Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Auto” topic
- Dit onderwerp bevat 1,075 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 11 maanden geleden door Anoniem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 augustus 2007 om 14:46 #27891
Wat hebj met honda kerel:P
20 augustus 2007 om 14:53 #27892
N!CKsik vindt honda ook mooi wagens hebben voorals de del sol en de civic coupe;)
mar dan zou ik het liefste de del sol wille, kwa model vindt ik hem mooier
20 augustus 2007 om 15:00 #27893Del sol is echt vet!!!! Wilde ik ook gaan kopen als eerste auto, maar wat is het nadeel er van. Dat ding heeft te veel pk om als 18 jarige hier in belgië er mee beginnen te rijden.:( Echt jammer vind ik dat. Want het geluid wat uit zo een ding kan komen is echt moooi.=)
20 augustus 2007 om 15:02 #27894Jacky :
Wat hebj met honda kerel:PNee ik heb wat met fiat :con hehe
Ben wel een klein beetje honda gek :P! ze maken ook super mooie en betrouwbare autos!
20 augustus 2007 om 15:10 #27895ik denk dat als ik me rijbewijs heb en alles en een beetje gespaard heb gewoon een leuk efficient autootje of busje ga… sportieve moddellen van wat voor auto zijn leuk hoor, erg leuk zelfs… alleen ik denk dat ik toch voor iets functioneels ga
zoals de hyundai H200, best een leuk busje toch?
20 augustus 2007 om 15:13 #27896En degene met de meeste praatjes hier, heeft zelf nog geen auto :L
20 augustus 2007 om 15:18 #27897
N!CKsdan zou ik toch eerder voor een volkswagen transporter t4/t5 gaan, met mooie velgies eronder en een dikke sound.
t4

t5
20 augustus 2007 om 15:27 #27898@rihan: Daar heb je gelijk in,maar wat maakt het uit.:D. Iedereen denkt gewoon al aan zijn auto omdat er toch al veel mensen toch alweer bijna 18 worden en toch al veel aan een auto gaan denken enzo. Achja het is gewoon leuk.:)
20 augustus 2007 om 16:34 #27899LeMoN :
barry :
Dat gaat hier zo in dit stomme land,heb je een coupé,met 16V & wat pk’s,hoppa dan heb je een sportwagen.
Ook met de uitbouw van een auto hier een hoop trobbels.Van alles & nog wat moet je homologatie papieren hebben,of je komt niet door de technische controle.Er word een dossier van je bijgehouden namelijk & elk jaar checken ze je ganse auto.Barry dan zit er maar 1 ding voor je op! Je verhuist naar Nederland 😀
Yep,In Groningen een huisje kopen,aan het water & 365dagen vissen op een jaar.Joehoeeee
20 augustus 2007 om 16:40 #27900Ik wil gewoon een vette bak… Mijn droom is een bugatti veyron haha..
maar serieus, ik weet nog niet exact wat ik wil. Ik denk dat ik een motor koop ipv een auto. Mijn ouders hebben een auto en gebruiken hem bijna nooit, dus daar mag ik dan in rijden.
20 augustus 2007 om 19:24 #27901barry :
Mike :
wat voor blok hangt daar in barry1600cc/16klepper,origineel 120pk , maar na enkele motorische aanpassingen nu een 160pk,maar wel aan koppel moeten inleveren.En dat voel je toch hoor.
Ook met deze motor betaal je hier in België veel wegentaks.Staat ingeschreven als sportwagen.Twijfel echt of dat ding er 40pk bij heeft gekregen….Voor 40pk bij een 1.6 NA motertje erbij moet je toch echt hele serieuze aanpassingen maken, 20 a 25 is ngo wel met setje nokkenassen, injectors, inlaat etc te verkrijgen maar 40pk kom je al van alles te vergroten…
Ik bedoel er niks mee, alleen mensen strooien met de pk’s erbij, kat vervangen krijg je 10pk volgens hun, terwijl een groep a net 10 levert, kat net 2 ofzo…
Maargoed, voornaamste is dat hij lekker rijd, geef mij maar koppel:P
196 nm en 150pkjes standaard:)20 augustus 2007 om 19:27 #27902
RebelWaarom is er een auto en geen motor topic
terwijl dit een 2 wiel forum is XD
Iig mijn eerste motor word een aprilia rs 125 morgen ff kijken 😀
Auto komt later wel us
20 augustus 2007 om 19:44 #27903Hetgene wat je opnoemt is gebeurd,maar ook is de “culasse” vervangen & heb ik grotere kleppen.Luchtmeter bedriegt de computer ook.
Devil gehomologeerde uitlaat & GREEN luchtfilter.
Verbruik is gestegen naar 10 – 12 liter per 100km,ipv 7-8.Andere:
Toen ik 18 was had ik een Misubitshi Lancer break met een 1500 benzine motor.Deze is na een fatale schuiver op ijzel & een dikke kus met de vangrail vervangen door een Toyota Corolla 1300 12V.
Deze heb ik volledig verbouwd & de motor laten tunen van 75pk naar 120pk.Dus gebalanceerde krukas,chemisen laten boren met oversized zuigers , geflowde culasse met grotere kleppen & sterkere klepveren.Snelle gebalanceerde nokkenas,2 dubbele weber carburateurs-zonder filters,maar met venturi’s,
digitale ontsteking,RVS spaghetti uitlaatsysteem,met rvs buizen & potten tot achteraan & een stille demper,enz……Verbruik 15-tot 18 liter naargelang de rijstijl.
Verkocht wegens het hoge verbruik & de motor + boite vitesse begonnen erg te slijten.Wel jammer,want in die tijd zag je amper verbouwde wagens rijden.
Hiervan heb ik nog foto’s,maar hoe krijg ik dat hier,want deze zijn nog gemaakt met een gewoon fototoestel.
Met deze heb ik wedstrijden gewonnen & ook muzikaal heb ik een aantal keer gewonnen.Toen kwam de Citroën ZX 1400i aan de beurt,deze ook verbouwd,maar niet zo veel,maar audio op & top;
met de beste competitieve merken.En nu is sinds 2 jaar de Xsara hier thuis,maar als ik hem terugheb zal ik wat foto’s posten.
20 augustus 2007 om 20:35 #27904ben nu 14, heb een sleutel brommer, met me 16e word het een brommer voor naar school enzo, en op me 18e wil ik een busje, kun je wel wat mensen mee nemen en veel troep kwijt, of een ruime terreinwagen, dit is allemaal vrij duur dus ik denk dat het een daihatsu feroza word, met achterstoelen, die je er uit kan halen
20 augustus 2007 om 20:56 #27905hansieb :
Celica is idd een erg leuke bak 🙂Als ik zo rond de 5000 euro nu te makke had dan werd het een :
Honda prelude

Honda civic

LIEFST paarse honda civic coupe!

Of del sol

Honda integra wel weer wat duur
ik kan jou de hand schudden hansie, ben welf monteur geweest bij honda, en ze blijven kwa techniek de beste en betrouwbaarste auto, kwa stijl en vormgeving zijn niet alle autos mooi, maar ze hebben ook prachtstukke zoals de del sol, de s2000, de intergra, de civic type r en nog meer,
ik ben ook een egte honda fanaat, en ga na deze auto waarschijnlijk een honda halen, eerst me volvo eens afstampen 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.