Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

Iets waar je alle topics kan zien die je ooit gemaakt hebt.. als die er nog zijn?

!Japieoh!_!Ciao!

Jacky :
        Iets waar je alle topics kan zien die je ooit gemaakt hebt.. als die er nog zijn?

waarom zou je die willen zien ?
        als je er één maakt weet je toch meestal wel waar hij staat ?

Ik vind de site eigenlijk heel goed zo je kan alles gewoon vinden (vind ik.)

PoliniCiao
        Bijdrager

Lijkt me ook leuk ja, maar is eigenlijk niet direkt nodig. Die uitgebreidere profielen lijken me veel interesanter 🙂

FonS
          Bijdrager

bij de button ‘onderdelen’ ook de polini en malossi voorvario zetten, en eventueel de modificatie set van JMPB …?

VespaCiaoPaul
            Bijdrager

Lijkt me beter als je eens in de zoveel tijd ff alle onderdelen bij laat houden + ervaringen die men weer achterlaat in de verschillende topics

ciaoracer
              Bijdrager

Is het mss niet leuk om bv een topic aan te maken waar iedereen zich in voorsteld met een fotootje van hem erbij. Dus als je naar een meeting bv gaat kan je een beetje verwachten wie allemaal daar is en als je iemand nodig hebt dat je hem dan direct herkent.
                Dus je naam enzo erbij ook de naam van het forum met dan een leuke foto erbij.

Herr Flick
                Topic starter

opzich leuk ideetje, ik zou zeggen maak hem aan?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

ciaoracer
                  Bijdrager

Welke titel zou ik er aan geven en op welke plaats moet ik het aanmaken?

G-no
                    Donateur

The bar, Wie ben jij?:?

Jacky
                      Bijdrager

Me,myself and I:P

TimoO_
                        Donateur

misschien bij opvoeren voor beginners een pinned topic maken met alle beginners informatie. want ik zit nu te lezen en zie hoevaak dat wel niet al is uitgelegt van de bougie kleur enz. en op welke maat de contactpunten afgestelt moet worden. misschien welke sproeier je ongeveer nodig hebt, zoiets als bij 50cc tussen de .. en .., bij 60cc tussen de .. en .., bij 70cc tussen de .. en .., en dan weten ze zelf wel of ze een zwaardere setup heben dus grotere sproeier moeten hebben. allemaal van zoeen informatie.

!Japieoh!_!Ciao!

Dat ID van Ciaoracer lijkt me erg leuk. 🙂
                            Dan kunje ook echt soort van kennismaken.:P

PoliniCiao
                            Bijdrager

Dat is gepost kijk maar eens in de bar 😉

!Japieoh!_!Ciao!

Ok 🙂 😉 Vet

Rebel

TimoO_ :
                                  misschien bij opvoeren voor beginners een pinned topic maken met alle beginners informatie. want ik zit nu te lezen en zie hoevaak dat wel niet al is uitgelegt van de bougie kleur enz. en op welke maat de contactpunten afgestelt moet worden. misschien welke sproeier je ongeveer nodig hebt, zoiets als bij 50cc tussen de .. en .., bij 60cc tussen de .. en .., bij 70cc tussen de .. en .., en dan weten ze zelf wel of ze een zwaardere setup heben dus grotere sproeier moeten hebben. allemaal van zoeen informatie.

Ja lijkt me ook wel goed idee zodat alles op een rijtje staat
                                  heb je niet 10x zelfde topic etc.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.