Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Moderator

een ‘contest’ zoals ze nu hebben bij cittaforum waar ik al die jaloerse gasten own :P, maar dan voor ciao in jullie geval, waar de kijkers op kunnen stemmen, iedereen mag zich aanmelden, en dan begint een contest, en na een aantal dagen heb je een winaar…

iaccaloco
      Bijdrager

‘T zal wel aan mij liggen, maar PHPBB is niet kut………

Iig. stúkken beter als dit, sorrie!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Ties
        Bijdrager

flick…ik zou ut eigenlijk wel es leuk vinden om te weten WIE!! de member of the week is….dus ff naampie derbij zetten ofzo..?

AA-T
          Sleutelbeheerder

ik heb misschien toch een idee voor het makkelijk vinden van de juiste sproeiermaat, het idee is misschien een beetje omslachtig.. maar hier komt ie:
            Vrijwel iedereen heeft de gegevens van zn setup ingevuld, ik ga er vanuit dat deze in een database staan waaruit ze worden uitgelezen.. als je nou een zoekgedeelte maakt waar je de volgende dingen kunt invullen:
            * cilinder (merk en type)
            * carbarateur
            * luchtfilter
            * uitlaat
            Da zijn toch zow beetje de factoren waar je sproeier van afhankelijk is dacht ik.. uitlaat waarschijnlijk nog niet eens 🙂 als je dit niet invult dmv typen maar zow scrolldown-menutje kunnen der ook geen fouten ontstaan waardoor geen resultaten worden weergegeven (zou dan denk ik beter ook aangepast kunnen worden bij het setup gedeelte met dat soort menu-tjes (is al wel aardig zo, maar heb t dan over merk van de cilinder/type/e.d.)) aangezien de sproeier ook deel maakt uit je setup, kan je door zoekend te vergelijken dan zo de (ongeveer) juiste sproeiermaat vinden.. 😀
            zoals ik zei miss een beetje omslachtig, maarjah.. tis een idee.. hoe meer members, hoe meer kans dat je de juiste sproeier vind, en ik ga der vanuit dat de lijst met members vandaag de dag nog steeds groeit 🙂 ikzelf ben hier tenminste nog niet zo lang :p

Fredzzz
            Moderator

nog wat…ik vind de profilen op Brommerforum.nl ook vet, daar kun je je eigen fotos plaatsen, met tekst enzo, en mensen kunnen in je profile posten enzo…

over stickers wat ergens op p.1 werd gezegd, ik zit nu te kijken, ik had ergens een site waar je dit kon (laten) doen…

ik post zo de prijzen, fotos en ideen…

Fredzzz
              Moderator

nou de stickers zijn nogal duur…

je eigen custom tekst kan je maken…
                op http://www.stickerland.nl

ik dacht ook van, http://www.vespa-ciao.nl (Als stickers dus)
                maar het komt op 5 euro PER sticker neer…

ik ga morgen hier in Groningen ff kijken of er nog iets is…

Kay
                Bijdrager

Ik vind de zoekfunctie nogal wat magertjes.
                  Bijv als extra:Zoeken op topicstarter,zoeken op topic inhoud,zoeken op topictitel.Dit maakt het zoeken een stuk makkelijker.

hansieb
                  Moderator

AA-T :
                    ik heb misschien toch een idee voor het makkelijk vinden van de juiste sproeiermaat, het idee is misschien een beetje omslachtig.. maar hier komt ie:
                    Vrijwel iedereen heeft de gegevens van zn setup ingevuld, ik ga er vanuit dat deze in een database staan waaruit ze worden uitgelezen.. als je nou een zoekgedeelte maakt waar je de volgende dingen kunt invullen:
                    * cilinder (merk en type)
                    * carbarateur
                    * luchtfilter
                    * uitlaat
                    Da zijn toch zow beetje de factoren waar je sproeier van afhankelijk is dacht ik.. uitlaat waarschijnlijk nog niet eens 🙂 als je dit niet invult dmv typen maar zow scrolldown-menutje kunnen der ook geen fouten ontstaan waardoor geen resultaten worden weergegeven (zou dan denk ik beter ook aangepast kunnen worden bij het setup gedeelte met dat soort menu-tjes (is al wel aardig zo, maar heb t dan over merk van de cilinder/type/e.d.)) aangezien de sproeier ook deel maakt uit je setup, kan je door zoekend te vergelijken dan zo de (ongeveer) juiste sproeiermaat vinden.. 😀
                    zoals ik zei miss een beetje omslachtig, maarjah.. tis een idee.. hoe meer members, hoe meer kans dat je de juiste sproeier vind, en ik ga der vanuit dat de lijst met members vandaag de dag nog steeds groeit 🙂 ikzelf ben hier tenminste nog niet zo lang :p

