Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

henny
    Bijdrager

iedere vespafanaat zou eigenlijk van italiaanse auto’s moeten houden,
      er is zelfs ooit iemand uit de vespa familie getrouwd met iemand van de fiatfamilie dacht ik.
      de fiat 500 is toch ook een beetje de vespa ciao onder de auto’s
      klein eenvoudig geinig etc……

hansieb
      Moderator

KennyVespa :
        stop bloos met deze discussie, die beben we al 10 keer gehad over jappen en duitsers, boh dat jullie het niet leren, en hans jij gaat er ook steeds meer door met die discussie volgens mij snap je niet dat er dadelijk weer 6 paginas onzin in staan

Lieve kenny een forum is:

Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina’s op het Wereldwijde web.

Oftewel discussie’s over auto’s mogen hier!

niels-nijsten
        Bijdrager

ik ben de laatste paar weken echt na aan het denken over welke auto ik zou kopen. aangezien ik 2april 18 word nog een kleine 2 maandjes wil ik tog als het ff gaat halverwege april mun rijbewijs hebben. kan nog niet beginne vanwege de centjes:P heb nu ongeveer 1000 euro opzij voor mun rijbewijs. moet er ongeveer 1200 1300 hebben dus nog een week of 2 sparen en dan kan ik beginnen. jeh en dan die auto he:P sowieso eerst sparen:P maar mijn visie hierop is koop gelijk een deglijke goede mooie wagen, mag gerust wat duurder zijn. met mijn leeftijd heb je namenlijk geen/weinig vaste lasten en zodra je een auto hebt schieten die omhoog(zeker als je pa de auto niet op zijn naam wil zetten:@) dus spaar ik liever totdat ik bv 18.5 ben:P dan heb je gelijk wat meer centen uit te geven en kan je een iets nieuwe wagen kopen, geld wat je normaal bv aan benzine uitgeeft en aan verzekering spaar je ;).halfjaarte sparen levert mij ongeveer 2500 3000 euro op. kan je tog een mooie wagen mee kopen:P. ik wil graag een bmw 320I, honda crx del sol, honda accord(2001+ model), honda prelude(ook nieuwe model), mazda(model weet ik zo even niet wel sowieso een 5 deurs:P) of een volvo.
          bmw 320I–te gek model goede duitse kwaliteit(en achterwielaandrijving;):P)-nadeel aankoopprijs, niet van een jonger persoon kopen
          handa crx del sol– prachtige auto goede kwaliteit(honda he)– nadeel je moet eene vinden van een ouder persoon die jonkies verprutsen die wagen helemaal.
          accord–ubergeile wagen een vriend van me heeft die int zilver met pikzwarte ramen en dat ding ziet uit als nieuw en overal waar je komt kijken de mensen je na:P–nadeel hooge prijs en eene vinden zonder enige beschadiging is tog vrij moeilijk en als ik zo eene koop moet der geen krase in zitten!
          prelude mooie tog snelle wagen met veel potentie echte ndaelen zijn er niet alleen weer niet van en jonger persoon kopen deze wagens zijn meestal afgezeikt.
          en dan de mazda en de volvo wel een beetje mooie model maar voor de rest staan deze 2 er alleen maar tussen vanwege de ubersterke kwaliteit van de autos, niet kapot te krijgen.

mijn advies idee als je een auto koopt: Koop niet van jonge ”ruige” mensen, deze autos zijn meestal afgeragd zoals bv een golf kopen van een jonger persoon(9 van de 10 keer kom je de koppeling of versnellingsbak aant vv)
          koop ook geen uitgebouwde of getjoende wagens meestal ook mee geraced wat niet goed is voor de auto.

wat ik wil is een auto die neit al te duur is 3000 4000 euro MAXIMAAL (mag natuurlijk altijd minder:P;)) en als je ermee door de stad rijd rustig met 20 30 per uur lekker cruisen, dike bas uit je speakers, dat de mensen je nakijken omdat je een mooie ”klasse” bak hebt.

woe
          Bijdrager

als 18 zijnde is er NIEMAND die jouw auto wil verzekeren van boven de 1.9 liter.

