Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

mooie wagen marco
      zal wel een mooie bak worden;)

ChiCiaoWa
      Bijdrager

nette bak !! engine swap kan altijd nog he 😉 1.3, lekker zuinig. voorloopig niks aan doen

Rebel

Haha had die vespa si ook al gezien Jaspur

Echt zonde van die mustang
          en helemaal dat die boyd da dikke blokje weer moest killen -_-

Maar dit zijn de herhalingen net als bij americian chopper.

Trouwens marco
          ik hoor je nog zeggen als ik een wagen koop is ut een afgeragd ding van 200 euro en rij ik die total los eerst :P:P:P

hansieb
          Moderator

Nice bakkie marco

Ben vandaag weer begonnen met lessen binnen 5 week mag ik afrijden weer :con

ChiCiaoWa
            Bijdrager

inruilen voor een andere auto ??

rijden al veeeeel te veel golfs 😛

niels-nijsten
              Bijdrager

alsjeblief srry hoor maar qua kwaliteit is er echt wel een betere auto hoor! enja ben het idd met glenn eens rijden er al ergggg veel van rond, wil wel eens iemand zien een MOOIE auto(dus geen snelle gepimpte auto) die bijna niemand heeft. zoiets hoet nieteens duur te zijn.

HELLRAISER
                Bijdrager

Ik zit te keizen tussen een:
                  Mazda Mx3
                  Toyota Celica
                  Toyota Paseo
                  Toyota MR2
                  Honda CRX delsol
                  Honda Civic coupe
                  Renault Megane coupe

Of een andere coupe.

Maar word waarschijnlijk toch een Mazda Mx3 of een Toyota Celtica.

Maar eerst een motor:) Kawasaki zx636 :lol.

hansieb
                  Moderator

Honda CIVIC coupe :worshippy

Weet wel wat er over een paar jaar als ik geld heb voor de deur staat

Del sol is ook kewl alleen klein

PoliniCiao
                    Bijdrager

Ik heb vandaag de hele dag aan de auto geklooid hij ziet er nu echt al netjes uit en ik heb een paar puntjes gefixt die hij nog had. Ik meende eerst ook een 1.3 die zal wel sloom zijn, maar ik ben gewoon gaan kijken en toen merkte ik al direct dat hij aardig rap is. Hij trekt een heel stuk sneller als de vectra van mams en in elke versnelling heeft hij kracht als ik in de vectra naar de 5 schakel is het afgelopen met het trekken. De mazda heeft wel trekkracht in de 5. Ik heb zelfs al 170 met hem gereden en hij kon nog harder maar dan zou ik gewoon plank moeten blijven houden maar dat heb ik maar niet gedaan (op de A2 :D). Hij loopt echt mooi. Binnekort even onderhoudsbeurt doen samen met mijn oom en hem dan voor de APK laten keuren maar daar komt hij zo door.

mijn moeders vectra:

En over die civics en golfjes daar rijden er zoveel van en ook zoveel sjappies etc. En de meeste van die wagens zijn ook afgejakkert.

hansieb
                      Moderator

Honda zijn super betrouwbaar hoor !

Vind een civic meer hebbe dan een golf daar is heel nederland al mee bezaait.

Jacky
                        Bijdrager

Blijft en kwestie van smaak natuurlijk. Wat betrouwbaarder is heb ik geen verstand van. Een groot verschil weet ik wel heel goed: Stap in een toyota,honda, mazda en trek de deur dicht.
                          Stap in een bmw,mercedes,audi en trek de deur dicht.

Dat is dus een HEEEEL groot verschil in degelijkheid.

woe
                          Bijdrager

dan praat je ook over een hele andere prijs klasse

een civic is hier meer een antilianen bak, zie je ze overal 40 rijden met hun stoel helemaal naar beneden zodat net hun hoofd boven het stuur komen

henny
                            Bijdrager

rij al 14! jaar civic, en trek nog altijd de deur dicht.
                              en jah, hierna weer een honda.

happy met honda. (brommerslogan).

KennyVespa
                              Bijdrager

stop bloos met deze discussie, die beben we al 10 keer gehad over jappen en duitsers, boh dat jullie het niet leren, en hans jij gaat er ook steeds meer door met die discussie volgens mij snap je niet dat er dadelijk weer 6 paginas onzin in staan

ChiCiaoWa
                                Bijdrager

Als >>> IK <<< Moest kiezen uit het lijstje van HellRaiser, dan doet u mij maar de Toyota Celica. Toyota is toch één van de betrouwbare merken. Plus dat ik het model wel mooi vind. Voor de rest nooit in gereden, maar dat zal wel puik zijn. Over honda kan je ook niks zeggen. Als je de "Aftrap/nog steeds rond rijdende honda " Ratio bekijk, zit dat ook wel goed. CRX'jes die stammen uit eind jaren '80 ofzo.. en soms zie je ze nog welles rijden. Best knap voor 20 jaar afgetrapt te worden.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.