Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

Wat ik echt super handig zou vinden is bij de laatste 10 topics overal dat je ook ziet WIE er al laatste gepost heeft want nu ben ik steeds aan het denken zou het mijn post zijn of die van iemand anders.

Toad
      Bijdrager

Rebel :
        Wat ik echt super handig zou vinden is bij de laatste 10 topics overal dat je ook ziet WIE er al laatste gepost heeft want nu ben ik steeds aan het denken zou het mijn post zijn of die van iemand anders.

idd heb ik ook vaak last van… alleen dan vraag ik me af of er dan niet erg veel tekst komt in die vakjes van laatste 10 topics? btw een auto-refresh als er iemand heeft gepost lijkt me ook erg handig (als dat er niet al is)

VespaCiaoPaul
        Bijdrager

of als je er met je muis op gaat staan komt er de naam van de laatste poster te staan…

Toad
          Bijdrager

is misschien het beste ja, als dat idee verwezenlijkt word…

Fredzzz
            Moderator

Neej, gewoon zoals op brommerforum, zodra er voor het laatst een post is geplaatst in een topic/perso/project page; wordt deze een andere kleur. Wie er een post zet maakt toch niet uit? Na welke reply, van wie dan ook, ga je meestal kijken om te reageren.

Superbravo
              Bijdrager

Hallo,

Ik heb niet de hele topic doorgelezen maar ik vraag toch even het volgende
                aan de organisatoren van de meeting die plaatsvind in Groningen.

Ik vroeg me af waarom de meeting niet wat centraler in het land plaatsvind zodat we
                allemaal ongeveer dezelfde reistijd hebben? Kan me voorstellen dat veel leden nu wegblijven
                door de lange afstand maar er toch graag bij hadden willen zijn.
                Misschien een idee voor de toekomst?

Rebel

Fredzzz :
                  Neej, gewoon zoals op brommerforum, zodra er voor het laatst een post is geplaatst in een topic/perso/project page; wordt deze een andere kleur. Wie er een post zet maakt toch niet uit? Na welke reply, van wie dan ook, ga je meestal kijken om te reageren.

Japs dit is inderdaad een goede oplossing niet teveel tekst maar wel duidelijk.

FonS
                  Bijdrager

bij set-up moet je ook je vertanding in kunnen vullen :!
                    dus brom, snor, std vario of malossi vario

kapot
                    Bijdrager

het probleem is dat de posts dan zo groot worden.. ik erger me al dood aan posts waar maar 1 zin in staat, maar toch 1/4 scherm vol zit omdat er plaatjes, de setup en vaak nog een handtekening, al dan niet met plaatjes bij staan..

LeMoN
                      Bijdrager

ergens onderaan de pagina kunnen zien wie er online is is ook wel handig! en eventueel dat je op je profiel kan aanvinken of je je online status wilt laten zien of niet!

kansloos
                        Bijdrager

miss ook een idee dan dat je bij de forums ziet of er nog nieuwe posts zijn sinds je bezoek en niet alleen bij het topic zelf als je snapt wat ik bedoel.

@ lemon dit is bij blaster al ingevoerd. blaster is de nieuwe skin van vespa-ciao kan je bij je profiel wijzigen, maar hij meost dacht ik nog worden verbeterd.

N!CKs

Superbravo :
                            Hallo,

Ik vroeg me af waarom de meeting niet wat centraler in het land plaatsvind zodat we
                            allemaal ongeveer dezelfde reistijd hebben? Kan me voorstellen dat veel leden nu wegblijven

ik vindt dat wel een goed idee, maar ik moet het niet regelen dus moeten de admins maar kijken;).
                            maar het is wel veel eerlijker voor alle leden, iedereen heeft idd dezelfde reistijd.

FonS
                            Bijdrager

LeMoN :
                              ergens onderaan de pagina kunnen zien wie er online is is ook wel handig! en eventueel dat je op je profiel kan aanvinken of je je online status wilt laten zien of niet!

bij de nieuwe layout (in je profiel in te stellen -> ‘blaster’ ) staat op de voorpagina wie er online is 😉

Edjuh
                              Bijdrager

Superbravo :
                                Hallo,

Het is zo dat veel ciao mensen in groningen wonen(waaronder veel admins), en ook heel veel in limburg. Daartussen is het niet veel eigenlijk. Nou kan je zeggen, dat is toch perfect, iedereen evenveel reistijd(ongeveer) als je naar het midden van het land gaan, maar het leuke is dat de groningers natuurlijk hun stad kunnen laten zien, daar heb je in bv. Utrecht weinig animo voor denk ik.

Bovendien zijn de groningers er mee begonnen, dus logisch dat zij het daar willen blijven doen. Voor mij is het geen probleem, en ik vind de stad en de camping erg leuk en geschikt.

ArvidW
                                Donateur

Automatisch herschalen (dus weergeven ter groote van de pagina en niet op 2500*te veel) van foto’s in blaster!

In “vespa ciao” werkt het prima, maar op blaster niet 🙁

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.