ChiCiaoWa
            Bijdrager

niels-nijsten :
              dike bas uit je speakers, dat de mensen je nakijken omdat je een mooie ”klasse” bak hebt.

pffff :p

denk eerder dat mensen je aankijken van, zucht…

:knuffel

Zer0r0nin
              Bijdrager

Welke generatie 320i bedoel je? waarschijnlijk de e30, met zes-in-lijn 2l blok.

Maat van me heeft pas geleden een e30 gekocht, ook 2liter. Mooie auto, oerdegelijk, maar helaas niet al te zuinig.

Voordeel ervan is dat je een semi-oldtimerverzekering kan afsluiten. ik dacht 19euro per maand.

Als je een goeie e30 op de kop tikt kan je er nog jaren mee door, heb je een rotte te pakken; kost het je bakken met geld.

oja, je rechter-voet bepaald het verbruik natuurlijk het meest he;)!

henny
                Bijdrager

een klassebak van 3000 of 4000 euro?

dan kijk maar eens naar een ouwe lexus!

VespaAvanti
                  Donateur

henny :
                    iedere vespafanaat zou eigenlijk van italiaanse auto’s moeten houden,
                    er is zelfs ooit iemand uit de vespa familie getrouwd met iemand van de fiatfamilie dacht ik.
                    de fiat 500 is toch ook een beetje de vespa ciao onder de auto’s
                    klein eenvoudig geinig etc……

Late reactie,
                    Ik ben zo’n Vespafanaat:D
                    Als ik het geld er voor heb koop ik ooit nog eens een Fiat 500, dat lijken me kei geinige dingen:thumb

Edjuh
                    Bijdrager

Fiat 500 is ook een absoluut hebbeding voor mij, totaal onpraktisch maar ZOOO schattig.

hansieb
                      Moderator

Ik vind het niks hebben , tis net een kever.

Nog liever een mini dan

VespaAvanti
                        Donateur

Precies Edjuh:thumb
                          Mij lijkt het gewoon grappig om gewoon constant plankgas te kunnen rijden en te gelijkertijd de maximum snelheid niet te overschrijden:lol
                          Ik vindt de 500cc, luchtgekoelde 2-cilinder ook wel een leuk dingetje.
                          Hij heeft veel pluspunten: hij loopt ongeveer 1 op 20, stuurt als een kart, en onderdelen zijn volop te krijgen voor dezelfde lage prijzen als wat vespa onderdelen kosten.

Een kever vindt ik opzich ook wel leuk, m’n moeder heeft er een, alleen zuipt zo’n ding zoveel:con

Mike
                          Bijdrager

die nieuwe 500!! dies pas Uber sexy!

Mike

Mike
                            Bijdrager

of idd een ouwe mini 1300 special

met een 1300 CC moter met bijna 100PK =)
                              en dat terwijl het hele koekblikkie slecht 623 kg weegt:P

Mike

speedbuxy
                              Bijdrager

Dit word mijn setje wagens later.

Een wartburg 353 1000cc 3cilinder 2takt.

En dan moet het zoiets worden en dan vol opgevoerd wat dan een dikke 100+pk,s zal wezen:D

En als je ziet dat het al zo optrekt met 45pk dan zal het met 100+ helemaal wel snor zitten;)
                                Klik
                                Tenmiste als ie zo komt te lopen ben ik al tevreden
                                Klik

Een Dwk 1000sp cabrio
                                Ook een 1000cc 3cilinder 2takt.

FilmpjeKlik en Klik

Een Dwk munga
                                Een 900cc 3 cilinder 2takt

FilmpjeKlik

Of de leger versie is ook wel leuk.

Hij laat zich ondanks z,n 900cc er niet zomaar onder krijgen;)Klik

En dan om afstanden te rijden een mercedes 380 of 500se of sel oltimer op gas
                                Zoiets bv

Dan heb je in mijn ogen een dreamteam op de stoep staan die aan wegen belastingen niks meer kosten en qua verzekering ook haast gratis zijn;)

niels-nijsten
                                Bijdrager

jah dat verzekeren word idd een probleem dat is wat ik al aangaf maarja je kunt altijd probren en der valt altijd wel wat op te verzinnen:P 😉 en anders zien we wel weer verder.

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.