Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Moderator

ik heb misschien nog wel een zeer handige aanpassing voor op de website…

het verkoop topic is af en toe nogal chaotisch, mensen zetten in de header niet of het te koop staat of wordt aangeboden(zommigen vinden het lastig om er ff: Gz. of Tk. voor te zetten),evenals dat er esentiele info wordt weggelaten..

VB: er wordt een vespa aangeboden, maar er wordt niet vermeld of er wel of geen kenteken op zit, en zoja; dat er dan niet wordt vermeld om welk kenteken het gaat..
      dat geld natuurlijk ook voor de kleur van de brommer of de staat waarin het blok of het frame verkeert..
      vaak moeten hier onnodige post aan worden verspilt. hierdoor wort de responstijd (in enkele gevallen) aanzienlijk verlengt, en wordt het verkoop topic onoverzichtelijker. (gaat meestal mis bij de newbees;))

nou dacht ik zo; als er iemand een 1 of ander schema zou kunnen bouwen waarbij een aantal vakken verplicht moeten worden ingevult, het complete verkoop topic (ook in de hompage) veel overzichterlijker kan worden. iig. heb je dan de meest belangrijke informatie gelijk in de eerste post.(dit gaat meestal mis bij de newbees;))

ik ben benieuwt wat jullie hiervan vinden..

gr alex

Geert (H) Ciao

Ik heb wel zoiets van mensen die hun brommer verkopen moeten dat dan ook maar kunnen en duidelijke informatie bijgeven;) Maar dat Gz of Tk vind ik wel een goed idee. Dat bij een gezocht topic de titel start met GZ:

adff
        Bijdrager

Ja of dat je de Gz titels een andere kleur geeft dan de Tk titels, scheelt toch weer ruimte.
          lichtgrijs en donkergrijs ofzo

@ AA-T
          misschien dat het al genoeg is om de “lees dit eerst!” wat aan te passen, met vergeet niet te vermelden: blablabla.
          tenminste als de newbees:baby dat dan wel eerst lezen…

Martijnvanheerde
          Donateur

Dat wordt toch niet gelezen. Met die vakjes is wel handig. Gewoon aanvinken wat voor kenteken, staat van de brommer en alles;)

miniciao1968
            Donateur

Hoe maak je doneren makkelijker ? ?

Al een tijdje wil ik die Donatie knop bovenin eens ECHT gaan gebruiken..
              Maar ja, er is elke keer wel een nieuw excuus om wat anders te gaan doen als je achter de computer (iMac) zit!

Op een andere site kwam ik dit tegen:

Een tooltje dat volgens mij goed werkt als er wat centjes nodig zijn.. Paypal erop en kassa! 😀

Ik lees ook verschillende dingen over wel/geen goodies:
              ”Ik zou iedereen aanraden om vcc member te worden, zo krijg je wat extras en ben je donateur’
              dat heb ik als eens geprobeerd via email.. NOOIT meer iets van gehoord…:?

en
              ”Als je doneert levert je dat verder geen voordelen of privileges op, maar wel dankbaarheid en waardering!”

Een beetje tegenstrijdig allemaal..
              anyway als telebankieren werkt ga ik es kijken of ik nog member kan worden..
              🙂

dwaynator
              Bijdrager

:?dat is inderdaad vreemd:?

Kevinwol
                Bijdrager

ja idd, Paypal of Ideal dat zou wel ideaal zijn. Toen de term vc member aan het woord kwam was ik ook van plan dat te worden. Maar nu hoor je er niks meer van. Als er nou een beetje meer aandacht aan besteed word. En duidenlijker word hoe het nou precies zit wil ik graag doneren en VC member worden=);)

hansieb
                  Moderator

Paypal kan inderdaad wel even een account voor aangemaakt worden. Ideal is ook opzich een goeie 🙂 had ik ook al in me gedachten.

miniciao1968
                    Donateur

Maar wie verschaft er duidelijkheid over de status van ‘donateurs/members ?
                      Krijg je meer ruimte voor je eigen bestanden of maakt het geen verschil ?

Volgens mij kun je met een goed PR charme offensief best wat ophalen waardoor de site NOG beter kan worden!
                      Communicatie does it! 😀

goedguus
                      Bijdrager

Ik stoor me er aan als mensen een te koop / verkoop topic openen en dan zeggen ze foto’s komen nog.. kunnen ze toch beter eerst foto’s maken en dan pas het topic aan maken?
                        Misschien een regel die je in moet voeren.

lopsrel
                        Bijdrager

Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens :thumb , het is echt vreselijk irritant.

SpeedDemon
                          Bijdrager

Fantastisch idee van die agenda. Ziet er goed uit. Evenement erin en dan linkje naar het topic! (En verjaardagen, kunnen we naar de feestjes!)

Martijnvanheerde
                            Donateur

Ja dat lijkt me ook wel wat. Ik zou zeggen maak de site flink breder. Kunnen er meer knoppen bij! Mooi nieuw design erover heen:D

ArvidW
                              Donateur

Martijnvanheerde :
                                Ik zou zeggen maak de site flink breder

Ik denk idd ook dat de tijd is aangekomen dat de site wel wat breder kan, iedereen heeft voortaan wel scherm met een fatsoenlijke resolutie 🙂

De site hoeft niet gelijk 1600p breed te zijn maar ik denk dat 1280p breed wel netjes is. Hij is nu 960 ofzo?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Martijnvanheerde
                                Donateur

Kunnen de foto’s ook wat groter, is hartstikke fijn;)

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.