Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frits
    Bijdrager

Gruwelijk ziet er vet uit!

G-no
      Donateur

sorry hoor, maar ik vind dat dat soort ‘dikke’ uitlaatdempers aleen een hels kabaal geven wat moet laten lijken alsof je er sneller door gaat. wat dus niet het geval is….

diac
        Bijdrager

@ G-no, vet toch?

G-no
          Donateur

vind ik niet, ik heb liever een echt snelle auto zoals een e36 328 vanos die niet zo gek duur zijn, genoeg pk’s en standaard al een geluid om van te genieten! in plaats van je peugeotje snel te laten klinken. komt zo sjonny over vind ik zelf, maar als hij het mooi vind moet hij het zeker doen:)

Martijnvanheerde
            Donateur

Volvo 850 T5 die heeft een vette sound!:thumb

KennyVespa
              Bijdrager

geef ik gno gelijk in 😉

ik heb gewoon standaard uitlaat onder mijn auto, zonder kat en met een andere turbodownpipe, heb nu een turbo motor erin met 120000 km op de klok, heb mijn andere motor met 140000 op de klok in de garage staan 😛

heeft nu ongeveer zoon 160 pk door die andere downpipe

en maakt egt super lekker geluid 🙂

aleen nog een dumpvalve voor het egte pssssssssj geluid moet ernog op,

@ martijn: maakt idd vette sound jah 😀 een dikke 5 cilinder 20 klepper 🙂

mefke84
                Bijdrager

nou zou ik dan ook ff pronken met me auto(ofja mijn auto!!??naja tijdens me dienst dan wel)

een dikke Benz E200

Jones
                  Bijdrager

Mijn gebakje:

Oude witte crx van 89.

Beetje wazige foto, maar hier ben ik net bezig een nieuw achterscherm in te lassen.

Gr.,
                    Erik

KennyVespa
                    Bijdrager

mooie auto jones, maar helaas dat ze zoveel roesten,

nu ik jou auto zie moet ik aan mijn avontuur met een witte crx een jaar terug denken:

zal het effe uitleggn (egt om je dood te lachen):

ik werkte toen bij honda (ofjah stage dan) en toen kregen we een witte crx binnen in showroom staat van de buitenkant, 37000 op de klok dus egt super mooi, die kreeg dus een grote beurt en 4 andere velgen dus ik die auto op de brug gezet,

een 2 koloms brug met armen dus, en ik doe hem omhoog en ik ben zo de achtervelgen los aant draaien met de luchthamer, en ik hoor me ineens een gekraak en opeen ging de linker achterkant waar ik aant werken was omhoog,

ik denk wtf is dit dan, en ik ga aan de voorkant kijken, zie ik de hele auto scheef staan,

ik meteen hoe kan dat, dus ik dacht brug is gezakt (want zijn oude bruggen) kijk ik aan de rechtervoorkant, zie ik ineens dat de arm door de auto is heen gescheurt helemaal tot aan de spiegel:D , ik kwam niet meer bij van het lachen 😛

maar was wel egt zonde die man was 55 en hat die auto al vanaf het begin, die auto was dus snots rot van onder,

dus het moraal van het verhaal, ga niet aleen bij een crx op de buitenkant af, heb vaak crxen gezien die lelijk aan de buitenkant waren, maar van onder wel keihard waren.

@mefke: strakke werkauto 😛

ik rijd voor me werk in een opel frontera 2,2 dti

Wouz-LwB
                      Donateur

Toyota mr2 zijn ook leuke bakkies !

Nu een op stage staan..

2 liter turbo blok achterin liggen met een GReddy turbo, dumpvalve,Andere computer erin & 2 gruwlijk dikke pijpen 😛

Dat ding gaat echt als de brandweer..

fotos van google

Tijn
                        Bijdrager

Zal mijn bakkie hier ook maar even plaatsen.
                          Ben helemaal gek van oude auto’s..

had eerst een zwarte corsa gsi het a3 model uit ’92
                          dze had een 1.6 8v motor , maar is toen in duitsland overleden, eenmaal in nederland aangekomen
                          heb ik even gespaard en er een 2.0 16v ingehangen, een wolf in schaapskleding..
                          helaas moeten verkopen omdat ik opmezelf ging..

Mja het ging toch weer kriebelen om een auto te hebben, en achteruit qua snelheid wilde ik niet..
                          Toen kwam ik deze tegen , geen roest niets , overal keihard en netjes
                          (tja de lak misschien , mja wat wil je van een 25 jaar oude auto)

Opel d kadett uit februari 1983
                          orgineel een 1.2s
                          maar met een beetje van de gte uitgevoerd
                          verlaagd
                          rondom schijfremmen
                          stabilisatotstangen voor en achter tussen de veerpoten en voor nog 1 tussen de draagarmen
                          Group a uitlaat
                          apex vering
                          digitale teller
                          17 inch velgies , 205 breed
                          omgebouwd van 1.2 naar 2.0 door verbocht motorsport…

de motor nu is een 2.0 16v (c20xe) met standaard 150 pk
                          ook de 5 bak handgeschakeld natuurlijk 😉
                          inmiddels een sfi vervanger , en binnenkort een chip erin

van 0-100 geen id , maar wel snel (gewicht is maar 818kg :D)
                          top ook geen id ,in ze 4 red i de 200 (heb laatst wel de 230 aangetikt)
                          verbruik , laten we dat maar achterwege houden 😛

jordy
                          Bijdrager

hey uiterlijk vind ik persoonlijk minder;)

maar dat motertje is goddelijk =):!

speedbuxy
                            Bijdrager

Das is een zeer vet wagentje ik houd ook erg van de oudere type wagens.
                              Heb de prestaties even op gezocht in de auto test die heb ik hier namelijk vanaf 1968 tm nu staan.
                              En ik ga ervan uit dat het een 2liter 16v blok uit een gsi kaddet is?
                              Die heeft als prestaties een top van 215 en doet 0 tot 100 in 8sec.
                              Das op een gewicht van 990kg, dus bij jou moet ie wel net onder de 8sec kunnen scoren.
                              Verbruik is In de stad 10,1 op 100km, bij 90km 5,7 op 100km, en bij 120km 7,2 op 100km.

Piet30
                              Donateur

just realized that nice topic=)

So I want also to show my Triumph TR4. It has a 2 liter engine with nice double carburators. Also it has stainless steel exhaust pipes with one silencer less.
                                There are no ABS brake systems or power steering but it makes grat fun driving it.:rules

cu,Ralf

.-{2F4OV}-.

Das sieht gut aus piet! Dass much einer altertümliche wagen sein:o

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.