Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel
    Bijdrager

Turbo en boxer!! Twee dingen die als muziek in de oren klinken 😉

hansieb
      Moderator

Hehe subaru’s zijn inderdaad mooi.

Mooiste combi vindt ik de WRC kleuren

Michel
        Bijdrager

Zeker dik 😉 STI is ook erg leuk maar wat lastiger te krijgen. Als dit wat word is het een Prodrive versie en ik zorg er zelf wel voor dat die wat meer pit krijgt als dat die al heeft.

Grotere turbo en intercooler voor de radiateur i.p.v. op het blok en de druk een beetje ophogen. Mooi EMS chippie derin en dan zit je al snel op 350 tot 400pk :duivel

barry
          Donateur

Droomhohohoooom.

mhrcitta
            Bijdrager

Dat is de mijne : Golf GTI V5 2.3 20v, bj sept 2003, 59086km, donkerpaars metalic (heel apart mooi kleurtje).
              En dan zullen jullie wel weer met het commentaar komen, met van “alweer een golf”.
              Maar ik ben superblij met deze auto, en loopt als de brandweer..
              Ik zal ook niet snel een japanner kopen, mijn volgende auto word weer een vw of een audi.
              gr ger

PoliniCitta
              Bijdrager

leuk auto’tje mannn 🙂

een v5 is wel speciaal 🙂 rijden er hier misschien maar 2 van rond, de rest van de golfjes is allemaal vr6 2.8 of 1.8.

Heb zelf een japannertje 🙂 honda civicje, 1.6 120 pk

en rij af en toe in een mitsubishi colt 🙂

Michel
                Bijdrager

Joepie!!!

Ik heb mijn oude foto’s weer terug dankzij Dat Recovery Doctor :worshippy

Sorry voor mijn fotokunsten van mijn Corolla. Was een gratis camera en niet al te beste ervaring mét een camera 😛

Mijn tweede wagen. Galant uit 1999. Zelf 17 inch onder gegooid en 4cm verlaagd.

Alleen de foto’s van mijn zwarte Civic coupe uit 2001 kan ik niet terug krijgen. 🙁

En dan nog mijn huidige auto!

hansieb
                  Moderator

Wat een gruwelijk vette bak die galant! ik vind em mooi

Michel
                    Bijdrager

Jammer dat hij 375km op 3/4 tank reed. Was echt een beetje te gortig :S

Verder is hij wel een stuk verbetert maar ik heb er geen foto’s van zoals die was.
                      Hij stond een partij hoog op zijn veren en lullige 16inchjes deronder.

Dat kan natuurlijk anders 😉 Mijn ex-zwager rijd er nu mee dus ik zie hem nog regelmatig 🙂

Ik heb nog een mooie foto gevonden van mijn Gallant…

[img=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7M4CRNXC.jpg]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7M4CRNXC.jpg” />

PoliniCitta
                      Bijdrager

had je beter die gallant kunnen houden man, die bakk is echt stoer weetje, en big. niet dat je honda niet mooi is ofzo, heb zelf een civicje :P. ik wil vanaf nu een GALLANT 😛

Jacky
                        Bijdrager

Zeker vet die galant, mitubischi heeft ook leuke coltjes: 1.5 turbo intercooler, das 150 pk op 900kg:P Lijkt me ook wel leuk rijden!

@ hansieb, hoevaak heb je nou al niet die honda gepost in dit topic=) Al vindje ze nog zo geweldig, ’t wordt eentonig:P

Wouz-LwB
                          Donateur

Bij mij opt werk komen ook vaak leuke auto’s voorbij !

2 voorbeelden ;

De Chrysler 300c SR8 , dit is met een 6,1 liter V8 HEMI blok met +- 425pk.

En vandaag een Dodge RAM 1500, ook een beste bak 😛 Hier ligt een 5,7 liter V8 HEMI in met 360 pk.

Michel
                            Bijdrager

PoliniCitta :
                              had je beter die gallant kunnen houden man, die bakk is echt stoer weetje, en big. niet dat je honda niet mooi is ofzo, heb zelf een civicje :P. ik wil vanaf nu een GALLANT 😛

Kan toch niet jaren met dezelfde rijden.. Het is een hobby en probeer af en toe eens wat anders uit.
                              Ik heb mijn rijbewijs vanaf mei 2005 en dit is mijn vierde auto en ben aan het kijken voor een opvolger 🙂

Die Gallant was zeker mooi, reed ook zeer lekker en heb er nog het één en ander aan verspijkerd.
                              Maar hij zoop gewoon te veel voor zijn prestaties. Ik rijd nu bijna twee keer zover op een tank en de Civic is nog sneller ook.

Die Amerikaanse dingen wil je niet hebben hoor. Neem dat maar van een auto liefhebber aan.
                              Zwabberbakken en zuipen ook veel en zo mooi vind ik die dingen ook niet. Doe mij maatr een modern Jappie.
                              Ik ben nog steeds op zoek naar een koper voor mijn auto dus als je iemand weet, link hem even door 🙂
                              Dan kan ik eindelijk voor een Subje gaan kijken 😉

mxmonster
                              Bijdrager

wouz-lwb jij weet wat mooie auto’s zijn ;):P alleen jammer dat ze zo duur zijn he 😛

TimoO_
                                Donateur

echte amerikaanse 😛 ik vind die nieuwe een beetje doos, en ik heb nooit van van die grote auto’s gehouden. de oude amerikaanse zijn wel echt meesterlijk!

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.