Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

ja, daar ben ik het mee eens jarco, en wellicht ook nog op alfabetische volgorde? of doe ik nu te moeilijk…

Waarom?

En ook de tuning selectie weer aanvullen, zo staan er bv een aantal cilinders er niet of niet meer bij.

speedbuxy
        Bijdrager

Jarco :
          Ik ben ook van mening dat de onderdelen in de tuning sectie misschien op merk gerangschikt moeten worden.

Ik weet niet hoe vaak jij in de tunings sectie kijkt maar naar mijn weten staat alles op merk gerangschikt?

@max
          Er kan niks weg wezen qua cilinders, ik heb namelijk toen alleen maar dingen toegevoegd en het oude gewoon eronder laten staan.
          Dus er is alleen maar extra bij gekomen.
          Maargoed er zijn nog wel genoeg cilinders en uitlaten over die er nog bij moeten komen, maar die heb ik zelf niet dus kan ze er ook niet plaatsen.

Jarco
          Bijdrager

Ik heb het niet goed uitgelegd.
            Een sub categorie voor elk merk.

Niet alles in 1 rij onder elkaar zodat er 100en fotos geladen moet worden. 😛

speedbuxy
            Bijdrager

Jarco :
              Niet alles in 1 rij onder elkaar zodat er 100en fotos geladen moet worden. 😛

Ik vind dit wel lekker weg kijken anders.
              Maar ik houd je tegen om het subcategorieën te zetten;)

Lastpak
              Bijdrager

ik zou inderdaad ook een aanvulling in de tuning sectie willen zien.
                aangezien er een dusdanige hoeveelheid meer is dan dat er al staat.
                (wat overigens echt top is dat er mensen zijn die hier energie en tijd in stoppen)
                dan doel ik voornamelijk op cilinders en uitlaten.

Jarco
                Bijdrager

Nahjah misschien moeten we het eens in de groep gooien?

Het laden heb ik zelf ook geen last van maar kan me voorstelen dat dit met een mindere internetverbinding een behoorlijke bottleneck is.

En dat het lekker weg kijkt ben ik ook wel met jee eens, het is enkel als ik mijn eurocilindro poortjes wil vergelijken met een andere euro, dan ben je flink aan het scrollen voordat je op de juiste plek ben. 😉

Maar goed laten we niet vergeten dat het zeker al een verbetering is ten opzichte van het ‘oude’ tuningsgedeelte. :thumb

kevin 27
                  Bijdrager

misschien en idee om bij de overbrenging(voornamelijk variomatic) hier de vertanding in vermelden.
                    < omdat hier kwa snelheid toch wel aardig wat verschil in kan zitten. gr kevin 27

speedbuxy
                    Bijdrager

Jarco :
                      Het laden heb ik zelf ook geen last van maar kan me voorstelen dat dit met een mindere internetverbinding een behoorlijke bottleneck is.

Zelfs ik met mijn internet verbinding uit de stone age (4,6mb/s) wat zelfs nog gekocht is bij de AH:D kan hem gewoon openen, dan wel niet meteen maar duurt max 10sec en dan kan ik gewoon normaal srollen.
                      Maar opdelen in rubrieken is misshien niet verkeerd nee:thumb schilt wel als je idd doel gericht even ergens naar zoekt.

-RobinvS-
                      Bijdrager

Inderdaad rubrieken, dat je in de uitlatensectie bijvoorbeeld nog een selectiescherm krijgt met elk merk.

SuperSi
                        Bijdrager

wanneer je een pm krijgt en je drukt op ok om NU te lezen,
                          dat ie ook daadwerkelijk naar je pm gaat en niet je inbox

Martino
                          Moderator

Het idee van subcategorieën per merk in te delen staat ook al vast(cilinders en uitlaten), buxy dit wist jij ook wel toch?

Het is er alleen nog niet van gekomen, je ziet bij de afdeling cilinders een Polini button staan die zal je dan naar de Polini cilinders sturen. (werkt nu nog niet maar dan heeft men een idee). Zo zal je voor elk merk dus een aparte pagina straks openen. Wat ik kan zeggen is dat we nog even geduld moeten hebben hiervoor. Tot die tijd staat alles eerst nog op een lange pagina.

Er is inderdaad alleen maar meer bijgekomen qua onderdelen. En ik moet zeggen dat onze Speedbuxy hier alle credits voor krijgt. :thumb
                            Ik denk dat we al een heel eind op weg zijn om deze sectie zo compleet mogelijk te maken, maar echt klaar zullen we nooit zijn hiermee.

Waarom?

@Speedbuxy,

Ik was van mening dat bv de Pinasco black46 hier altijd tussen gestaan heeft maar zal het dan wel mis hebben. Vind de pina black46 ook niet bepaald een zeldzaam exemplaar dus zou er toch tussen kunnen lijkt me. Natuurlijk is het top dat je de tuning selectie flink aangevuld hebt:thumb

Ik weet niet of iemand hier een fabrizi 46mm heeft maar zou hier ook graag wat plaatjes van zien en evt wat meer info.

goedguus
                              Bijdrager

-RobinvS- :
                                @Goedguus dit kan ook aan je Draadloze Router liggen, zodat jij een veel lagere snelheid op je laptop ontvangt.

Het is gemeten vanaf me laptop en dat zijn dus de snelheden die ik op mijn laptop ontvang..
                                Zou anders ook niet weten waar het aan kan liggen..

speedbuxy
                                Bijdrager

Martino :
                                  Het idee van subcategorieën per merk in te delen staat ook al vast(cilinders en uitlaten), buxy dit wist jij ook wel toch?

Ik wist dat wij dit eens besproken hadden en ook die polini doorklik button had ik al gezien.
                                  Maar het is nu alweer weken al niet maanden stil omtrent die doorklik buttons en ik dacht ga niks roepen wat er misshien wel niet komt.
                                  Want meende ook wat opgevangen te hebben dat het nogal wat problemen gaf? Nee gaf niet veel problemen, ik liet je toen ook deze pagina’s zien alleen waren de foto’s niet van de kwaliteit zoals gewenst. Vandaar dat het is blijven liggen.
                                  Maar als het gewoon te realiseren is moet het maar eens gefixst worden dan hevel ik de boel wel over:thumb
                                  Moet toch nog wat nieuwe dingen erbij voegen zoals de zirri 46mm giet.

@max
                                  Ja volgens mij stond die er ooit wel tussen maar weet dit ook niet zeker.
                                  Maar das 1 die er zo weer tussen te voegen is:thumb
                                  46mm ”fabrizi” word een ander verhaal want volgens mij heeft niemand z,on kit.

Ik lees ook over de 43mm Malossi heen.

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.