Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

wel leuk joh die kleine bakkies,

ik denk alleen nooit dat ik in zo’n auto ga passen, ik pas al met moeite achter het stuur bij een Seat Leon (stoel in achterste stand)

laat staan zo’n auto, damn

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Jelle
      Moderator

ik vind het wel jammer dat er niet zo’n autootje/brommobiel op Mp staat…

Mike
        Bijdrager

WICKED RIJDENDE EIDOP LOLL:D

Mike

Michel
          Bijdrager

Dan zal ik bij deze mijn bolide maar eens showen. Wel even erbij zeggen dat ik nogal Jap-Minded ben.

Het betreft een Honda Civic 1.8 Vtec met 140pk af fabriek. Een heerlijk schakelende 6 bak zoals we van de Jappies gewend zijn. Nieuw gekocht in April 2006. Is 1 van de eerste series van de band!
            Het is de Executive uitvoering inclusief ingebouwd scherm voor de navigatie en waar je ook de radio en de ECC mee kan bedienen.
            Hij is Full-options behalve lederen bekleding. dus executive wil zeggen, DIK 😛
            Panoramisch dak, xenon verlichting, cruise control, spraak bediening, bluetooth, alles uiteraard electrisch en ingebouwde mp3 speler met very nice geluid voor standaard speakertjes. Bandjes: Michelin Pilot Sport 2 225/45/17

genoeg gelult:

Dit vind ik persoonlijk een hele mooie foto. Genomen in de Belgische Ardennen!

Hier heb ik wat uurtjes voor moeten werken maar het resultaat mag er zijn 😛

Edjuh
            Bijdrager

Hele toffe bak, en zal ook wel scheuren, 10pk’s meer dan mn pa’s transporter:)

Michel
              Bijdrager

Hij blaast hem best wel, maar het is nog geen Type-R. Ik denk dat ik hem binnekort gaat inruilen voor de Type-R.

Vooral de wegligging van dit bakkie is echt ongelooflijk. Dit is mijn 4de auto en heb dit nog nooit meegemaakt. Het is alsof er dubbelzijdig tape op de bandjes zit!! 😛

Jelle
                Moderator

ik vind ze altijd wel spacy die civicies (net starwars,maar dan anders)
                  maar zeker wel een knappe auto:thumb

barry
                  Donateur

Hier nog even een foto van de Caliber kofferbak.

KennyVespa
                    Bijdrager

de eerste personenauto met een boxer turbo diesel motor is uit 😀 en jawel het is een subaru 😛

Bluevespa
                      Bijdrager

Vandaag/Gister Die hard bij de TankS rally geweest!!! al de 5e keer;),, en dan volgende maand de LG rally maar eens bekijken:), was echt gruwelijk! zoals gewoonlijk

Wouz-LwB
                        Donateur

Vette shit kenny:D

Wij hebben op school nog een oude Porsche 6cilinder luchtgekoelde boxermotor liggen !
                          Lachen spul 😀

KennyVespa
                          Bijdrager

dat zijn beesten 😀

in een kever leggen en raggen maar 😀

VespaAvanti
                            Donateur

Moet je eens vragen of ze die weg doen voor een prikje:D
                              Die dingen zijn goud geld waard, worden inderdaad vaak in Kevers gelegd;)

Kevinwol
                              Bijdrager

19ac087 en jelle jullie hebben wel vette auto’s=) echt verry nice

Anoniem

Heey jongens,
                                  Ik heb jullie misschien laten weten dat ik overstap naar een auto-project.
                                  Hiervoor heb ik de volgende 2 auto’s gekocht:

Corsa 1.2 uit 1991 (zo ral als wat)
                                  Voor onderdelen natuurlijk

Corsa 1.4 met een motorombouw erin (2liter 8klepper)
                                  Deze wordt helemaal klaar gemaakt.

Het nadeel aan Opel is de roest, daarom heb ik de 2de auto gekocht om alle rotte en slechte delen te vervangen en 1 TOP wagen te maken.

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.