Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het “GROTE” boete-topic
- Dit onderwerp bevat 66 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 4 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 november 2006 om 14:57 #166655

Duss……Omdat ik de laatste tijd zie dat menschen in het “Je Laatste Aanwinst-topic” vaak een boete als laatste aanwinst noemen heb ik dit topic maar ff geopend……..;)
Brand los, ik heb er zelf al zó f*kking vaak eentje gehad voor de meest uiteenlopende dingen, dus ik begin maar niet…….:(

Nouja, vooruit, hier m’n kranteknipsel van 13(!) jaar geleden met m’n eerste Honda NSR80…..:P
^ KLIK FOTO
(ik was ‘m niet kwijt zoals wordt aangegeven, was m’n MBX80cc blok kwijt, en kreeg een boete van 250 Gulden voor geluidsoverlast…..)
Plaats hier dus bijvoorbeeld je scans van gele papiertjes, of je verhaal met die hufters….;)Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!1 november 2006 om 15:08 #171609Prachtig 🙂 dat 1e plaatje is BTW in groningen 😀
-Laatst boete voor rijden zonder licht 35 euro
-Tijd terug ook al 1 gehad voor rijden zonder licht was toen 25 euro :boos
-Rollerbank Aerox 1.7 kw = 95 euro 🙂 mazzeltje moest 125 euro zijn
-Rijden over de stoep met fiets = 35 euro zoiets
-Bevinden op verboden terrein = 30 euroDat zijn de boetes tot nu toe hehe
In totaal : 220 euro ongeveer hehe
Tja dingen die niet mogen kan je voor worden bekeurd daarom 😀 lekker boeiend gelukkig nog geen 1000den euros weggebracht.
1 november 2006 om 15:35 #171610Mijn boetes:
Nrg= 3,5 op motor roller= 165 top (en kom niet zeiken van dat kan niet want was wel zo en scan nog wel eens de boete en de brief van justitie in om het te bewijzen) dus nrg in beslag genomen en 385 euro boete, staat nog steeds in valkenburg op het woutenberuau zonder kappen want die hebben die honden verkocht :boos
Nrg= 20 euro voor geen certificaat opzak hebben (had geen certificaat maar dat weten die honden niet)
Vespa CIao: 1,4 op roller dus 75 euro boete :boos
dat waren tot nu toe mijn boetes 😛
1 november 2006 om 15:39 #171611Net voor de eerste keer aangehouden.
Ze reden me direkt klem =)
Zei direkt beginnen wat is het voor iets?
Ik zo een vespa ciao 😀
ik draai mn kraan dicht
hij direkt wat deed je daar!
Ik zo benzinekraan..
(ze dachten vast begrenzer want op de roller was ie aan die kraan aan het kloten :lol)De ene wout ging mn gegevens controleren met zn walkietalkie en die andere begon over mn vork en versteviging. Geen voorspatbord, geen gele platen begon ie te zeiken. Ik me daar een beetje uit aan het praten. Komt die andere aan hoe hard gaat hij eigenlijk? Ze waren wat naar mn SP aan het kijken. Ik zo heb alleen een ander pijpje we hebben hem eens geklokt me teen auto op net geen 60.
Ze geloofden dat niet helemaal dus zegt ie ga maar naar Echt naar het bureau, en nu direkt want anders verander je wat! Ik weer 7 km rijden kwam daar net vanaf was bijna thuis!
Ik onderweg mn luchtfilter eraf gehaald, kon em net lopend houden op het bureau :lol. Hij liep niet eens meer stationer 😉
Op de rollen 1.3 en een herrie (ben nog niet klaar mit inrijden hoop niet dat dit mn cilinder heeft verneukt), zegt hij we maken er 1.0 van omdat ik gewoon netjes met hem deed praten, we hadden het over kentekens gehad en gele platen die ik niet had 😐 en ik had beetje schijngelachen met zn grapje en zo..:DDus heb alleen voor 1.0 boete, heb ik noggeluk gehad want hadden er nog heel wat kunnen zijn! K ben echt gematst 🙂
1 november 2006 om 15:45 #171612
R.oel !mazzelpik 😛 achja, mijn boetes tot nu toe, zulle dr nog wel heel veel meer worden magoed:
– 2 x 35 euro geen stickers = 70 euro
– 95 euro voor “scherpe uitstekende delen” terwijl mn achterspatbordje echt niet scherp is magoed
– 3 x 20 euro (dacht ik ) voor geen licht op de fietsen wat waarschuwingen :boos
maar ik heb wel reclame gemaakt voor de site haha met mn stickers 😛 !! niet dat k dr blij mee moet zijn ofzo maar toch
1 november 2006 om 15:48 #171613R.oel ! :
mazzelpik 😛 achja, mijn boetes tot nu toe, zulle dr nog wel heel veel meer worden magoed:– 2 x 35 euro geen stickers = 70 euro
– 95 euro voor “scherpe uitstekende delen” terwijl mn achterspatbordje echt niet scherp is magoed
– 3 x 20 euro (dacht ik ) voor geen licht op de fietsen wat waarschuwingen :boos
maar ik heb wel reclame gemaakt voor de site haha met mn stickers 😛 !! niet dat k dr blij mee moet zijn ofzo maar toch
Daar hebben ze me mee gematst met die spatborden en stickers.
