Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vincent Vario
    Bijdrager

@ crossfreak
      Al die foto`s van de 205 gti doet me denken aan de mijne. Had dezelfde als die van die maat van je; ook in sorretto green Heb m een jaar geleden verkocht. Kenteken opvragen lukt niet meer dus hij zal wel op de sloop zijn beland. Ook niet zo raar, ding had 280.000km gelopen toen ik hem verkocht.

Die 205gti`s zijn echt heerlijke auto`s, standaard blaast t al als de tering.

Leuk dat 16v blokje erin. Al eens getest hoesnel je op de 100 zit?

ArvidW
      Donateur

Tim :
        hier wat foto`s van mijn broer zijn scirocco, ziet er echt dik uit met deze velgen:
        moet alleen nog wat verlaagd worden.

ZONDE !:|

Echt heel lelijk zo die te smalle banden op deze velgen, heel die velgrand steekt uit :'( (En velgen vind ik nou ook niet echt goed staan bij de scirocco)

Voor de rest natuurlijk wel perfecte auto, ben ook echt fan van die 1.4TSI 🙂 Lekker rap blokje met veel koppel op echt een belachelijk laag toerental 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Edjuh
        Bijdrager

Std. velgen zijn al heel mooi van een scirocco, zeker een mooi bakkie maar ik ben het wel met arv eens.

dennisje
          Bijdrager

Ik Ben al een tijdje bezig met een restauratie project van een MGB uit 1976 Deze had die tijd Nog De rubbere bumpers. Toen ze de auto begonnen te verkopen hadden ze chrome bumpers maar rond 1976 is de wet aangepast en moest het rubber worden voor de veiligheid. Nar 1977 Werd de wet weer veranderd en werden er weer chome bumpers verkocht dus eigenlijk is deze vrij uniek!
            Ik Sleutel vaak aan deze auto en soms moet ik mijn ciao’s Dan even in de steek laten maar maakt niet zoveel uit. Ik heb al een test rit Gemaakt zonder deuren En voor bumpers en panelen. En zonder motorkap gwn blank eigenlijkXD Maar dit ding heeft power en 4 cilinder 1800cc Met achterwiel aandrijving Er zit een overdrive in dus hij kan rond de 165-170 rijden maarja wat verwacht je van een auto uit 1976 Lijkt mij toch niet prettig met 165 open dak en je hoofd er even bovenuit steken 😛 neej Als ik 18 ben kom ik er wel is mee naar een vespa ciao meeting met mijn ciao op de fietsendrager Dus op de kofferbak;) En ik Hoop dat ik hem voor mijn 18e af heb dat is de bedoeling althans .Hierbij wat foto’s:

Eerst

En Nu Let niet op de stof 😀

zoals je goed kan zien is heel de motorruimte opgeknapt alle onderdelen gestraald in primer en gespoten en bij de laatste de voorwiel ophangingen zijn ook volledig vernieuwd ook volledig gestraald enz.

Martijnvanheerde
            Donateur

Ik moet ook maar is verder gaan met m’n kever:con Hebben nu 8 auto’s staan die allemaal aandacht nodig hebben:P

dennisje
              Bijdrager

😛 Kevers vind ik ook super auto’s om aan te sleutelen zeker als je het voor de eerste keer doet bij een kever leer je de basis want ja een kever dat is gewoon zo simpel gemaakt en daarom is het ook zo simpel om eraan te werken mar jmmr genoeg hebben wij onze kever al verkocht:'(

J.B.Ciao.
                Bijdrager

8)Ik wil denk ik een peugeot 306 2.0 GTI.
                  Wat verlagen en misschien velgjes en zowiezo in dikke geluidsinstalatie erin!!:D

diac
                  Bijdrager

doe mij maar een 106 GTI S16

Martijnvanheerde
                    Donateur

Doe mij dit maar:D

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

haha echt iets voor me collega’s

1 heeft nu sirene in ze auto gebouwt met zwaailichten bij de knippers.

is echt nog hard geluid ook.

en de ander zoekt een monoblok xD 2 subs versterker en troep erin maar kan niet vol vermoge xD

adff
                        Bijdrager

een collega van mij heeft ook een sirene in zijn auto, lijkt net echt.
                          maar dat wist niet iedereen, dus toen een andere collega op zijn opgevoerde brommer voor hem reed en hij zette
                          de sirene aan dacht de brommerrijder echt dat ie aangehouden werd :lol

ArvidW
                          Donateur

Ik heb volledig programmeerbare ontsteking in mijn 924 gebouwd en dat merk je wel:D Loopt veel soepeler maar heeft ook merkbaar wat meer power. Toerenbegrenzer heb ik op 7000tpm staan en het 26jaar oude blok wil dat zelfs nog lopen =)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

netjes arvid (Y)

en adff is leuk he 😉
                              maarja die mensen doen wel meer binnekort gaan we met die auto van versterkers
                              lambo deuren in bouwen en hitten voelers als deurhendel

VespaAvanti
                              Donateur

Dat zal wel ziek klinken Arvid:D
                                Bij 6000 toeren klinkt het al vrij eng vindt ik:P

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

Mijn nieuwe scheurdert..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.