Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Als je zoiets reageert, kijk dan of er al zoiets is.
      Ik heb namelijk een tijdje geleden een “whitelist” systeem gemaakt.

Komt op het zelfde neer.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

zoef
      Bijdrager

http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=46 flick er zit een fout in bij de trekveren er staat van slap naar sterk wit,geel,zwart moet andersom zijn 😉

Herr Flick
        Topic starter

Een knopje aan het menu toegevoegd 😉 Donatie..
          Waarom een donatie knop ?
          Dit forum is nog steeds gratis voor iedereen, en toch kost het geld.. (denk aan webhosting, regelingen meeting/toertjes, etc..)

Ook de 3 categorieën op de homepage (Forums, Verkoop, Perso/special) word nu doorgelinkt naar de sectie.
          Had daar ooit een vraag over gekregen hier of via PM.

Gele Racefrikandel

Edjuh
          Bijdrager

Dat laatste vind ik echt top! gewoon logisch en makkelijk.

kevin030
            Bijdrager

zeker, het viel mij net ook op.
              zoekt een stuk makkelijker

keep up the good work :thumb

speedbuxy
              Bijdrager

Een agenda zou ook nog steeds een uitkomst zijn:thumb
                Dan kan je daar tenmiste op bij houden welke datums evt bezet of vrij zijn voor het organiseren van een tour.
                Plus mensen die een tour willen mee rijden daar ook in 1 oog opslag kunnen zien wat er allemaal is aan tourtjes:thumb

En de antibump op de meeting/evenementen sectie mag er van mij wel af, is niet handig dat je zelf als topic starter het niet omhoog kan gooien omdat er nog een oude post van jezelf staat.
                Wat bij z,on topic wel snel gebeurd.

Want meestal sluit je als topic starter af met zal het even uitzoeken kom er even op terug.
                Iets wat nu dus niet kan, want dan moet je het als edit in je oude post erbij zetten en dat heeft natuurlijk totaal geen zin want dat leest/ziet dan bijna niemand.

Martijnvanheerde
                Donateur

Ja een agenda is wel handig. De catogorien links mogen ook wel wat langer. Dus bijvoorbeeld 7 perso’s die nieuwe zijn.

Herr Flick
                  Topic starter

De antibump functie zal ik even naar kijken voor het meeting/evenementen gebeuren, dit mag er idd wel van af..

Over een agenda, deze is er al wel maar ben ik nog mee aan het uitwerken.
                    Om een idee te krijgen :

Klikkerdeklikkerdeklik

Gele Racefrikandel

Daan777
                    Moderator

Pachtig toch?
                      En de lijst met perso’s mag wat mij betreft ook wel 7 stuks lang.

Spiendaah

Af en toe mis ik wel eens een topic waar ik toch graag wat over zou willen weten.

Zo was ik woensdag bij Fons en had hij op zijn voorvork extra vering aangebracht.

Over dit soort dingen kan ik weinig tot niks vinden op het forum.

Edjuh
                        Bijdrager

Spiendaah

Heeft iemand een idee hoe ik de speling uit mijn zijstandaard kan halen? Ik ben nog niemand tegengekomen die geen speling in zijn zijstandaard heeft.

Geert (H) Ciao

Een aanpassing in het profiel gedeelte:D
                              Misschien is het handig om je sproeier maat ook te kunnen vermelden zodat mensen sneller een idee krijgen bij wat voor setup ze wat voor sproeier nodig hebben. En hetzelfde bij Poelie: waarom noemen we het niet Aandrijving: en dan Poelie xx bijvoorbeeld en dat je dan ook Variomatic xxmm kan kiezen. Hetzelfde met rolletjes, ook een kopje met Variomatic: 6,5grams met bepaalde drukveer en dat je het Variomatic gebeuren alleen hebt als je ook voor vario aandrijving kiest bij Aandrijving;)

Het is maar een idee maar ik denk dat mensen dan vrij snel kunnen zoeken wat voor sproeier ze nodig hebben of welk gewicht rolletjes. Misschien dat de zoekfunctie dan wat aangepast moet worden zodat je ook in profielen kunt zoeken maar ik weet niet hoe dat technisch in elkaar steekt;)

Martijnvanheerde
                              Donateur

Ja is al eens eerder aangekaart, rolletjes is alleen niks omdat iedereen met verschillende rijd. De ene vind een jankende brommer fijn en de ander een rustige. Sproeier kopje vind ik wel oke!

Geert (H) Ciao

Ohja daar kan ik wel inkomen, zo had ik het nog niet bekeken;)

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.