Er zou inderdaad wel een soort setup met sproeierdatabase kunnen komen, zo kunnen de mensen die nog niet zoveel van het afstellen van de carb afweten toch een indicatie krijgen van welke sproeier ze ong moeten kopen. Elke brommer is natuurlijk anders.

Tonni
                    Moderator

Ik denk dat het een leuk idee zou zijn als we een mogelijkheid zouden hebben om hier ook gewoon met elkaar te chatten, gewoon op de site, maar in real-time. Werkt in sommige gevallen beter, bijvoorbeeld met kleine probleempjes, en is ook wel gezellig denk ik.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                      Moderator

IRC is de oplossing ervoor!

Herr Flick
                        Topic starter

Goed idee, ik maak denk ik een keer een IRC mogelijkheid ervoor.. goed id

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

Fredzzz
                          Moderator

over die stickers, die komen zoals ik zei nogal wat duur uit…
                            en ik denk niet dat iedereen zo beetje bereid is om een euro of 3 te lappen voor een sticker…

je kan wel heel goedkoop t-shirts enzo laten printen…
                            als er mensen zijn die met http://www.vespa-ciao.nl willen rond lopen zegt maar, lijkt me wel lachen, mooi oranje letters ofzo 😀

over die chat, dat is zeker een goed idee!

AA-T
                            Sleutelbeheerder

ik zet even te kijken op het internet naar wat hosts nou precies kosten..
                              ik weet niet wat jij betaald flick, maar vond een zeer goedkope, miss dus wel goedkoper dan waar je nu op draait..
                              http://www.sity.nl/?show=webhosting
                              dacht miss heb je der wat aan.. aangezien je nu ook bezig bent je hele site aan te passen en verranderen ect..
                              heb toevallig een maat die dezelfde host gebruikt, dus ff gevraagd:

msn gesprek:
                              |- ALRIK – nieuw pc-tje, eigen huisje!!! beeje ziek -| zegt:
                              tis een goeie host toch? weinig offtime?
                              VASTA_zx /-/ zegt:
                              ik kan mn laatste echte downtime niet eens meer herinneren…
                              VASTA_zx /-/ zegt:
                              heel af en toe doen ze een serverupdate maar dat kondiggen ze ruim van te voren aan en et gebeurt snachts
                              |- ALRIK – nieuw pc-tje, eigen huisje!!! beeje ziek -| zegt:
                              en over t algemeen? cijfer 1 – 10…?
                              VASTA_zx /-/ zegt:
                              hmmm
                              VASTA_zx /-/ zegt:
                              een 9

Ondersteunt voor zover ik weet alles wat je nodig hebt en ’t valt allemaal tegen minime meerprijsjes uit te breiden..

Jeroen
                              Bijdrager

is het niet mogelijk om in de gallery voor elke member alvast een fotootje te zetten, als je een bepaalde vespa zoekt kun je het meteen zien hoef je niet steeds te openen.

Edjuh
                                Bijdrager

Als je de zoekfunctie gebruikt, een topic opent, en dan terug gaat krijg je zo’n scherm dat de pagina niet geldig is of zoiets onzinnigs, en als je dan nog verder terug gaat krijg je niet meer het overzicht van de zoekopdracht, maar moet je opnieuw zoeken.

THOMMIE DOE ER WAT AAN!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.