Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

als ik 18 ben wil ik op de 1ste plaats een ford capri: 6cilinder
      mij vader is ford freak in hard en nieren dus diej weet er alles van

en op de 2de plaats een honda crx v-tec: jammer dat het maar 1.6 is maar je hebd wel 170pk under de reet hangen;)

Vespaflappie
      Topic starter

KennyVespa :

ik kan jou de hand schudden hansie, ben welf monteur geweest bij honda, en ze blijven kwa techniek de beste en betrouwbaarste auto, kwa stijl en vormgeving zijn niet alle autos mooi, maar ze hebben ook prachtstukke zoals de del sol, de s2000, de intergra, de civic type r en nog meer,

ik ben ook een egte honda fanaat, en ga na deze auto waarschijnlijk een honda halen, eerst me volvo eens afstampen 😛

Honda is zeker goed, vette shit…Maar toyota en mazda etc doen qua betrouwbaarheiod echt niet onder….Laat staan een Soeb…..
        Ik ben echt anti japanse auto’s, ze maken betere techniek, betrouwbaarder, maar alles doet zo kil en afstandelijk aan…
        Er gaat niets boven duitse degelijkheid, lekkere dikke deuren, mooi kwaliteits interieur, nieuwe snufjes….
        Japanners zijn toch beetje afkijkwerk, niets op tegen, integendeel, ze zijn niet voor niets zo betrouwbaar…
        Maar vind het jammer dat ze zelf niet vaak nieuwe dingen verzinnen….Kunnen ze best!
        Ach, ieder het zijne:)
        S2000 is wel meesterlijk, maar dat is ook geen echte honda, die word in een hele speciale voor s2000 fabriek gemaakt…
        Dan liever de Integra Type R(oude type met 1.8 vtec)!

hansieb
        Moderator

Die kenny al zei de honda civic TYPE R die is ook vet.

Vriend zijn zwager heeft die , het is zon kleine honda met 170pk jammer genoeg nog niet gehoord. Maar de 1e auto word toch echt de :

Jacky
          Bijdrager

Dat ben ik wel met vespaflappie eens. Voor auto’s moet je echt een duitse hebben, ook een van de weinige dingen waar ze goed voor zijn:P

J3sp3R
            Bijdrager

Rihan :
              En degene met de meeste praatjes hier, heeft zelf nog geen auto :L

Haha 🙂

hansieb
              Moderator

Jezus ik ken een s2000 , maar wat hiermee is gebeurt dit ding klinkt wel heel erg!

http://videos.streetfire.net/video/d09cd821-6e4c-40dc-a46d-9578f042a005.htm

FonS
                Bijdrager

sow.. die heeft wel wat onder de kap

de papkarre
                  Bijdrager

holy shit dat ding is vet snel

sjaak trekhaak

dit loopt ook wel lekker, maar ik denk dat als je bij een golf 2 ofzo een gat in de tank prikt dat die nog minder verbruikt als dit ding http://video.google.nl/videoplay?docid=-314155435082935108&q=bmw+m3+turbo&total=820&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

KennyVespa
                      Bijdrager

@vespaflappie: helaas word de s2000 niet meer gemaakt, net zoas de intergra, vind dit heel erg jammer

@hansieb: ding klinkt egt vet goed, en draait ook zeer mooi, dat is nou vtec power, bij 5700 toeren springt die aan en dan gaan de inlaat kleppen nog verder open, is gewoon een derde nokkenas die de kleppen verder openduwt, vind dit een zeer bruut systeem

@sjaak: ik vind die honda s2000 tog veel beter klinken, die bmw is wel vet snel maar daar klinkt die niet naar, spijtig

sjaak trekhaak

ja is wel zo,maar kan je altijd wat aan doen he;)

November Rain
                          Bijdrager

hey …

hoe vervang ik het filter van mijn peugeot???

ik weet dus nie wa da “roze” ding is..

coda
                            Donateur

Gewoon losmaken,stelt niet veel voor,slang van carterontluchting losmaken ( en een keer schoonmaken,zit vaak shit in)slangenklemmen los,en clipjes losmaken.
                              Filter eruit pakken,en eventuele blaadjes e.d. opzuigen met stofzuiger.
                              Filtertje kost een euro of 8 schat ik.

Kelvin
                              Bijdrager

Mijn eerste auto wordt een Subaru WRX turbo.
                                Moet ik wel nog even langer doorsparen denk ik:con

coda
                                Donateur

Mijn auto is een BMW 525i uit 2003 (momenteel)
                                  Mijn vriendin heeft een Audi A4 TDI station (90pk) uit 2000
                                  En we hebben een Alfa spider uit 1978

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.