Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Klik eens op het tekstje : “bekijk alle enquetes”

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

TimoO_
      Donateur

Ahja, sjurrie 😛 Verbaast me wel dat er meer variorijders dan poelierijders zijn…

swiddy
        Bijdrager

Herr FlicK :
          Dit is vast mogelijk, maar ga ik echt niet maken.

Als je weet hoeveel pm’s worden verstuurd, die allemaal nog eens bewaard moeten worden.
          Database word groter, langer backupen, site word trager.

toch vind ik dit wel een goed idee kun je het niet bijvoorbeeld een week opslaan?

Docs
          Donateur

swiddy :

Herr FlicK :

Als je weet hoeveel pm’s worden verstuurd, die allemaal nog eens bewaard moeten worden.

toch vind ik dit wel een goed idee kun je het niet bijvoorbeeld een week opslaan?

dat lijkt me voor Herr Flick geen werk. ik weet niet waar de site gehost wordt, maar die gaan dat vast niet leuk vinden 😀 dat zou namelijk betekenen dat alle pm’s dubbel opgeslagen worden

adff
            Bijdrager

docs911 :

swiddy :

Herr FlicK :

dat lijkt me voor Herr Flick geen werk. ik weet niet waar de site gehost wordt, maar die gaan dat vast niet leuk vinden 😀 dat zou namelijk betekenen dat alle pm’s dubbel opgeslagen worden

Of je doet het slim dat ie het niet dubbel opslaat maar wel dubbel kan laten zien. 8)
              lekkere houding voor een webmaster trouwens :pest

ArvidW
              Donateur

Beetje respect graag voor flick. Kijk eens goed rond op deze site die hij uit de grond heeft gestampt en denk nog eens na over wat voor een houding flick heeft.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

hansieb
                Moderator

adff :

docs911 :

swiddy :

Herr FlicK :

Of je doet het slim dat ie het niet dubbel opslaat maar wel dubbel kan laten zien. 8)
                  lekkere houding voor een webmaster trouwens :pest

Jammer genoeg is vespa-ciao.nl erg complex opgebouwd, iets veranderen kost gewoon erg veel tijd.
                  Ik hoop dat je hiervoor een beetje begrip hebt. We luisteren natuurlijk naar goede ideeën en hebben er zelf nog een hele hoop op de plank liggen.

Maarja vc.nl is niet het huis tuin en keuken website waar alles easy peasy aangepast kan worden.

Tevens het PM gebruik is ook gewoon erg hoog. Per 7 dagen zo rond de 1000+ berichten. Als je de statistieken eens zou zien, zou je best wel even schrikken van het gebruik van vc.nl =)

jwz…
                  Bijdrager

Zou iemand een How To kunnen schrijven over hoe je je vario fatsoenlijk afstelt? En dat er bij vermeld word wat je moet doen voor lage toeren en hoge toeren en welke drukveer je waarvoor moet hebben en hoe je je rollen daar weer op moet afstellen. Ik heb gezocht maar kon geen howto vinden die dit uitlegt en volgens mij doe je er veel mensen een plezier mee als ik zie hoeveel topics er al over geopend zijn.

hansieb
                    Moderator

jwz… :
                      Zou iemand een How To kunnen schrijven over hoe je je vario fatsoenlijk afstelt? En dat er bij vermeld word wat je moet doen voor lage toeren en hoge toeren en welke drukveer je waarvoor moet hebben en hoe je je rollen daar weer op moet afstellen. Ik heb gezocht maar kon geen howto vinden die dit uitlegt en volgens mij doe je er veel mensen een plezier mee als ik zie hoeveel topics er al over geopend zijn.

Ik kan deze nog wel een keer kopiëren en plakken.

Zie: http://www.revolution70.nl/html/faq-vario.html

Het hele verhaal van spiebanen moet vergeten worden.

jwz…
                      Bijdrager

oke bedankt! ik was er nog niet op gekomen om buiten dit forum te gaan zoeken voor info daarover:|

dörperCIAO

als dat webshopje er komt wil ik er graag van op de hoogte zijn =)

hansieb
                          Moderator

dörperCIAO :
                            als dat webshopje er komt wil ik er graag van op de hoogte zijn =)

Het concept van de webshop is er, nu is het wachten op de uitvoering hiervan.

Heb nog even geduld 😉

Helios
                            Bijdrager

Weet niet of dit al eerder is voorgesteld maar :

Als je op een gebruiker klik dus op zijn naam en dan het overzicht te voorschijn komt.
                              Dat je dan ook de handels activiteiten kan zijn. Wat ik bedoel is dus een beetje het whitelist verhaal.
                              Dan kun je snel zien bij een verkoop topic door op de naam te klikken en komt er een overzichtje van + en – op voorgaande handels.

of :
                              Iets doen, zodat meer mensen de whitelist gaan gebruiken?
                              Dit geeft een goed overzicht van eventuele “slechte” handelaars en juist de goede.

Het principe van de whitelist vind ik erg goed, maar hij word naar mijn mening te weinig gebruikt.

Op scooterfreaks hebben ze een netjes systeem :

Herr Flick
                              Topic starter

Ja is inderdaad een goed systeem,

Jammergenoeg kan ik dit niet zo 123 bouwen, en we hebben nog veel dingen in de planning.
                                Zal vast een keer komen.
                                Bedankt voor het mee denken.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

ArvidW
                                Donateur

Is het mogelijk om alleen Admins rechten te geven om een topic in de Howto’s te openen?

Ongeveer iedereen die hier nieuw is zet zijn eerste post in de howto’s…

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.