- Dit onderwerp bevat 608 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2011 om 21:41 #90760
+1 voor Arvid!!
14 september 2011 om 00:43 #90717Met tiewraps om m’n kabelgootje aan m’n Si frame te houden, met ducktape op m’n koplamp om het glas op z’n plek te houden, ijzerdraad om de (ex)citypower eraan te hangen had ik best voor beunhaas door willen gaan. Daarnaast heb ik in 3 maanden 4 of 5 cilinder vastgenaaid. En dat terwijl ik mezelf een best goede sleutelaar vind 😛 (Als ik nadenk over zaken en er tijd in steek xD )
Ik vind de competitie leuk
14 september 2011 om 05:57 #90620Haha ;p , je moet mijn tijdelijke koplamp xD , Zaklamp 😀
15 oktober 2011 om 18:57 #112094Regelmatig komt het voor dat ik tegen een melding van mijnalbum.nl opbots op de site dat de foto niet meer beschikbaar is. Ik vind dit persoonlijk erg jammer omdat een perso/topic dan veel minder waard is. Dit terwijl dit helemaal niet nodig is, er zijn namelijk diensten die niet zomaar je foto’s dumpen als mijn album. Vooral als je foto’s upload op een site die je nog regelmatig bezoekt. Ik denk dat als de mijnalbum.nl howto wordt verwijderd en daar voor in de plaats een howto komt, hoe je foto’s op hyves (evt. in een album die voor niemand zichtbaar is) of op google online fotoalbums (dit gebruik ik zelf.) Door dit te promoten in plaats van mijnalbum blijven de topics die nu worden aangemaakt door gebruikers die over een paar jaar in geen velden of wegen meer te bekenen zijn nog steeds leuk om te lezen/waardevol.
Gr. Lars
Edit: Ben zelf wel bereid om een howto over bijv. google fotoalbums te schrijven!
15 oktober 2011 om 19:04 #112095@Lars, goed idee…
15 oktober 2011 om 22:21 #112109Het is eigenlijks de bedoeling dat alle foto,s van how to,s enzo geupload worden in de bestandsruimte op de site.
Alleen gezien dit pas een tijdje geleden geschikbaar is geworden is het vrij veel werk alle het oude eerst over te zetten.
Maar het is wel de bedoeling alle oude en de toekomstige nieuwen foto,s op te slaan hier op de site zelf.
Dan gaan ze nooit meer verloren
Edit by hans: een aantal stukken van de howto zijn al overgezet naar de site, we moeten de anderen ook nog maar even aanpakken!
8 januari 2012 om 21:05 #114777Een zoekfunctie in de inbox zou deze site echt afmaken!
Is de enige functie die ik af en toe mis eigenlijk, voor de rest is alles helemaal naar wens
!9 januari 2012 om 11:00 #114624Er zijn maar een klein aantal mensen die überhaupt veel PM’s krijgen, zoekfunctie vind ik daarvoor echt overbodig. Ik vraag mij dan wel af waarom je bijv. 50? PM’s zou willen bewaren en evt. zou willen zoeken?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel16 maart 2013 om 10:30 #84729Hey
Meschien kunnen jullie de foto’s bij de howto’s herplaatsen want bij sommige zijn geen foto’s meer zichtbaar
Grtz
4 januari 2014 om 08:30 #117198Sorry voor t bumpen van dit oude topic, maar ik mis eigenlijk 1 topic/artikel op deze leuke site: namelijk iets door leden aan te vullen met echte basis tips en tricks. Niet iedereen heeft een technische achtergrond, sommige mensen weten nog niet het verschil tussen een tang en een dopsleutel
Ik poste/vroeg dit ook al in mijn perso, maar wat ik bedoel is dus een waslijst aan ultieme beginner tips die zo standaard zijn geworden dat niemand ze meer noemt.
Voorbeeld:
Tip 1 als je een benzine slang wil vast maken, neem even een kopje heet water mee. Doe t aan te sluiten stuk 10 seconden in t water, en daarna schuif m er simpel op.
Tip 2 Als je zelf met verf spuitbussen gaat spuiten, neem dan het liefst 2 bussen, en een pan/kan met heet water. na elke spuit actie, leg ze terug in t hete water. (de verf wordt vloeibaarder als t heet is, en je hebt hierdoor minder last van een sinaasappel huidje)
Tip 3 Zet altijd iets onder je bromfiets als je er aan gaat sleutelen. zelf heb ik 2 afwas teilen hiervoor in de 1 leg ik alle spullen die ik los haal, en de ander staat onder t blok om benzine en zo te vangen
Tip 4 leg in de schuur waar je bromfiets staat een stukje plastic zeil neer, met daar op een oud stuk vloerbedekking. zo voorkom je vlekken die je er nooit meer uit krijgt.Ik kan nog wel even doorgaan met tips over 2 dopsleutel sets of t bewaren van een grote augurken pot vol wasbenzine waar je vieze onderdelen in kan stoppen en zo, maar gek genoeg zijn dit dingen die steeds minder mensen weten, (ik zag ook al tips van lagers in diepvries en zo ) en misschien helpt t om dit te centraliseren zodat niet iedereen wielen opnieuw hoeft uit te vinden?
5 januari 2014 om 12:10 #117201Misschien een verkiezing van top 10 mooiste brommer?
En komt er weer een prijsvraag?
6 januari 2014 om 03:41 #37011@damusic2me, een topic met zulk soort dingetjes is wel iets. Mijn ervaring is dat zulke topics worden aangemaakt en daarna verdrinken omdat niemand deze topics door zal nemen. Het is beter om een How-to te maken voor zoiets, maar waar stopt het? Zo’n artikel zou dan elke week of maand geupdate moeten worden.
Voel je vrij om een How-to te maken natuurlijk!@Ciaoracing75, de nieuwe prijsvraag komt er weer in!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 januari 2014 om 10:26 #54905@Herr Flick, Is het dan geen idee om van het topic met beginner trucs een stickie te maken. Dus dat deze standaard bovenin het desbetreffende topic staat waar hij hoort te staan. Weet niet of dit mogelijk is?
27 april 2014 om 19:14 #117886Ik vind zelf het whitelist systeem soms een beetje rommelig worden en vroeg mij af of een “ebay systeem” niet makkelijker is.
ik zat dan aan zoiets te denken en dat je dan 1 tot 5 sterren kan krijgen en dat die dan ook zichtbaar is ipv de whitelist.

volgens mij word het dan overzichtelijker en makkelijker te gebruiken.
27 april 2014 om 19:16 #117818Goedguus,
Wat je dan wel krijgt is niet echt specifiek informatie over de user!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.