Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

dat met die pakkingen is eigenlijk niet zo moeilijk.
      want malossi,polini,DR hebben grotendeels dezelfde spoelpoorten.
      maar als je een pakking voor je DR hebt kan je die op je carter leggen.
      dan teken je het zaakje af en frees je het weg dan heb je je spoelers:thumb

Bo3T
      Bijdrager

jaah zo dacht ik het ook 😉 maar wist het gewoon niet zeker..ik ga me ermee bezig houden ;).

ArvidW
        Donateur

Bo3T :
          ik heb ook wel een paar vragen of iemand een how to over zou kunnen maken mischien.

mischien dat iemand eens een aantal verschillende pakkingen kan inscannen in de computer en hier op de site zet, dat als je het uitprint je precies de goede maat hebt. dat je het dan zelf op pakkingpapier kan uitsnijden ofzo.

ook zijn er veel mensen denk ik wel benieuwd naar het uitfreezen van een carter. ik heb bijvoorbeeld nu een 70dr en daar zitten bij mijn orginele carter geen spoelpoorten voor, het zou wel handig zijn als er een how to over is over hoe je nu precies moet uitfrezen.

het zijn maar ideeen dus kijk maar wat ermee gedaan word ;).

Nou krijg ik toch deze week Mix carters binnen + krukas van Hans en Thomas, deze moet ik nog bewerken dus zal ik er wel wat foto’tjes van schieten en een howto van maken (ik kan je niets beloven over hoe lang die af is, maar mezelf kennende zal eind volgende weer dat carter zeker weten af zijn;))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Colin
          Bijdrager

Colin :
            ik weet niet of pier dit ook bedoelde, maar je kan bijvoorbeeld ook een pagina maken zoals de gallery (zoiets dan) en dan met perso’s en specials. En zo krijg je alle namen met bijv een kleine afbeelding van de ciao/sitta eronder zodat je een beetje kan zien welke specials je wil zien en welke perso’s. Begrijpt iemand wat ik bedoel? En dan wel geen hele namen laten verzinnen van bv. Colin Jaguar Ciao perso, maar gewoon je naam bij mij dus Colin. En dat Colin dan de link word en dan met een fototje van je ciao eronder wat je zelf kan kiezen en uploaden. En zo een gehele pagina in een vierkant (niet van onder naar boven) maar 5 boven en 5 naar onder en zo een vierkant maken.

Maar daar zijn ook meningen over om je perso gewoon overzichtelijk te maken bij signature

Flick valt hier iets van te maken? bij de een nieuwe siteversie ofzo?
            Als je snapt wat ik bedoel?

joey636
            Bijdrager

mischien op de hoofdpagina een perso van de week gedeelte maken.
              en een topic waar mensen in kunnen stemmen wat de mooiste beste perso is.

sx – Jaguar Aerox
              Bijdrager

:! Ik zeg perso idee op de hoofdpagina elke dag of elke week een andere perso die wordt uitgekozen.

en dan zet je die weg in een gallery met foto’s en info cillinder etc.etc.
                zodat mensen kunnen voten de gene met meeste stemmen bovenaan en dan de minste onderaan.

en voeg je bepaalde link toe voor perso’met datum enzo met 1 plaatje erbij 😛

Herr Flick
                Topic starter

We hadden vroeger wel iets van een member of the week 🙂
                  Misschien komt deze terug (ben nog steeds druk bezig met de nieuwe skin, kijk maar eens in je profiel en kies voor skin : blaster..) alle laatste topics zijn zo zeer handig terug te vinden.

en dan van perso idee is dus eigenlijk member of the week, want hou er rekening mee dat het elke week wéér moet he en er komt ook een keer een einde aan (want zoveel klare specials/persos zijn er ook weer niet)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

kapot
                  Bijdrager

Sproeiermaten bij de setup 😀

kapot
                    Bijdrager

Naar mijn mening zijn er te veel subfora. Ik kan niet kiezen waar ik een vraag wil plaatsen.

Grote topics, opvoeren en tunen pro acces, vespa ciao, afstellen, opvoeren voor beginners en gevorderden, troobleshooting, vallen wat mij betreft bijna allemaal samen qua inhoud. Dat is mijn mening.

voor extra functionaliteit zou ik een chatbox wel leuk vinden, waar we ’s avonds kunnen chatten.

Jacky
                      Bijdrager

Ja maar dit is wel makkelijker zoeken naar een specifiek iets. Als dat allemaal samen gevoegt wordt is het overzicht helemaal weg lijkt me.

reiniero
                        Bijdrager

ik was net aan het denken en vroeg me af of je bijv ook elec start van een fox of zo op een vespa kan bouwen dus dat je op een knopje duwt en dat die automatisch een vonk krijgt=) dat zou eg uber chill zijn als het zou lukken

Edit ArvidW: Okey het is een leuk idee, maar niet echt iets voor dit topic:con, als je één of 2 posts hier had gelezen dan was je erachter gekomen dat dit een ideeën topic is voor veranderingen aan de site en het forum;)

J3sp3R
                          Bijdrager

reiniero :
                            ik was net aan het denken en vroeg me af of je bijv ook elec start van een fox of zo op een vespa kan bouwen dus dat je op een knopje duwt en dat die automatisch een vonk krijgt=) dat zou eg uber chill zijn als het zou lukken

elektrische start bedoel je? timschilders op t forum heeft zo’n appart blokje speciaal voor vespa. zou volgens mij wel erg gekloot zijn die van een fox om te zetten voor een ciao.

Crullie
                            Donateur

Herr FlicK :
                              Maar jongens die uitlaten info komt allemaal nog, ik heb namelijk ook nog school he, en zoals jullie weten weet ik motorisch niet veel dus als iemand mij wil helpen is dat ook leuk,…………

ciao

Heel graag zelfs ik moet wat tuning ervaring kwijt, je zit ook in Groningen zie ik, als je wil mag je wel ff langs komen of zo.

Ik hoor wel Groeten Crullie.

TICKLING BARN

masterman
                              Bijdrager

Is het misschien mogelijk om in je reactie schermpje bv onder je stuur PM een link te krijgen voor je gallery.

als ik nu in iemand zijn gallery wil kijken moet ik hem eerst opzoeken etc.
                                dus hier;
                                ……………–
                                …………–
                                …… —
                                ……======================== (= pijl):)
                                ……..–
                                …………–
                                …………….–

Mike
                                Bijdrager

Het Grote Ruzie topic…………… gevonden op een of ander honda mt forum ofzo kenne we lekker opmekaar kankeren:fuck2

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.