1 november 2006 om 15:49 #171614alcohol op staat: 60 euro
rijden met brommer:
onder 16jaar
niet verzekert
liep veeeel te hard
geen voorspatbord
geen geel plaatje
geen sertevikaat
zonder helm
65 euro in plaats van 750:lol flink gematst.1 november 2006 om 16:06 #171615wtf hoe kan dat:O jullie zijn vet lucky allemaal:O K krijg meteen volle mep altijd man:S K had alleen geen verzekering en certificaat en geen 16 en kreeg al 150. Hadde ze me na twijfelen niet een sop rollenbank gezet!
1 november 2006 om 17:17 #171616Zonder helm vanachter op brommer (ja belgie ja). => 60 euro
Zonder handen rijden op de fiets => 50 euro
Bellen met de gsm op de fiets => 50 euro
JE HAND UITSTEKEN OM AF TE SLAAN!!!! => 25 euro1 november 2006 om 17:20 #171617in 1 week 2 keer zonder helm 100 euro
1 keer zonder verzekerings papieren en de rest van de reutemeteut 75 euro
1,4 op de roller maar daar heb ik me onderuit geluld1 november 2006 om 18:11 #171630wauwuauwa zonder handen rijden magniet? wat en BULLSHIT:| Wel goedkope boetes daar:)
1 november 2006 om 18:16 #171633Dice :
Zonder helm vanachter op brommer (ja belgie ja). => 60 euro
Zonder handen rijden op de fiets => 50 euro
Bellen met de gsm op de fiets => 50 euro
JE HAND UITSTEKEN OM AF TE SLAAN!!!! => 25 eurowtf!? 😛
Is dat ook zo in NL? :L1 november 2006 om 18:20 #171634ik heb nog een voor het boekje, maar die komt niet van mij personelijk… wel vers, vandaag gebeurt…
mijn maat ree op zijn RS (fully tuned, 130km/h) heel rustig 40 en werd door agent nummer 1 op de motor aangehouden.
moest papieren laten zien; verzekerings en schouwings papieren etc.
Deze deed de agent direct in zn zak (dan mn eerste vraag: mag dit?)vervolgens moest mijn maat mee rijden. Toen zag mijn maat agent nummer 2 ook op de motor, die zat te wachten.
al en al gingen ze door naar een rollerbank.
mijn maat deed zn begrenzer aan, en na de eerste keer dat de RS op de rollerbank zat stotterde hij als een gek enzo, dus de agenten hadden door dat er een begrenzer op zat.
Agent 2 die de rollerbank bediende deed de begrenzer uit. Hij wou de RS weer starten, door middel van hem aan te lopen, waardoor die bijna op zn bek ging omdat die agent niet wist hoe de koppeling zat (was op ‘laat’ ingesteld).
Dus mijn maat al half boos naar hem toe. Toen deed mijn maat de brommer uit door de sleutels te draaien in het contact slot. Dit mocht ook niet ofzo.
Na dat hij dat deed stapte de agent af en rende de RS aan zonder begrenzer en hij zette hem op de rollerbank.
In zn 3 had de brommer al 2kw dus werd hij ingenomen. Mijn maat pakte de sleutels er weer af om zijn restante sleutels eraf te halen. Dit mocht ook niet. Toen dacht mn maat van, laat dit maar, en hij liep weg met de RS. Direct 3 andere agenten eran etc.
De brommer zou worden in genomen en naar het bureau worden gebracht. Op dit moment was mn maat zo boos op de tweede agent, die de RS al bijna liet vallen, dat hij zn helm pakte en de agent er mee sloeg (de helm lande op zn hoofd ergens :P) en de agent begon fiks te bloeden :).
Toen werd die ook aangehouden voor iets anders (weet niet meer wat, maar het zal wel poging tot doodslag zijn geweest te zien dat die agenten zich altijd aanstellen :P).
Boete voor begrenzer is al 115 euro.
130km/h is toch process verbaal en zowiezo boven de 250 a 300 euro?en dan nog de agent ten laste leggen door de sleutels eruit te pakken en hem met een helm te bekogelen? nog een process verbaal lijkt me? en een fikse boete?
naja, al en al moet de RS worden op gehaald, en binnen 4 weken standard worden gemaakt en dan pas krijgt mijn maat zijn papieren terug.
1 november 2006 om 18:26 #171636Als je je aan de regels houd,heb je zoiets niet voor.Ik rijd toch ook maar met een 100cc Simonini & binnenkort hopelijk met de Sprocatti.Met de Simonini heb ik zelfs licht op de Super Bravo , Sprocatti heeft zelfs geen licht.Hahaahahahahahahaha
1 november 2006 om 18:28 #171637He barry koop 🙂 de polini binnenrotor deze heeft een lichtspoel hehe!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.