Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dubracer
    Bijdrager

honda rijders is weer heel wat anders die hebben van die grote bumpers en spoilers oftewel rice 😉 dit is gewoon een upgrade maken van een ouder type tt 😉 verder lag er een kw schroefset onder, oxigen velgen, aangepaste uitlaat en in de koffer was ice verwerkt zoals woofer versterker en 2x tft scherm van pioneer en het mooiste ervan een speciaal ontwikelde dumpvalve voor de 1.8 motor voor het nodige afblazen waar de mensen op straat van schrokken haha,

de tt was ook alleen zo gemaakt voor de meetings waar die vele prijzen(zelfs geldprijzen) heeft gehaald werd door de week nooit mee gereden,

trouwens de tt is 2 jaar geleden verkocht geworden aan iemand in friesland en die heeft heb meteen de eerste winter op de kop de sloot in gereden dus total loss 🙁

tompiebozzel
      Bijdrager

over power gesproken, check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=J3jVYfd2PnM

VW4ever:D

Waarom?

Vermogen is leuk maar jammer dat het geld op was voor een goede transmissie.. Hier valt nog veel winst te behalen, of Günther kan niet schakelen! Graziano gearbox:thumb

speedbuxy
          Bijdrager

Is het niet gewoon dat Gunther nog voorwiel aandrijving heeft want daar neigt het ook sterk naar.

sombrero
            Bijdrager

Voor de mensen die graag hun auto poetsen –> http://www.facebook.com/CARLEDNL
              Wanneer je op like & win klikt maak je kans op een Meguiars Gold Car Care kit t.w.v. €62,99

Lennaert
              Sleutelbeheerder

deze kit van 6 tientjes bedoel je :)?

http://www.halfords.nl/shop/auto-onderhoud/auto-exterieur/111200

enige goede is die shampoo.. haha

Dubracer
                Bijdrager

ik gebruik al sinds 2003 bijna alle producten van meguiars het spul is goed, maar vind voor de ruiten en velgen dan weer niet zo fijn

Anoniem

@ Fons: dacht laatst op de autobaan dat ik jou zag rijden, precies zo’n zelfde mini reed richting Echt. Ik denk kijk eens of ik Fons zie zitten achter het stuur maar het was iemand anders:lol Blijven wel echt gave auto’s die old-skool mini’s.

Meguiars heeft inderdaad veel goede producten, ik heb een tijdje geleden mijn rode Polo met de hand gepolijst aangezien de auto compleet roze/wit was uitgeslagen, je zou bijna denken dat de kleur niet meer was te redden:

Na een grondige wasbeurt, kleien, polijsten met meguiars ultimate compound, glazen en waxen was dit het resultaat:
                    Lak is weer tornadorood en zo glad als een babykontje::bier

De waxen van meguiars/turtle etc wordt ik niet echt blij van maar voorderest is het wel oke. Ik gebruik zelf Collinite 845 wax:thumb Als je het goed gebruikt dan lijkt het wel een ‘lakverzegeling’..

@ speedbuxy: Klopt, met zo’n dik blok en voorwielaandrijving kun je alleen nog maar stuiterend rechtdoor:D

FonS
                    Bijdrager

Joris :
                      @ Fons: dacht laatst op de autobaan dat ik jou zag rijden, precies zo’n zelfde mini reed richting Echt.

Een blauwe Van? Dat zou wel héél toevallig zijn, want je ziet ze zelden. En dan ook nog een blauwe, en hier in de buurt… Of bedoel je de zwart/witte? Daar zijn er vrij veel van.
                      Maar de mijne is al lang gesloopt en de Van staat nog binnen ivm slecht weer (en ik kom er liever niet mee op de snelweg).

Anoniem

een blauwe van met nederlands kenteken.. dacht ook dat kan niet missen=)

FonS: Dan moet ik straks maar eens naar m’n stalling rijden om te kijken of hij er nog in staat :con

Geen slecht plan:D

Spulleke!

Nou dan zal ik mijn auto ook maar is even showen:

heb er nu nog maar 1 foto van, maar er komen er meer.

Heb er van alles aan gedaan:

Nieuwe dorpels
                          Nieuwe wielkasten
                          Nieuwe binnenschermen voor
                          Nieuwe veren + schokdempers en 5cm verhoogd.
                          Nieuwe banden met velgen
                          Interieur gecleand en middenconsole ingebouwd.
                          chassic + dorpels en al het ander materiaal wat je niet ziet compleet in de bitac gezet.
                          alle holle ruimtes getectyleerd
                          Nieuwe remblokken voor en achter
                          Nieuwe remschijven voor en achter.
                          kabelboom gefatsoeneerd
                          heel de auto compleet gepolijst/gepoetst
                          alle oliën vervangen
                          Nieuwe aluminium bovenklep met nieuwe ruit.

hierbij een fototje:

Dubracer
                          Bijdrager

vond nog wat fotos van mijn oude trots uit de fast and furious tijdperk hahaha

tjaa op explosive cartuning on tour

de glitters

iemand die de bmw na wilde maken toen die mij in een boekje zag en goed gelukt was;)

samen met de golf 4 van een vriend

een deel van mijn prijzen

een paar bladzijdes uit boekjes lang niet alles anders zou het te gek worden haha

ritze
                            Bijdrager

😐

srry dat ik het vraag, 3 liter engine of? hier kan je wel mee voor de dag komen :thumb

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

ArvidW
                              Donateur

318i

Mijn 924 heeft na 30 jaar eindelijk het vermogen wat hij verdient: 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm.

Hoeveel dat op de krukas is valt geen zinnig woord over te zeggen aangezien het vermogen is gemeten op een chassisdyno en niet op een motorproefstand. Wat er uiteindelijk op de weg komt is veel relevanter. 😉 0-100 in net 8seconden is voor moderne maatstaven niet super bijzonder maar voor een 30 jaar oude wagen best respectabel :relax

Een Eaton M62 supercharger, ombouw naar standalone brandstof injectie en ontsteking, 60mm RVS uitlaat, zelf geflowde cilinderkop, 257gr nokkenas en nog wat andere goodies zijn verantwoordelijk voor de circa 30% vermogensstijging. Met wat fine-tuning met de huidige componenten moet er nog wel 10whp extra uit te halen zijn.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Dubracer
                                Bijdrager

mooi mooi mijn oudje word van de zomer ook 30 jaar (de golf 1) en heeft van 0 tot 100 7,2 sec gehaald maar dan heb ik het ook niet over de orginele golf 2 gti kr motor;)die erin zit

heb ermee op de 400meter sprint mee gereden en was sneller dan een audi a3 1,8turbo gechipt, honda crx v-tech en bmw 530i maar is puur vanwege die maar 750 kilo weegt:) en natuurlijk de reactie van de tegen rijder

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.