Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

ArvidW :

Michel :
      Toch zou ik voor een rappe Jap gaan als ik Arvid was 😛

Als jij mij en rappe jap aandraagt die oldtimer is, geheel gegalvaniseerd is en veel sneller is dan de porsche 924 dan zal ik erover denken

@HansieB, aan jou dezelfde opdracht :lol

(Heb al een porsche 924 gevonden die ik binnenkort ga kopen! :D)

Indien ik mijn rijbewijs dit jaar haal :pest ga ik een rondje over de nurburgring met een S2000 😀 dus JA rappe jap NEE in mijn bezit

1e auto wordt nog steeds een : suzuki swift / toyota corola OF als het mee zit een Honda Civic

Michel
      Bijdrager

Staat nog een S2000 bij mij dealer hier. Mooie strakke auto met een meester van een blokkie.

Alleen dat hele twee zitter idee staat mij niet aan maar het is zeker netjes, Hans.
        Ik zag vanmiddag een Supra rijden. Blijft ook leuk. Als ze die veel in linksgestuurd hadden, had ik er allang één gehad.
        De linksgestuurde is een bonkie duurder dan een rechtsgestuurde. En dan nog koop je een ’91er voor 20.000 euries. :S

Dit is ook kick Hans. Die is van een maatje van mij. Ook pas 18 en helemaal zelf zo netjes gemaakt.
        Dat ding is echt ‘clean’

hansieb
        Moderator

Jappies roeleren bruut!

Michel
          Bijdrager

Hiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa :haha

VespaAvanti
            Donateur

Heb zelf wel in Japie’s gereden hoor Michel;)
              Maar het is maar net wat je wilt, meningen verschillen (gelukkig):thumb
              Ik blijf in ieder geval in oudere auto’s rijden, al had ik een berg geld te besteden, dan kocht ik gewoon een 928 ofzo:duivel

Michel
              Bijdrager

Bij mij is het meer een uit de hand gelopen hobby met dat dure spul allemaal.

Het is wel leuk natuurlijk, want je kan wel een beetje nieuw blijven rijden.
                Ik ben een beetje aan het kijken voor een Subaru WRX MY05 of MY06, omdat ik gewoon dikke power wil en heb een stuk proef gereden en dat smaakt naar meer. Dat ding had 265pk en ik moet zeggen… LEKKER!!! Die ik op het oog heb, heeft 285pk.

Die ene waar ik mee proefgereden heb, had ik toen bijna gekocht. Ik toch nog even op het Subaru forum gevraagd over die auto. Schijnt hij voor helemaal in de poeiers te hebben gelegen dus die heb ik maar afgebeld en gezegd dat een half uurtje onderzoek genoeg was om te weten dat het niks was. Ik zag het al aan de kap en de bumper. Ik vertrouwde het al niet. Die ik nu op het oog heb, is een goede bekende van het forum en uiterst voorzichtig en netjes op zijn voiture. :thumb

ArvidW
                Donateur

hansieb :
                  Indien ik mijn rijbewijs dit jaar haal :pest ga ik een rondje over de nurburgring met een S2000 😀 dus JA rappe jap NEE in mijn bezit

Dat iemand zijn honda S2000 uit wil lenen aan iemand die net zijn rijbewijs heeft die daarna de neurenburgring opgaat vind ik best knap, moet je toch niet al te veel van je auto houden 😛

Roep maar keertje wanneer je gaat, dan kom ik graag even langs met mijn 924 om toeschouwer te spelen;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

hansieb
                  Moderator

Hehehe 😛 tja ik heb hem 2 laps over de nurburgring cadeau gegeven. Toen riep hij JA jij gaat ook een rondje….. ik zo nou dat weet ik niet jawel dat ga je :lol wordt geen 200 kmh over de nurburg hoor.

Trouwens een goeie verjaardagstip 🙂 1 rondje = 20 euro

Michel
                    Bijdrager

Zit de laatste tijd weleens op het Subaru Club Nederland forum.

Ik ben in contact gekomen met een liefhebber en deze ga ik waarschijnlijk kopen.
                      Eerst mijn Honda nog zien te verkopen.
                      Er zitten heel wat leuke spulletjes in en hij levert 285pk.

PiNeAppLePro
                      Bijdrager

Super Michel! Vind subaru’s echt geweldig. De kleur , eigenlijk alles. Mag ik vragen hoeveel je hiervoor betaald?

Jacky
                        Bijdrager

Zker vette bak. Maar wat zijn de verdere specificaties?

diac
                          Bijdrager

jammer dat je dat model neemt, vind ik een van de lelijkste subaru’s.
                            de mooiste is gewoon het 2000 WRC model, die had je moeten kopen:thumb

sombrero
                            Bijdrager

ik vind hem echt wel gaaf zo 🙂 komt ook een lekker geluidje uit 😀

Michel
                              Bijdrager

Tnx jongens 🙂

@ Pineapple: Ligt rond dezelfde prijs als wat mijn huidige auto waard is. Zo’n luttele 21.000 eur. :bloos

@ Diac: 2000WRC :?:P Ik ben met je eens dat de GTT DE Sub is 😀
                                Ik ga alleen niet in een Subaru rijden van bijna 10 jaar oud met 150k op de teller. Ik hoef jouw niet te vertellen waarom 😉
                                Dit model vind ik juist goed te doen maar de kikkeroog is wel lelijk.

Algemene beschrijving:

Zeer goed onderhouden en nette WRX my 05 met veel optie’s
                                Eerste eigenaar
                                Nooit in gerookt
                                De Subaru heeft altijd binnen gestaan en heeft geen enkele parkeerdeuk.
                                Onderhoudsboekje aanwezig.
                                Kleur wrc blue mica
                                80.000 km

De specs zijn:

Prodrive performance package
                                285PK
                                koppel 383NM bij 29 graden gemeten

OZ superlegerra 18″gold (zijn netjes)

4 nieuwe banden

Prodrive kat vervanger

Magnex einddemper

Open korte downpipe Zerospec

Prodrive middenpijp (zit na downpipe, handig om bij de keuring de standaard kat er even snel tussen te plaatsen )

STI splitters voorbumper

STI mistlampcaps (kan ook zonder)

Prodrive Y-slang

Hoge achterspoiler

Forge dumpvalve (blauw geanodiseerd)

Zwarte koplampunits zonder oranje glaasjes

Intrax verlaagd (voor 4cm,achter 3 cm)

Turbodrukmeter Subaru

Roze of standaard embleem in grill

Spoorverbreders achter (5 mm per kant zodat hij lekker dik op de wielen staat)

diac
                                Bijdrager

dat moet zeker blazen!

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.