Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rickgeurten113

blowdown bereken en beste expansie en de ideale inlaattiming ljikt me wat overdreven maar kan natuurlijk altijd erbij want er zijn veel mensen die daar echt geen zin in hebben..maar zo kunnen mensen die niet zo goed kunne afstelle en kunne knutselen een beetje hun setup met die setup vergelijken zodat ze weten in welke buurt ze hun sproeier moeten zoeken en hun rolletjes (indien vario)

timo of iemand jullie hebbe hogere rang ik ben gewoon een gebruiker ik kan zoiets toch niet aanmaken??en ik weet toch niet zoveel dat ik pro acces kan krijge..

TimoO_
      Donateur

ja sommige interesseren zich daar ook meer in he. met blowdown en poorthoogtes, krukastiming, berekende expansie. maar ik maak nu nog geen topic aan ik wacht effe op een goedkeuring van admins (iets in die buurt) en waar ik het topic moet maken.

Edjuh
        Bijdrager

Er is al een testbanktopic meen ik.

pier
          Bijdrager

Ik heb nog wel een idee! Thomas jij hebt toch op de nieuwe layout een apparte groep gemaakt voor te koop en gezocht?! Kun je niet ook zown groep maken voor de perso’s en special’s.
            Denk dat dit wat overzichterlijker is……
            Want dan staan de perso’s en specials ook niet meer tussen de andere topic’s door!!

Dan heb je 3 groepen:
            1, Het algemeene over vespa’s (motorisch en optisch).
            2, Tekoop, gezocht.
            3, Perso’s, special’s.

Herr Flick
            Topic starter

goed idee!

komt (denk ik) in orde 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

KennyVespa
              Bijdrager

de topics met nieuwste berichten staan tog gewoon bovenaan, of zie ik dat verkeerd 😕

!Japieoh!_!Ciao!

Ja dat vind ik ook 😕 en kennyvespa je ziet het niet verkeerd 😀

Colin
                  Bijdrager

ik weet niet of pier dit ook bedoelde, maar je kan bijvoorbeeld ook een pagina maken zoals de gallery (zoiets dan) en dan met perso’s en specials. En zo krijg je alle namen met bijv een kleine afbeelding van de ciao/sitta eronder zodat je een beetje kan zien welke specials je wil zien en welke perso’s. Begrijpt iemand wat ik bedoel? En dan wel geen hele namen laten verzinnen van bv. Colin Jaguar Ciao perso, maar gewoon je naam bij mij dus Colin. En dat Colin dan de link word en dan met een fototje van je ciao eronder wat je zelf kan kiezen en uploaden. En zo een gehele pagina in een vierkant (niet van onder naar boven) maar 5 boven en 5 naar onder en zo een vierkant maken.

Maar daar zijn ook meningen over om je perso gewoon overzichtelijk te maken bij signature

KennyVespa
                    Bijdrager

hij colin dat vind ik een uber goed idee 😛 dat moeten ze doorvoeren 😛

bobbie88
                      Bijdrager

Zowieso is het misschien wel handig om van elke gebruiker misschien een soort eigen ”page” te hebben waar hij zijn eigen dingetjes kan posten. Bij een Special wordt al meteen verwacht dat je je ciao helemaal gaat pimpen, maar het is natuurlijk ook leuk om kleinere dingetjes te zien. Zoals bijvoorbeeld een nieuw uitlaatje, iemand die zijn nieuwe vario gemonteerd wilt showen, Ik had laatst mijn koppeling geloplijst, wou het toch ff laten zien, maar kon daar niet écht een topic voor vinden, dus heb ik het maar bij: mijn laatste aanwinst’ gepost.. Maar zoiets is miss wel leuk

joey636
                        Bijdrager

als er echt een page komt voor mensen zal dat denk ik tog alleen voor de pro acces onder ons zijn.
                          anders word die afdeeling veel te groot snap je.
                          en dat kost veel web space.
                          maar wat je zegt over die specials dat kan je tog in je perso poste;)

N!CK\s

een idee voor de site is wat over het uiterlijk.
                            hoe je het beste en het mooiste het spatbord in kunt korten of zo.
                            z’n dingen allemaal

Rebel

Dat noem ik eigen smaak eerlijk gezegd 😉

Mike
                              Bijdrager

ik ben het wel met bob eens.. want bij een perso word er ook vaak van je verwacht dat je hem up do date houd enzo.. en ik vind het ook wel leuk om te laten zien hoe ik mijn blokje getuned had.. hoe me niuwe kappen en simo uitlaat onder mijn brommer staat idd.. al die kleine dingetjes

Mike

Bo3T
                                Bijdrager

ik heb ook wel een paar vragen of iemand een how to over zou kunnen maken mischien.

mischien dat iemand eens een aantal verschillende pakkingen kan inscannen in de computer en hier op de site zet, dat als je het uitprint je precies de goede maat hebt. dat je het dan zelf op pakkingpapier kan uitsnijden ofzo.

ook zijn er veel mensen denk ik wel benieuwd naar het uitfreezen van een carter. ik heb bijvoorbeeld nu een 70dr en daar zitten bij mijn orginele carter geen spoelpoorten voor, het zou wel handig zijn als er een how to over is over hoe je nu precies moet uitfrezen.

het zijn maar ideeen dus kijk maar wat ermee gedaan word ;).

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.