- Dit onderwerp bevat 608 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juni 2009 om 20:33 #69127
Tom ciaoik vind dat de whitelist van nu een beetje weinig gebruikt wordt en dat er te weinig naar gekeken wordt, of ligt dat aan mij:?
1 juni 2009 om 20:34 #69128Omdat er 1 topic is, sommige mensen weten dat niet.
Ik ga het nu wat benadrukken.Er word namelijk VEEL via de site verkocht, en dit gebeuren kun je nu vastleggen in de whitelist (of het goed/fout ging)
Ik ben er nu mee bezig…..46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 juni 2009 om 21:04 #69130Goed idee, want ik heb echt al van heel veel mensen gehoord dat ze me een +je gestuurd hebben maar er staat er nog steeds maar 1. Maar erg begrijpelijk dat je die verkoopstorm niet kan bijhouden.
Ga je in het nieuwe systeem de oude whitelist als startwaarden invoeren?
1 juni 2009 om 21:51 #69132Nice whitelist systeem werkt wel nice 😉
8 juni 2009 om 14:51 #69422Als je je hebt geregistreed, dat je dan een full screen link krijgt naar het opvoeren voor beginners howto:D:P
7 juli 2009 om 21:51 #70706Misschien is het een leuk idee voor de toekomst om de tunings sectie uit te breiden. Dat het een soort van vespa ‘fact-file’ wordt, met bij elke cilinder een poortmapje erbij en de maten en timingen. Bij de uitlaatjes de maten, bij de cartersetjes de ’tuning’ mogelijkheden etc.
7 juli 2009 om 21:57 #70707Ja dat is een goed idee! Ook wat meer ”echt” tunen. Niet echt carters aanpassen maar nieuwe dingen. Historie van de vespa’s zou ook leuk zijn.
7 juli 2009 om 22:17 #70708Zeker een mooi idee timo!
Vooral dat over die cilinders sprak me erg aan.7 juli 2009 om 22:24 #70709Het moeten natuurlijk wel feiten blijven he Martijn. Nieuwe dingen kunnen we beter eerst bespreken op het forum.
Om eens een voorbeeld te geven, zo’n 16mm carburateur op een Vespa carter. Bij originele carters is het moeilijk om te doen maar heeft ook geen zin omdat het inlaatvlak dit niet toelaat, maximale carburateurgrootte is dus (volgens Arvid zei Thomas) 13,5mm.
Bij een Speedengine daar en tegen kan je wel een 16mm carbje gemakkelijk erop zetten, met effect.En iedereen moet bij elkaar toch wel al wat informatie verzameld hebben? Poortmapjes heb ik hier van een paar cilinders wel liggen (het moeten natuurlijk wel een beetje fatsoenlijke poortmappen zijn). En van de timingen heb ik ook wel een paar word bestandjes.
7 juli 2009 om 22:54 #70712lvcp :
Als je je hebt geregistreed, dat je dan een full screen link krijgt naar het opvoeren voor beginners howto:D:PWat een eer:D
@Martijn:
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=8380
Staat een beetje verdekt op de 2e pagina van de how-to’s….
25 augustus 2009 om 20:21 #46747Wat ik jammer vindt is dat sommige topics op de frontpage ondersneeuwen.
Vaak door mensen die een nieuwe topic openen, met subjectieve vragen , waardoor een post als sneeuw voor de zon verdwijnt.Liever zou ik zien dat er een soort van archief komt, zoals ze dat bij http://www.geenstijl.nl is.
Zo kan je, makkelijker dingen terug halen , zonder en PM abonnement te nemen.
Hopelijk valt zo’n archief te realiseren, het lijkt mij in ieder geval erg handig!
25 augustus 2009 om 20:30 #46748ik heb misschien een idee we kunnen een spel beginnen raad de carburateur of de cilinder of de uitlaat en die shit maar niet alleen van vespa ook andere merken ofzo tis maar een idee greetz floor-ciao
25 augustus 2009 om 20:32 #46703floor-ciao :
ik heb misschien een idee we kunnen een spel beginnen raad de carburateur of de cilinder of de uitlaat en die shit maar niet alleen van vespa ook andere merken ofzo tis maar een idee greetz floor-ciao
Betaal jij, de champagne en slagroom taart, voor de winnaar van de prijsvraag?
25 augustus 2009 om 21:06 #46591misschien een klein kopje met een agenda?
Hier Kunnen door de site georganiseerde dingen in komen en beurzen enzo.
Bijv. de Vehikel beurs dit weekend:)25 augustus 2009 om 21:29 #46531Gerarduz :
Wat ik jammer vindt is dat sommige topics op de frontpage ondersneeuwen.
Vaak door mensen die een nieuwe topic openen, met subjectieve vragen , waardoor een post als sneeuw voor de zon verdwijnt.Liever zou ik zien dat er een soort van archief komt, zoals ze dat bij http://www.geenstijl.nl is.
Zo kan je, makkelijker dingen terug halen , zonder en PM abonnement te nemen.
Hopelijk valt zo’n archief te realiseren, het lijkt mij in ieder geval erg handig!
Je bedoelt zoiets wat ik een paar posts voor jou voorstelde. Als een paar man hier wat aan bijdragen valt dit wel te realiseren denk ik.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.