Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Auto” topic
- Dit onderwerp bevat 1,075 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 11 maanden geleden door Anoniem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 januari 2008 om 15:41 #24623
nichtrijder!! 😀
heeft net dezelfde auto
23 januari 2008 om 16:33 #24624en? zat david hasselhoff nog achter het stuur?
of moest ie werken op het strand?23 januari 2008 om 17:11 #24625lache 😀
Btw.. één van de echte KITT’s die ooit van david mazzeltof is geweest staat ergens in een museum in engeland
23 januari 2008 om 17:37 #24626KennyVespa :
vind dat veel mensen hier in het topic maar wat lullen over autos en tubotje hier en turbotje daar, zoals een pagina hiervoor waar iemand beweert met een golf vr6 met turbo een porsche 911 bij te houden (no fucking way) ben zelf monteur en dan moet je al meer doen dan aleen een turboze smijten hier met turbos alsof het snoep is mensen weten niet dat je alles moet aanpassen zoals compressieverhouding en alles maarjah
vind dat er veel gelult word in dit topic
en kwalitatief zijn de jappaners en volvo gewoon super
en ford wat minder (helemaal niet slecht maar hadden toen wat probleempjes, nu hebben ze ook super autos)ik rijd mooi in me volvo 480es 1,7 injectie uit 1988 met 139000 op de klok met nieuwe distributieriem, en nieuwe dynamo, nieuwe uitlaaut (voor tot achter), 4 nieuwe banden, grotebeurt gehad en dat voor 400 euro 😛
ben zelf ook monteur bij erkend volvo dealer en kan je zeggen dat ze idd degelij zijn maar nu de nieuwe met ford niet meer hoor! en die 480 krijg je gegarandeerd nog zat problemen mee;) beloof ik je nu al vooral electronisch!
en jij wauwelen over compressieverhouding als je weet wat aan die auto al gebeurt is heeft ander diff gekregen en nieuwe koppeling dat ding houd echt wel een 911 bij zelf meegamaakt geloofde het ook niet. custom made spruitstuk(in en uitlaat) computer(extra derbij) om de turbo-druk op elk gegven toerental te regelen jonge JIJ weet niet waar je het over hebt! maargoed is neit eens mijn auto van mijn part zeik je hem totaal af intreseert me tog niet.
is gewoon luxe auto van stoelverwarming tot elec ruiten en buitenspiegels plus verwarmde buitenspiegels dus 😛heeft tog 110 pk deze auto
maar binnekort ga ik een nissan silvia s12 kopen met achterwiel aandrijving en 1,8 16V met (std) turbo
23 januari 2008 om 17:39 #24627volvo’s zijn relax 😀
23 januari 2008 om 17:48 #24628wow best leuk bakje zown S12.
Beetje een iets grotere broer van de Toyota Corolla
23 januari 2008 om 20:17 #24629niels-nijsten :
KennyVespa :
vind dat veel mensen hier in het topic maar wat lullen over autos en tubotje hier en turbotje daar, zoals een pagina hiervoor waar iemand beweert met een golf vr6 met turbo een porsche 911 bij te houden (no fucking way) ben zelf monteur en dan moet je al meer doen dan aleen een turboze smijten hier met turbos alsof het snoep is mensen weten niet dat je alles moet aanpassen zoals compressieverhouding en alles maarjah
vind dat er veel gelult word in dit topic
en kwalitatief zijn de jappaners en volvo gewoon super
en ford wat minder (helemaal niet slecht maar hadden toen wat probleempjes, nu hebben ze ook super autos)ik rijd mooi in me volvo 480es 1,7 injectie uit 1988 met 139000 op de klok met nieuwe distributieriem, en nieuwe dynamo, nieuwe uitlaaut (voor tot achter), 4 nieuwe banden, grotebeurt gehad en dat voor 400 euro 😛
ben zelf ook monteur bij erkend volvo dealer en kan je zeggen dat ze idd degelij zijn maar nu de nieuwe met ford niet meer hoor! en die 480 krijg je gegarandeerd nog zat problemen mee;) beloof ik je nu al vooral electronisch!
en jij wauwelen over compressieverhouding als je weet wat aan die auto al gebeurt is heeft ander diff gekregen en nieuwe koppeling dat ding houd echt wel een 911 bij zelf meegamaakt geloofde het ook niet. custom made spruitstuk(in en uitlaat) computer(extra derbij) om de turbo-druk op elk gegven toerental te regelen jonge JIJ weet niet waar je het over hebt! maargoed is neit eens mijn auto van mijn part zeik je hem totaal af intreseert me tog niet.
is gewoon luxe auto van stoelverwarming tot elec ruiten en buitenspiegels plus verwarmde buitenspiegels dus 😛heeft tog 110 pk deze auto
maar binnekort ga ik een nissan silvia s12 kopen met achterwiel aandrijving en 1,8 16V met (std) turbo
jow je bent monteur met je 17 jaar dream on hebt zeker ook al 25 ervaring he
wil het wel eens zien dan durf je uit te dagen met die auto tegen mijn kennis zijn 1994 911 turbo, houd je nooit bij jonge
23 januari 2008 om 20:33 #24630oke klaar nu jongens.
Mike24 januari 2008 om 06:20 #24631gewone 911 is der gezegt en het is niet mijn auto! turbo heb ik nooit wat van gezegd maar vind het goed geweest. ben trouwens met 16 aan monteursopleiding begonnen duurt maximaal 2 jaar ik hebm op 1.5 jaar afgemaakt
24 januari 2008 om 07:27 #24632Waarom moet je het laatste woord hebben Niels,Als Mike al gevraagt heeft op te houden?
24 januari 2008 om 16:27 #24633zijn nog jong he:P en ik laat me niet kleineren door andere mensen.
ArvidW: Hier op Vespa-ciao hebben we regels, als een moderator tegen je zegt dat het genoeg is is het ook genoeg, dus niet verder zeiken dan !
29 januari 2008 om 19:53 #24641Ik heb zondag een wagen gekocht.
Een mazda 323c Coupe van 1996 met 90000km gelopen pas
Ik heb er vanmorgen een nieuwe radio voor gehaald een mooie met usb en alles erop en eraan
Wat er nog verandert wordt binnekort:
17inch velgen
Sportdemper
boxen in hoedeplank
Ramen blinderenEn eigenlijk moet hij ooit nog eens verlaagt worden want hij staat erg hoog op zn wielen

29 januari 2008 om 20:04 #246421.3 LX zie ik op RDW site. Wel ff APK laten keuren nog;)
Maar een oer-degelijke en toch sportieve auto.
29 januari 2008 om 20:10 #24643Vanmiddag mooie Mustang op tv bij American Hotrod. Stond ook een Vespa SI (!!!!) in de garage daar, waar ze de Mustang vandaan haalden! 😛 Wist niet dat ze die ook hadden in Amerika.. 😡
29 januari 2008 om 20:12 #24644Best leuk idd, je ziet ze niet zo veel. Had wat meer power mogen hebben maargoed is wel lekker zuinig! Enige wat ik aan te merken heb (kwestie van smaak) alle oranje glaasjes vervangen door witte. Voorkant is very nice!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.