- Dit onderwerp bevat 608 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 maart 2008 om 13:35 #38115
Misschien dat dit dan voor je werkt: Je moet je linker Shift knop inhouden en dan op de link drukken 🙂 Dan opent hij de link in een nieuw venster.
Als je Ctrl inhoud, opent hij de link in een nieuw Tabblad.5 maart 2008 om 13:55 #38116nee klopt, het was altijd openen in een nieuw venster.
word gefixt46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 maart 2008 om 15:13 #38124
.-{2F4OV}-.Zou fijn zijn als dat wordt gefixt idd
5 maart 2008 om 16:40 #38126Nu heb toch over Linken gaat, eerst waren de links ook zwart gedrukt,
nou zijn ze gewoon hetzelfde als tekst en vallen soms niet eens op.
ik vond het eerst toch wat duidelijker.kan dit ook gefixt worden?
22 januari 2009 om 07:06 #48653Meer reacties op
welke sproeier heb ik nodig
kleine vragen topicEn dat niet zomaar je topic word dichtgegooid onder het mom van vraag het maar in het kleine vragen topic, De werkelijke steun die je daar krijgt ligt 10x lager als in een gewoon topic. Natuurlijk moet de kleine kleine vragen niet een eigen topic aanmaken.
Lars
22 januari 2009 om 07:53 #48654de meeste mensen antwoorden niet meer, omdat de meeste vragen al wel 50x gesteld zijn.
meestal is er alles over te vinden via de zoekfunctie, maar mensen doen simpelweg de moeite niet.
zou ook een onoverzichtelijke boel worden als iedereen maar topics blijft openen:con22 januari 2009 om 08:45 #48656opzich zou het wel handig wezen dat je je verzonden pm’s terug zou kunnen lezen, tot op heden kan dit niet; t is nu alleen mogelijk om onvangen pm’s te lezen..
het handige hiervan is dat de jezelf de informatie die je verstrekt terug kunt lezen, zodat je niet een dubbele feedback geeft of exacte info terug kunt lezen tijdens een geschil, ook als je een tijdje offline bent geweest en mail hebt ontvangen weet je niet altijd zeker of je al had gereageerd.22 januari 2009 om 09:06 #48657lvcp :
Meer reacties op
kleine vragen topicEn dat niet zomaar je topic word dichtgegooid onder het mom van vraag het maar in het kleine vragen topic, De werkelijke steun die je daar krijgt ligt 10x lager als in een gewoon topic. Natuurlijk moet de kleine kleine vragen niet een eigen topic aanmaken.
Lars
Goed dat je dit aankaart! Had al een idee dat dit een beetje zo was. Ik zal het even melden bij de andere admins.
22 januari 2009 om 10:28 #48661hansieb :
lvcp :
Meer reacties op
Lars
Goed dat je dit aankaart! Had al een idee dat dit een beetje zo was. Ik zal het even melden bij de andere admins.
`
Miss dat er bij tuning of how-to’s een indicatie pagina gemaakt kan worden. Als er nou een how to gemaakt wordt over de sproeiermaat met wat dingetjes om er ongeveer achter te komen scheelt dat al een hoop random vragen. Dus dat een how to met vraagmogelijkheid eronder het grote welke sproeier heb ik nodig topic.Met kleine vragen topic (weet zelf niet of dit zo’n goed idee is) zou je misschien op kunnen splitsen in beginners vragen en gevorderde vragen.
22 januari 2009 om 10:39 #48662Misschien is het wel een idee, het kleine vragen topic op te splitsen in diversen zoals:
kleine vragen overbrenging
kleine vragen uitlaat
kleine vragen cilinder
kleine vragen krukas
kleine vragen carter
kleine vragen carburateur (incl sproeiers)
kleine vragen diverseZodat je makkerlijker iets kan terug vinden…
22 januari 2009 om 12:56 #48666diac :
de meeste mensen antwoorden niet meer, omdat de meeste vragen al wel 50x gesteld zijn.
meestal is er alles over te vinden via de zoekfunctie, maar mensen doen simpelweg de moeite niet.
zou ook een onoverzichtelijke boel worden als iedereen maar topics blijft openen:conMee eens, hoewel ik de zoekfunctie niet geweldig handig vind(of ik kan er niet mee omgaan).
In het sproeiertopic zijn het 9 vd. 10 keer min of meer dezelfde setups, als je dus terug zou lezen zou je waarschijnlijk zo je antwoord hebben(in 1 keer precies goed is toch vaak niet mogelijk), maar dat is inderdaad teveel moeite dus misschien moet er een tabel komen met std. maten voor veelvoorkomende setups.
Lcvp, dat is een variant op wat er al is, of hetzelfde onder een andere naam.
22 januari 2009 om 13:20 #48667gewoon een topic met allerlei setups erin zonder andere talk
dus waar ook de sproeier bij vermeld wordt
cp afstand (of elec)
cillinder maat
en snelheiden dan gewoon 100 setups onder elkaar en dat telkens bijvoegen. voor vespa’s apart en voor citta’s apart
Cilinder : 50cc
Carters : standaard
Carb. : 13 / 13
Poelie : 80 @ 57
Uitlaat : Techno Circuit
Krukas : standaard
Snelheid : 55 Km/h auto teller
Brommer : CiaoCilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 21mm @ 90 (bijv)
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : Giannelli Mega
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciaoen dan zo door tot je er een heleboel hebt..
22 januari 2009 om 13:40 #48670AC RACING :
opzich zou het wel handig wezen dat je je verzonden pm’s terug zou kunnen lezen, tot op heden kan dit niet; t is nu alleen mogelijk om onvangen pm’s te lezen..
het handige hiervan is dat de jezelf de informatie die je verstrekt terug kunt lezen, zodat je niet een dubbele feedback geeft of exacte info terug kunt lezen tijdens een geschil, ook als je een tijdje offline bent geweest en mail hebt ontvangen weet je niet altijd zeker of je al had gereageerd.Ook idd handig om te zien of je wat hebt verstuurd. Zal thomas ff aanschieten :pest 😉
@guus
Idd wel handig om te zien voor welke setup je ongeveer een sproeier / welke snelheid je haalt.22 januari 2009 om 13:43 #48671goedguus :
gewoon een topic met allerlei setups erin zonder andere talk
dus waar ook de sproeier bij vermeld wordt
cp afstand (of elec)
cillinder maat
en snelheiden dan gewoon 100 setups onder elkaar en dat telkens bijvoegen. voor vespa’s apart en voor citta’s apart
kijk op zich leuk bedacht alleen kun je duizenden(al dan niet miljoenen) combinaties maken wat dus resulteert in nog minder overzicht.. ook zijn gegevens afhankelijk van afstelling maar dat terzijde..
22 januari 2009 om 13:56 #48672je kan ook verschillende topics maken voor snelheden
voorbeeld (dit zijn dan de topics hea en dan per snelheid en topic met setups voor die snelheden)
25/30 = sproeier 34 tot 40
30/40 = sproeier 40 tot 50
40/50 = sproeier 50 tot 60
enz… -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.