Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Ik denk dat ik daar niet veel aan kan doen, dit is omdat hij zoekt en als je vorige doet dan heeft hij niet onthouden wat hij heeft gevonden.

Het enige wat hierop kan helpen is zoeken en dan vorige, en dan vernieuwen en op opnieuw klikken. dan krijg je alles weer terug..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Ties
      Bijdrager

zorg nou es ff dat topicje in nieuw venster geopend word:D (A)

Vespaflappie
        Bijdrager

idd echt tering irritant!

Tonni
          Moderator

Edjuh :
            Als je de zoekfunctie gebruikt, een topic opent, en dan terug gaat krijg je zo’n scherm dat de pagina niet geldig is of zoiets onzinnigs, en als je dan nog verder terug gaat krijg je niet meer het overzicht van de zoekopdracht, maar moet je opnieuw zoeken.

THOMMIE DOE ER WAT AAN!

Gewoon F5 en dan enter drukken nadat je ‘vorige’ hebt gedaan en die melding krijgt, vernieuwd ie je zoekopdracht, probleem opgelost. (voor nu…)=)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
            Moderator

Edjuh :
              Als je de zoekfunctie gebruikt, een topic opent, en dan terug gaat krijg je zo’n scherm dat de pagina niet geldig is of zoiets onzinnigs, en als je dan nog verder terug gaat krijg je niet meer het overzicht van de zoekopdracht, maar moet je opnieuw zoeken.

THOMMIE DOE ER WAT AAN!

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar met mozilla firefox heb je dit probleem niet hoor. 🙂 als je nog geen mozilla hebt schande het werkt namelijk veel beter dan internet explorer.

Hij geeft wel een melding weer maar je drukt op oke en je kunt weer terug en ziet waarop je gezoekt hebt.

http://www.mozilla.com/

Voordelen mozilla :

– Geen irritante popups meer
              – Veel extra extensie’s ( Bandwithmeter en nog veel meer dingen )
              – Snel extra venster openen
              – Ziet er beter uit
              – Crasht minder

Weet zo ff niet meer meer voordelen op te noemen.

hansieb
              Moderator

Verzin net weer een idee, ik weet niet of het te integreren valt maar het leek me wel tof om http://www.rollerbank.nl 🙂 op 1 of andere manier door te linken zodat je alle rollerbanken ziet.

Dice
                Bijdrager

Ik heb hier het beste idee van allemaal. Ik zit heel heel sterk in de informatica wereld tot tegenstelling van de meeste onder jullie vermoed ik. En een pest van de informatica is luiheid. Dus je moet een manier vinden om dit te kunnen stimuleren. Dat is het “reputation” systeem. Het is de bedoeling dat als je een topic start met een vraag en iemand geeft een antwoord dat helpt en het juiste antwoord is (geen zever dus). Die krijgt van de starter van het topic een reputatiepunt. Per topic kan maar één punt worden uitgedeeld door de starter. Er kunnen ook negatieve punten worden uitgedeeld bij antwoorden vol zever of beledigingen of zo…

Is heel gemakkelijk te programmeren in php, één tabel extra in je MySQL database.

Misschien heb je hier iets aan Herr Flick?

Groeten,
                  Jasper

Kay
                  Bijdrager

Bij onderdelen en dan cilinder staat de 70 malossi met de tekst erbij :

(70cc)
                    Redelijke cilinder. Niet zo snel als je zou verwachten van malossi.” Is eigenlijk ook te duur voor de prestaties die je ervoor terugkrijgt. En moet vaak nog worden afgewerkt, want vanuit de fabriek is dat vaak niet goed gebeurt. Goed inrijden dus!”

Ik vind dat dit niet echt klopt wat er gezegt word,ik vond hem retesnel op mijn vespa en trekt van het middengebied hard door dus ik vind het een beetje raar dat dit gezegd word!

