Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Auto” topic
- Dit onderwerp bevat 1,075 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 11 maanden geleden door Anoniem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 november 2008 om 14:14 #25730
Ook deze valt errug bij me in de smaak. Maar snel hopen dat dat hok van mij verkocht word 😮
Subaru Impreza WRX MY’05 (augustus 2005)
Kleur Zwart Metallic
km-stand 56572
1e eigenaar
Nieuw gekocht bij van der Boon in Alphen a/d Rijn
Dealer onderhouden en boekjes aanwezig.Modificaties Exterieur:
Mistlampkappen met sti logo’s
Ruiten rondom getint in dezelfde kleur
Half-hoge achterspoiler
8000K Pilot Xenon verlichtingModificaties Interieur:
Stri SLM-II meterset en podhouder (oliedruk,turbodruk en olietemperatuur)
Blitz DCII Turbotimer
Apexi RSM
Parrot CK3100 CarkitModificaties Motorisch:
BC Racing onderstel (hoogte en hardheid instelbaar)
Falken FK-452 banden
QSP gegroefde remschijven voor
Axxis Ultimate remblokken voor en achter
Stalen remleidingen voor en achter
Summit StrutBrace
HKS SSQV Blowoff valve
Invidia Turbo-back 3″ uitlaat (downpipe, mid-pipe en demper)
GT-Spec II Spruitstuk met uppipe
Ecutek (Mark V. allicht….)meest recente aanpassingen van de laatste 2500km ongeveer zijn….
XS-power Front Mount intercooler
Apexi open luchtfilter
STI pink injectors
PFR7B koudere bougies
Walbro Fuelpump
MHI TD05H-Super16G Turbo
Samco TCS135C-A hose kit
Perrin Turbo Intake hose
Perrin Lightweight CrankPulleyLaatste vermogensmeting zat op zo’n 350pk en 460nm koppel bij 18 graden.
Vraagprijs 22.500,= Euro

1 november 2008 om 15:21 #25731sooo, shit daar zzou ik me brommertje wel tegen willen ruilen :p
1 november 2008 om 15:25 #25732Mijn brommertjes blijven staan waar ze staan.
Mijn Honda moet weg, dan kan het feest beginnen :pimp
1 november 2008 om 16:07 #25733altijd zo zonde van die open luchtfilters, heb je gewoon vermogen verlies door
is gewoon bewezen dat je met een dichte luchtfilter box (std of net zoals de std versie) meer vermogen haald
daarom rijden ze met dichte luchtfilter boxen in de racewereld, dit omdat je meer druk in de box kan opbouwen
maar meesten denk van “harder geluid bij de luchtfilter is meer vermogen, egt bullshit gewoon bij brommers is dit natuurlijk anders)
verder vette bak
maar weet zeker als je er een bsa dichte carbonnen luchtfilter box opzet dat je meer vermogen hebt (zijn wel duur maar oke) en meer acceleratie vermogen (het is feitelijk bewezen dus)
1 november 2008 om 16:24 #25734Ben ik met je eens. Een ‘airbox’ is inderdaad beter.
Alleen bij deze gaat alles via de Front Mounted Intercooler om het lekker koel te krijgen 😉
Maarja, kijk eens wat een airbox kost en vergelijk dat met de prestatiewinst. Dan kom je snel bij dit uit!
1 november 2008 om 18:07 #25735vette Subaru! bij mij in de buurt reed een tijdje geleden altijd een zwarte subaru rond, dat ding was ook echt heftig. je hoorde de turbo altijd volle toeren blazen en bij het schakelen de blow-off valve, heerlijk.
3 november 2008 om 20:52 #25736Net een stuk gereden in een Golf 1.4TSI en wat een heerlijk motortje is dat zeg 🙂
Koppel als een goeie diesel, soepel als een kleine benzine, vermogen als iets met een fors grote cilinderinhoud
50 in zijn 6 doet hij zelfs goed:P (al reageert hij dan niet bepaalt snel op het gas)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno3 november 2008 om 21:08 #25737Ik ga in me 6 over een rotonde en rijd gewoon fatsoenlijk weg. Dat is voor moderne motoren echt geen probleem 😉
Ik zeg het niet graag over .. maar dat TSI blokkie zijn best geinige dingen.
:kots:ehh:lol
3 november 2008 om 21:26 #25740FSI ? Nee, die zijn niet zo goed (gewoon blok met direct injectie van volkswagen)
TSI is die nieuwe van de reclame 😛 (met die 2 halve auto’s)
50 in zijn 6 rijden kan met menig blok, de souplesse is het grote verschil wat ik merkte bij die 1.4TSI
(en durf niet te zeggen dat jouw honda soepeler loopt als je nog niet in een 1.4TSI hebt gereden :pest;))
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno9 november 2008 om 15:32 #25754Ben ik weer effe!
Subaru Club Nederland Meeting in de Meern bij Utrecht.
351 auto’s was de laatste telling die ik gehoord heb.
Het was een leuke dag en het is gelukkig droog gebleven voor zolang ik er was.
Goede organisatie en wat een opkomst zeg, echt heel gaaf..Hier een greep uit de foto’s!
Hier de link naar het album voor meerdere en grotere foto’s!

Hier de link naar het album voor meerdere en grotere foto’s!
9 november 2008 om 15:38 #25755Nize! Maar waar zijn de donuts gebleven 😛
9 november 2008 om 15:51 #25756Donuts? met een Subaru?
Dat kan alleen als je DCCD hebt en dat heeft laaaang niet iedereen 😉
Met DCCD kan je zelf bepalen op welke wielen het vermogen komt.
29 december 2008 om 23:32 #25872waar had ik me auto neergezet??? :lol
ben ook weer ff bezig geweest met mijn snelle leeuw 8)

wat ik heb gedaan is: andere uitlaat.
dubbele downpipe met raceland middendemper en een 100mm sebring demper.
rode reflector plaat met ‘peugeot GTI’
nog wil doen is: spaghetti spruitstuk, achteras van een 309 gti, andere versnellings bak, andere achterklep met dakspoiler.
bak heb ik al moet nog gemonteerd worden, spruitstuk moet nog verstuurd worden, achters moet ik nog kopen en monteren, achterklep en spoiler heb ik al maar moet nog gespoten worden en gemonteerd.
30 december 2008 om 00:30 #25873subaru? :kots tupperware bakken, wel makkelijk te recycelen haa. Kunnen zo bij het oud plastic. Zie dat dashboard (hardplastic), en die boekenplanken achterop lijken al helemaal voor geen porem!!!!
Kijk dit is het betere werk!!

trouwens: hoeveel slangen heeft een japanner wel niet nodig om een motorblok te bouwen, lijkt toch nergens naar?
30 december 2008 om 10:57 #25874Mwa van buiten vind ik die subs toch spannnender dan deze duitse koektrommel. Maar goed, ieder zijn ding… Ik zou zelf nooit een sub kopen, maar ook geen golf(behalve het 1e model).
Ik had laatst bijna een fiat 500 oud model gekocht, een rugzakje, toch maar vanaf gezien want ik kan geen nieuwe hobby gebruiken zolang ik geen gigantische schuur heb(op de begane grond..).
Mini cooper s moet ik nog eens gehad hebben, die rijden zoooo fijn.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.