Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Nie geheel gebruiksvriendelijk maar de search functie zit verstopt bij het forum en dan zie je ” search in forums “

henny
      Bijdrager

he hallo: ik denk dat ik een leukideetje heb;

het zou fijn zijn als die woordjes HOME FORUM HOWTO GALLERY etc niet mee naar boven scrollen wanneer je ergens iets aan hat lezen bent.
        het zou handig zijn wanneer die woordjes altijd bovenaan in beeld staan, zodat ja na het lezen van een verhaaltje niet telkens naar boven hoeft te scrollen………………….

ja, kijk maar wat je er mee doet, doe er je voordeel mee.
        grtz henny

ArvidW
        Donateur

Iccalacco kan je zo vertellen hoe het moet, hij heeft het nl ook op zijn site:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

masterj
          Bijdrager

is het misschien ook wat om rollerbanken te posten als ze ergens staan???
            zodat iedereen weet waar een staat:?

joey636
            Bijdrager

dan kun je je beter op rollerbank.nl aan melden dan krijg je een mail das wat handiger want ik denk niet dat iedereen smorgens even op deze site kijkt want het is waarschijnlijk al te laat als het hier staat

Herr Flick
              Topic starter

idd, kan ik niet zomaar doen want het is van rollerbank.nl …

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

masterj
                Bijdrager

nou is misschien waar maar goed ben er al aangemeld, maar goed reed gister morgen naar school, niks gemeld op rollerbank maar rij op friese straat weg ja meneer stoppen maar, koste even 125 eurotjes maar goed.

joey636
                  Bijdrager

ja maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om hier snel op het werk of op school te posten dat er ee rollerbank staat en het zal dan waarschijnlijk al te laat zijn dan moet je geluk hebben dat je net hier op de site kijkt.
                    en dat je het eerste uur of meer vrij hebt of pas later hoeft te beginnen met werke dus dat is moeilijk om dat te kunnen onderhouden op de site

sjefke
                    Bijdrager

klik hier kan je ook kijken;)

henny
                      Bijdrager

wallpapers

he; kunnen er niet wat leuke vespa plaatjes op de site komen die geschikt zijn om te gebruiken als wallpaper???

G-no
                        Donateur

misschien een goed idee om een: het ‘grote’ trekveren topic op te zetten?

TimoO_
                          Donateur

misschien bij meningen en ervaringen een subtopic ( zo heet dat toch?) openen over frames en spuitwerk, zodat
                            niet bij uiterlijk 1000x topics geopend worden over hoe ze moeten spuiten en dit en dat. en dat mensen daar hun net gespoten frame ofzo kunnen droppen zodat mensen ernaar kunnen kijken en hun mening erover geven bespreken enz.

Daan1977
                            Bijdrager

Een schema met sproeiermaat bij verschillende uitlaten, poelies, carburateurs etc

PoliniCiao
                              Bijdrager

Dat lijkt me echt niet haalbaar, want dit is erg verschillend per blokje en setup..

Daan1977
                                Bijdrager

PoliniCiao :
                                  Dat lijkt me echt niet haalbaar, want dit is erg verschillend per blokje en setup..

Een faq per onderdeel van de ciao, ik denk aan koppeling, poelies, bougies etc. Veel vragen zie je steeds terug komen, wellicht dat ik ook dingen vraag die al eens eerder besproken zijn maar dan kan ik ze zo 123 niet terug vinden en ben ik lui en stel ik de vraag opnieuw

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 609)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.