Ties
                    Bijdrager

Dice :
                      Ik heb hier het beste idee van allemaal. Ik zit heel heel sterk in de informatica wereld tot tegenstelling van de meeste onder jullie vermoed ik. En een pest van de informatica is luiheid. Dus je moet een manier vinden om dit te kunnen stimuleren. Dat is het “reputation” systeem. Het is de bedoeling dat als je een topic start met een vraag en iemand geeft een antwoord dat helpt en het juiste antwoord is (geen zever dus). Die krijgt van de starter van het topic een reputatiepunt. Per topic kan maar één punt worden uitgedeeld door de starter. Er kunnen ook negatieve punten worden uitgedeeld bij antwoorden vol zever of beledigingen of zo…

Is heel gemakkelijk te programmeren in php, één tabel extra in je MySQL database.

Misschien heb je hier iets aan Herr Flick?

Groeten,
                      Jasper

denk persoonlijk dat dat voor veel bezeikerij zorgt, en dat mensen…die niet helemaal zeker zijn van de info die ze geven, het dan ook niet meer zullen posten(bang voor strafpunten??), terwijl er misschien wel bruikbare informatie bij zit!?

Vespaflappie
                      Bijdrager

Kay :

(70cc)
                        Redelijke cilinder. Niet zo snel als je zou verwachten van malossi.” Is eigenlijk ook te duur voor de prestaties die je ervoor terugkrijgt. En moet vaak nog worden afgewerkt, want vanuit de fabriek is dat vaak niet goed gebeurt. Goed inrijden dus!”

Ik vind dat dit niet echt klopt wat er gezegt word,ik vond hem retesnel op mijn vespa en trekt van het middengebied hard door dus ik vind het een beetje raar dat dit gezegd word!

Ik vind het opzich geen foute tekst, afwerking is onzin; die is gewoon goed!

Cilinder heeft onderin vrij weinig maar in midden en top gaatie behoorlijk door, ik weet niet wie dit getypt heeft maar die heeft die cilinder niet zelf gehad iig;)

Jelle89

Vespaflappie :

Kay :

(70cc)

Cilinder heeft onderin vrij weinig maar in midden en top gaatie behoorlijk door, ik weet niet wie dit getypt heeft maar die heeft die cilinder niet zelf gehad iig;)

ben ik helemaal mee eens..kheb kay er vaak genoeg mee zien rijden..en ik zelf ook een keer..en onderin zat ook nog redelijk wat kracht..wat in het middengebied flink toenam met een dikke boost en toen ging je lekker 75-80..boohp boohp..:D..

Ties
                          Bijdrager

Tonni :
                            Uitlaten ligt een beetje moeilijk. De meningen zijn over sommige uitlaten nogal verschillend. Maar er is een afdeling waar je je mening en ervaring kan geven over allerlei uitlaten. Als jullie daar nu allemaal je ervaring met bepaalde types posten, dan kan daar wel uitgefilterd worden wat de gemiddelde mening is, en dit zal dan wel worden aangepast.

maak je voor die uitlaatjes ff topicje…en zeg je de link bij de faq erbij…
                            dan kan iedereen er nog beetje op door gaan?

hansieb
                            Moderator

Jelle89 :

Vespaflappie :

Kay :

(70cc)

ben ik helemaal mee eens..kheb kay er vaak genoeg mee zien rijden..en ik zelf ook een keer..en onderin zat ook nog redelijk wat kracht..wat in het middengebied flink toenam met een dikke boost en toen ging je lekker 75-80..boohp boohp..:D..

Spijtig dat ik de malossi nooit heb gehad ik wou hem echt wel eens testen 🙂 maarja. Wat er staat en de meningen is dat die gewoon niet zo snel is ookal ziet die er snel uit.

Vespaflappie
                              Bijdrager

Idee: die lelijke banner weg! Thom niet van et 1 of ander, een inlaat van speedengine en zijaanzicht van jou brommer vind ik niet echt mooi?

Liever shots van speciale brommers(qua uiterlijk)….

Maar zal aan mij liggen?(vooral inlaat is niets bijzonders)

Herr Flick
                                Topic starter

ik weet t mensen, maar je moet mij ook niet zo afkraken vind ik.
                                  banner heb ik gemaakt maar soms heb ik gewoon geen inspiratie.

AA-T zou met een banner bezig gegaan maar is er nog niet van gekomen.

als jullie ideen hebben hoe en wat et eruit moet zien kan ik ermee aan de gang!!

danku

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.