Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Auto” topic
- Dit onderwerp bevat 1,075 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 11 maanden geleden door Anoniem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 januari 2009 om 19:00 #26021
>>kruin-ritsjerd<<het heeft wel wat vind ik hoor, het is in iedergeval een mooie auto:D
1 februari 2009 om 10:29 #26022@ Hellraiser: Ken jij dat betalen? Omdat je dat liever hebt.
Je moet realistisch wel blijven.En een auto opties tunen heet tegenwoordig “RICER” en ricers zijn niet echt geliefd, omdat er een hoop geld uitgegeven word aan die optische tuning maar ze rijden met een standaard 1600 in de rondte!
Extreme machines hebben power en geen bodykits, dat is mijn mening.
Hatchbacks zijn leuk als je 19 bent voor de hoeveelheid subwoofer geluid in de auto maar dat heb ik niet meer nodig om op te vallen. Geef mij maar een auto waar ik geen bandenrol hoor in de auto.
Ik blijf gewoon met standaard turbo en intercooler rijden dus een peekaa of 285 bij 20 graden moet te doen zijn.
Ik hoef je denk niet te vertellen dat dat in de winter nog iets meer is.1 februari 2009 om 11:15 #26023altijd zo grappig, van de billige auto’tjes met dikke bodykits en een standaar 1.6 of 1.8, Dike geluid en dan niet vooruitkomen. HAHA
lach me altijd kapot als ik zoiets zie 😛1 februari 2009 om 11:36 #26024Daar kan ik me echt aan kapot ergeren, je hebt er totaal niks aan. Hij gaat er echt niet beter door lopen :P.
Het beste is gewoon een Std. Golf GTI, of zon Subaru ofzo. Die gewoon echt lekker gaan klinken als je ze ook goed opentrekt. Dan hoort het geluid er gewoon bij. 😀1 februari 2009 om 15:01 #26025Knap dat je het zo verwoord ik heb het niet over de auto ik had over het geluid van je “HKS SSQV”.
Ik weet wat een ricer is maar het stempeltje ricer word wel erg snel geplakt.
Als een Honda/Toyota/Nissan/Mazda al met een beschaafde bodykit rond rijd word al gezegd van ricer terwijl er mssh wel heel wat verspijkert is aan de motor.
En over body kit heb ik het meer over dit wat ik dus wel mooi vind:

En niet zoiets:
1 februari 2009 om 15:26 #26026Sinds ik me rijbewijs heb rijd ik in een dikke vette getunede Mitsubitsi colt 1.3
Echt een kracht joh, niet normaal 😐Het is deze (Maar dan wit en met een sunroofje)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 februari 2009 om 16:14 #26027je kunt zeggen wat je wil, maar je blijft droog, warm en je hebt veel ruimte:D
daar is een auto tenslotte toch ook voor?1 februari 2009 om 17:00 #26028lijkt me wel ja
want de schoonheidsprijs zal hij niet winnen :lol
dat is mijn mening:Pmaar goed, beter iets dan niets he;)
1 februari 2009 om 17:45 #26029HELLRAISER
Haha, dat koop je toch niet als autoliefhebber :S
Maar een degelijke bodykit is wel leuk maar ook weer niks voor mij.
Een standaard auto met flinke performance is leuker.@ Flick: Als eerste autootje moet je niet veel meer hebben als een dak boven het hoofd.
Mijn Corollaatje was dan wel iets sportiever maar je kunt nu tenminste overal warm en droog naar toe.
Aanbid je eerste auto, die ga je altijd een keer missen, of je het nu wil of niet.
Als ik de ruimte had gehad, had ik mijn Corollaatje nu nog.En ook een groot pluspunt dat je voor een Jappie bent gegaan
1 februari 2009 om 17:52 #26030jappies ruleren.
1 februari 2009 om 18:01 #26031Japaners zijn wel betrouwbaar hoor je altijd he.
Maar het mooiste vind ik altijd nog als je een helemaal originele Buitenkant van de auto hebt. Maar dat er onder de kap gewoon een hele dikke motor ligt :D.1 februari 2009 om 18:03 #26032italiaans ruleerd beter.
klasse & stijl (en het gaat stuk, goed voor mij als monteur :D)
1 februari 2009 om 21:59 #26033Dat het stuk gaat ben ik met je eens maar dat het ruleert weer net niet :moon
1 februari 2009 om 22:13 #26034Als je een echte supercar zoekt rulleren ze zeker die itilianen, en een supercar betekend ook gelijk dat hij gewoon elke +/-10.000km geserviced moet worden aangezien hij anders stil komt te staan. Maar dat kun je wel overhebben als je daardoor in een 500pk+ sterke itiliaanse supercar mag rondrijden.
“in the real world” is het idd wat anders.
Japanse auto’s worden ontworpen door ontzettend veel details bij elkaar te voegen, hierdoor heb je wel heel veel mooie dingen aan de auto maar is het geheel een beetje rommelig. Duitsers ontwerpen juist vanuit het geheel gezien, veel minder details en daardoor iets saaier/serieuzer, maar het geheel ziet er wel beter uit.
Ik houdt meer van een mooi geheel ipv veel mooie details, vandaar dat ik eerder voor duitser zou kiezen (en heb gekozen, maar die keuze was niet grotendeels gedaan op het uiterlijk :P)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno1 februari 2009 om 22:31 #26035als je bv kijkt hoe een twinspark en een alfa V6 lopen, dat is niet te vergelijken met een jap oid. (wel het oude type V6 want de nieuwe is allemaal opel troep)
het heeft gewoon een bepaald karakter in die motor icm de stijl van het interieur vind ik het prachtig rijden.
als je mij in een Alfa GT 3.2 liter V6 langs ziet scheuren staat er altijd een grote grijns op mn kop
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.