Vespa-Ciao.NL
:: Het “GROTE” boete-topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het “GROTE” boete-topic

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Kheb nog nooit een boete gehad, maar ik kwam zojuist dit filmpje tegen 😛

http://nl.youtube.com/watch?v=AKxp0Kw0xck&feature=related

ik lachte me kapot! HAHA!

Tim
      Bijdrager

ja idd ik zit ook in belgie op school, boetes zijn ook zo duur ja.
        en iemand bij mij in de klas hebben ze hem vorig jaar ook afgenomen die had ook een boete over de 1000 euro.
        zie jij toevallig niet elke dag iemand met een blauwe peugeot xps supermotard voorbij komen?
        of ga je niet richting kessenich?
        en pas was er rollerbank op school zonder boetes dus gwoon testen hoe hard hij ging en toen ging iedere scooter ongeveer 10km per uur harder dan ze normaal gingen;) tenminste zoals ik gehoord heb.

FonS
        Bijdrager

nee die supermotard waar je het over hebt ken ik niet,
          ik hoef niet zo ver dat ik in kessenich kom 😉

@bartjee: ja ik heb al een hele discussie / ruzie gehad daar, zij zijn zeker van hun gelijk, ik ook… dus dat moeten we maar anders oplossen

ArvidW
          Donateur

Nu met die nieuwe rollerbanken hoeft er niemand meer op te zitten btw.

Fons Succes, echt naai dat dat ding zo vresenlijk oneerlijk is :no

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

wjtjee
            Bijdrager

HAHAHAHA wat een sukkel :lol

Een jongen uit mn klas ook zo.

Reed met zn schakelbrommertje word die aangehouden door poli zeggen ze zo Ja je brommer rijd ook te hard want toen wij 70 reden reed jij nog op ons uit. Nou hij Euhhh :?. Moest die mee om op de rollerbank komen ze daar Trekken de rollerbank te voorschijn en zeggen ze zo ‘Hé hoe werkt zo’n ding nou hij licht half uitmekaar’ Jongen big smile. En toen zeiden ze ja ga maar weg maar je moet hem maar even afvoeren.

Ook lekker stom om niet te weten hoe een rollerbank werkt :lol

sombrero
              Bijdrager

bij ons was vorige week controle op sgool
                komt iemand aan met zen tzr wat 105 of zo loopt. pakken ze de roller. zetten ze em erop en toen ging de agent erop zitten. en op de roller staat duidelijk dat hij onbeladan getest moet worden. dus zonder iemand erop. en toen gaf de roller maar 25 km per uur aan. toen zijde ze hij loopt wel slegt eah. is dat geen snor? en toen gingen ze et kenteken na cheken bleek et tog geen snor te zijn volgens de woute. die waren egt dom.

kapot
                Bijdrager

Ik heb nog nooit een boete gehad, maar als ik de verhalen zo hoor, doe ik er goed aan om m’n ciao wat stiller te maken.

Joopieboy
                  Bijdrager

Shit voor je fons, succes om het geld bij elkaar te sprokkelen.
                    Erg zuur hoe het in belgie gaat maar daar word je als misdadiger behandelt als je ook maar een beetje te hard gaat met je brommer.

Maar deze meting slaat echt alles, klopt van geen kant en wat ik zo van jou hoor hebben die juten nog fout gehandelt ook. Aanvechten die hap!

Succes en ik hoor het wel. 🙂

Kelvin
                    Bijdrager

Ik rij al ongeveer 1 jaar en ik heb nog nooit een boete gehad:D
                      Of ze moeten nog binnenkomen.

Rebel

sombrero :
                        bij ons was vorige week controle op sgool
                        komt iemand aan met zen tzr wat 105 of zo loopt. pakken ze de roller. zetten ze em erop en toen ging de agent erop zitten. en op de roller staat duidelijk dat hij onbeladan getest moet worden. dus zonder iemand erop. en toen gaf de roller maar 25 km per uur aan. toen zijde ze hij loopt wel slegt eah. is dat geen snor? en toen gingen ze et kenteken na cheken bleek et tog geen snor te zijn volgens de woute. die waren egt dom.

Sterk verhaal kerel?

A. 105? jeah right
                        B. Hoe wil je dan schakelen?
                        c. van 105 – 25 is beetje overdreven veel minder? Zeker dattie niet gwn ma 45 gaat?

ja-general
                        Bijdrager

boete 130 euro voor baldadigheid

FonS
                          Bijdrager

whaha check mij gaan, hoogst gemeten snelheid die dag (lees vorige pagina)

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=V61KBNBT_2&PostCode=3680

lohol

diac
                            Bijdrager

wahha, met die setup 98, die politie gelooft in sprookjes xD

FonS
                              Bijdrager

ja lol he, maarja als dat is wat de roller zegt, dan geloven ze het he (dat hij echt maar 60 ging snapten ze niet)

hier nog eens:

Thema aktie “Verlichting” + Preventieve Bromfietsmeting : Op vraag van het stadsbestuur van Maaseik en het Technisch Instituut St-Jansberg werd begin oktober een preventieve bromfietsmeting gedaan op deze school.
                                Ongeveer 30 bromfietsen werden gecontroleerd op hun snelheid. De bromfietsen die sneller reden dan de toegelaten 45 km/uur, werden gewaarschuwd en er werd hen een begeleidend schrijven overhandigd waarin de ouders attent werden gemaakt van de gevolgen hiervan.

Op 20/11/2007 tussen 07:30 u en 09:00 u werd door de politiezone Maasland een controle gedaan aan de Maasbrug te Maaseik.
                                De controle was voornamelijk gericht op het gebruik van de verlichting van fietsers en bromfietsers ( actiethema ingericht door het B.I.V.V.)
                                Tijdens de controle werd ook nagegaan of de bromfietsen te snel rijden.
                                13 fietsers reden zonder licht, terwijl dat op dat ogenblik verplicht was.
                                23 bromfietsen werden getest op de curvometer (snelheidsmeter). Ruim 11 bromfietsen reden te snel.
                                De hoogste gemeten snelheid bedroeg zelfs 98 km/uur in belaste toestand.
                                Alle bromfietsen die sneller reden dan de toegelaten snelheid werden geverbaliseerd en in bewaring genomen voor een periode van 30 dagen. Op het grondgebied Dilsen-Stokkem werden 21 waarschuwingen en 5 jongeren-PV’s opgesteld.

ze zijn lekker op gang, er komen nog een boel controles :boos

Jeroen
                                Bijdrager

Maar het was toch in onbelaste toestand, er zat tijdens de test toch niemand op? :con

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.