- Dit onderwerp bevat 608 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 april 2009 om 11:01 #53069
Klik eens op het tekstje : “bekijk alle enquetes”
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel28 april 2009 om 11:11 #53070Ahja, sjurrie 😛 Verbaast me wel dat er meer variorijders dan poelierijders zijn…
28 april 2009 om 21:13 #53119Herr FlicK :
Dit is vast mogelijk, maar ga ik echt niet maken.Als je weet hoeveel pm’s worden verstuurd, die allemaal nog eens bewaard moeten worden.
Database word groter, langer backupen, site word trager.toch vind ik dit wel een goed idee kun je het niet bijvoorbeeld een week opslaan?
28 april 2009 om 21:18 #53122swiddy :
Herr FlicK :
Dit is vast mogelijk, maar ga ik echt niet maken.Als je weet hoeveel pm’s worden verstuurd, die allemaal nog eens bewaard moeten worden.
Database word groter, langer backupen, site word trager.toch vind ik dit wel een goed idee kun je het niet bijvoorbeeld een week opslaan?
dat lijkt me voor Herr Flick geen werk. ik weet niet waar de site gehost wordt, maar die gaan dat vast niet leuk vinden 😀 dat zou namelijk betekenen dat alle pm’s dubbel opgeslagen worden
28 april 2009 om 21:25 #53126docs911 :
swiddy :
Herr FlicK :
dat lijkt me voor Herr Flick geen werk. ik weet niet waar de site gehost wordt, maar die gaan dat vast niet leuk vinden 😀 dat zou namelijk betekenen dat alle pm’s dubbel opgeslagen worden
Of je doet het slim dat ie het niet dubbel opslaat maar wel dubbel kan laten zien. 8)
lekkere houding voor een webmaster trouwens :pest28 april 2009 om 21:42 #53127Beetje respect graag voor flick. Kijk eens goed rond op deze site die hij uit de grond heeft gestampt en denk nog eens na over wat voor een houding flick heeft.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno28 april 2009 om 22:56 #53129adff :
docs911 :
swiddy :
Herr FlicK :
Of je doet het slim dat ie het niet dubbel opslaat maar wel dubbel kan laten zien. 8)
lekkere houding voor een webmaster trouwens :pestJammer genoeg is vespa-ciao.nl erg complex opgebouwd, iets veranderen kost gewoon erg veel tijd.
Ik hoop dat je hiervoor een beetje begrip hebt. We luisteren natuurlijk naar goede ideeën en hebben er zelf nog een hele hoop op de plank liggen.Maarja vc.nl is niet het huis tuin en keuken website waar alles easy peasy aangepast kan worden.
Tevens het PM gebruik is ook gewoon erg hoog. Per 7 dagen zo rond de 1000+ berichten. Als je de statistieken eens zou zien, zou je best wel even schrikken van het gebruik van vc.nl =)
2 mei 2009 om 10:08 #53268Zou iemand een How To kunnen schrijven over hoe je je vario fatsoenlijk afstelt? En dat er bij vermeld word wat je moet doen voor lage toeren en hoge toeren en welke drukveer je waarvoor moet hebben en hoe je je rollen daar weer op moet afstellen. Ik heb gezocht maar kon geen howto vinden die dit uitlegt en volgens mij doe je er veel mensen een plezier mee als ik zie hoeveel topics er al over geopend zijn.
2 mei 2009 om 11:43 #53274jwz… :
Zou iemand een How To kunnen schrijven over hoe je je vario fatsoenlijk afstelt? En dat er bij vermeld word wat je moet doen voor lage toeren en hoge toeren en welke drukveer je waarvoor moet hebben en hoe je je rollen daar weer op moet afstellen. Ik heb gezocht maar kon geen howto vinden die dit uitlegt en volgens mij doe je er veel mensen een plezier mee als ik zie hoeveel topics er al over geopend zijn.Ik kan deze nog wel een keer kopiëren en plakken.
Zie: http://www.revolution70.nl/html/faq-vario.html
Het hele verhaal van spiebanen moet vergeten worden.
2 mei 2009 om 23:40 #53312oke bedankt! ik was er nog niet op gekomen om buiten dit forum te gaan zoeken voor info daarover:|
6 mei 2009 om 16:55 #53493
dörperCIAOals dat webshopje er komt wil ik er graag van op de hoogte zijn =)
6 mei 2009 om 17:06 #53495dörperCIAO :
als dat webshopje er komt wil ik er graag van op de hoogte zijn =)Het concept van de webshop is er, nu is het wachten op de uitvoering hiervan.
Heb nog even geduld 😉
28 mei 2009 om 21:27 #69014Weet niet of dit al eerder is voorgesteld maar :
Als je op een gebruiker klik dus op zijn naam en dan het overzicht te voorschijn komt.
Dat je dan ook de handels activiteiten kan zijn. Wat ik bedoel is dus een beetje het whitelist verhaal.
Dan kun je snel zien bij een verkoop topic door op de naam te klikken en komt er een overzichtje van + en – op voorgaande handels.of :
Iets doen, zodat meer mensen de whitelist gaan gebruiken?
Dit geeft een goed overzicht van eventuele “slechte” handelaars en juist de goede.Het principe van de whitelist vind ik erg goed, maar hij word naar mijn mening te weinig gebruikt.
Op scooterfreaks hebben ze een netjes systeem :
29 mei 2009 om 06:59 #69023Ja is inderdaad een goed systeem,
Jammergenoeg kan ik dit niet zo 123 bouwen, en we hebben nog veel dingen in de planning.
Zal vast een keer komen.
Bedankt voor het mee denken.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel31 mei 2009 om 12:07 #69083Is het mogelijk om alleen Admins rechten te geven om een topic in de Howto’s te openen?
Ongeveer iedereen die hier nieuw is zet zijn eerste post in de howto’s…
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.