :Dik heb wel een ideetje en voor en site onderhouden -admins heel gemakkelijk

Nouw als ik vaak bij het einde van een topic kom en ik vind het niet egt boeiend om er wat in – bij te zetten
                                (commentaar geven)

dan moet ik weer eerst een half uur scrollen om naar boven te gaan voor een ander onderwerp waarom geen

fast click naar de 1ste post (helemaal naar het begin van het onderwerp dus 🙂 )

TIP (I) !!!

Jup page up voor pagina naar beneden en HOME om weer naar boven te gaan END om naar einde van de post te gaan.

BTW 😀 vespa ciao als startpagina ik heb het beter firefox roelt!

Alles in tabbladen 🙂 echt super relax

Nick_orginelli
                                Bijdrager

miss. is het een idee om een ”zoeker” op de site te plaatsen voor het zoeken van topics:thumb

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.