- Dit onderwerp bevat 608 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 augustus 2009 om 21:36 #46488
TimoO_ :
Gerarduz :
Wat ik jammer vindt is dat sommige topics op de frontpage ondersneeuwen.
Vaak door mensen die een nieuwe topic openen, met subjectieve vragen , waardoor een post als sneeuw voor de zon verdwijnt.Liever zou ik zien dat er een soort van archief komt, zoals ze dat bij http://www.geenstijl.nl hebben gedaan.
Zo kan je, makkelijker dingen terug halen , zonder en PM abonnement te nemen.
Hopelijk valt zo’n archief te realiseren, het lijkt mij in ieder geval erg handig!
Je bedoelt zoiets wat ik een paar posts voor jou voorstelde. Als een paar man hier wat aan bijdragen valt dit wel te realiseren denk ik.
(@ TimoO ,niet persoonlijk)
Bijdragen idd, zoiets software-technisch ontwikkelen , kost tijd , dus € ,-,
Als er nou es wat meer mensen met daad- en draagkracht over de brug komen, door zich als VCC-member aan te sluiten , komen daar middelen voor vrij. De site runt voorals nog op persoonlijke inbreng en tijd.
Laat de rest van de lezers (jullie) hier ook eens over meedenken………..
25 augustus 2009 om 21:44 #46513Gerarduz :
De site runt voorals nog op persoonlijke inbreng en tijd.Ja natuurlijk, en dat hoort zo. Het is een forum!
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 augustus 2009 om 21:55 #46514ArvidW :
Gerarduz :
De site runt voorals nog op persoonlijke inbreng en tijd.Ja natuurlijk, en dat hoort zo. Het is een forum!
En daar heb jij helemaal gelijk in!!
( Als er iemand geroemd mag worden, voor de tijd, moeite, energie, in het helpen van mede members is, ben jij dat, o.a.)
Het is een openbaar forum , voor iedereen toegankelijk, zo hoort het idd.
Maar dat neemt nog niet weg, dat sommige voorgestelde ideeën, wel te realiseren zijn, met extra inbreng…Maar het is maar een voorschot , het is bovendien “Het grote ideeën Topic”
25 augustus 2009 om 22:06 #46477Het is jammer dat we ansich geen hele actieve webdevelopment afdeling hebben…
Een webdeveloper inhuren is zeer prijzig, hier zal aardig wat voor gedoneerd moeten worden wat ik in de praktijk niet zie.
Mocht iemand nog goeie webdevelopment skills hebben (php/neocrome/sedito) meldt u dan aan 😉
26 augustus 2009 om 07:21 #46493Daar is er wel een van!
Ivo!26 augustus 2009 om 07:23 #46484Die heeft het al druk genoeg met CF.
26 augustus 2009 om 07:45 #46459Kun je Ivo niet vertellen dat CF schraal is en dat hij beter aan VC kan komen werken :lol
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno26 augustus 2009 om 07:55 #46406@Gerarduz.
Bedoel je gewoon een archief waar de nieuwste posts van bijv. vandaag in staan?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel26 augustus 2009 om 08:48 #46399Ik denk dat gerarduz bedoeld dat de als hij een update doet voor z,n toer dat ie dan niet binnen een half uurtje van frontpage is omdat 10 anderen weer in een ander topic wat vragen of replyen.
Das ook de reden dat ik je vroeg om de texel rit even op de voorpagina te zetten, want ik denk dat 95%(inclusief mezelf)alleen kijken in de rubriekje op de frontpage en niet speciaal forums aanklikken en daar gaat zoeken/kijken26 augustus 2009 om 13:35 #44173@ Flick : Ja , dat bedoel ik precies!
Iets dat lijkt op de wijze , waarop ze een nieuws archief bij geenstijl.nl hanteren.
@ Speedbuxy : Juist , zoals jij dat omschrijft , zo werkt het idd. Maar het gaat mij vooral om het laatste Topics venster uit te breiden
26 augustus 2009 om 14:19 #43850Dat mag voor alle secties eigenlijk wel;)
26 augustus 2009 om 14:33 #46120Of een soort knop/link voor alle ongelezen topics sinds je laatste aanmelding. Als je niets wilt missen 😉
30 augustus 2009 om 10:59 #71877heej ik mis een topic waar je ervaringen kan vertellen over de verschillende koelsystemen die je op een vespa kan zetten
30 augustus 2009 om 13:56 #39126Helios :
Weet niet of dit al eerder is voorgesteld maar :Als je op een gebruiker klik dus op zijn naam en dan het overzicht te voorschijn komt.
Dat je dan ook de handels activiteiten kan zijn. Wat ik bedoel is dus een beetje het whitelist verhaal.
Dan kun je snel zien bij een verkoop topic door op de naam te klikken en komt er een overzichtje van + en – op voorgaande handels.of :
Iets doen, zodat meer mensen de whitelist gaan gebruiken?
Dit geeft een goed overzicht van eventuele “slechte” handelaars en juist de goede.Het principe van de whitelist vind ik erg goed, maar hij word naar mijn mening te weinig gebruikt.
Op scooterfreaks hebben ze een netjes systeem :
Dat is opzicht niet zo moeilijk om te maken je maakt gewoon een php script met de commands die dat in de sql zetten en voila.
als jullie nog een scripter/webdesigner nodig hebben jullie weten mijn naam!30 augustus 2009 om 14:21 #71884Ik zou zeggen geef je op bij flick 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.