Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Topic starter

De astra is weg(leuk eh Hansje:P)

Ik ben over gestapt naar een Mercedes 190D, dingentje rijd als een zonnetje en is net ff iets zuiniger……
      75 Brute pk’s en heerlijk dieselgenagel:D

Achja, je moet iets over hebben voor comfort….

masterman
      Bijdrager

crossfreak :

LvDoni :
        @vespaciao4ever, leuke golf, alleen de achterbumper en achterlichten verpesten het echt heel erg 🙁

Mij nieuwe aanwinst voor op de starlet: Blitz open luchtfilter… kost wat, maar den heb je ook wat 😉

ik heb een universele open lucht filter..maar vind niet echt dat hij een sportiefe geluid geeft..

die van jou wel?

of moet ik dan een k&n filter kit kopen…of van green filters?

wat voor auto heb je! ik heb nog een K&N filter te koop half jaartje oud 35 euro.

Loek
        Bijdrager

DAF 33 variomatic!
          Ja, de Nederlanders bedachten het variomatic systeem dus dat jij me je malossi, polini die variookes rondrijdt heb je te danken aan de DAF fabriek.

barry
          Donateur

En de DAF gaat even snel vooruit als achteruit.
            Herinner me nog steeds vroeger bij ter land,zee & in de lucht de achteruitrijd races.Gewoon schitterend om te zien.
            Zelf mijn wijlen oma heeft er vroeger zo eentje gehad.

VespaAvanti
            Donateur

Omdat meerdere mensen er naar gevraagt hebben plaats ik hier maar ff een paar picca’s van mijn Porsche 924;)
              Het is dus een auto die Porsche, Audi en Volkswagen samen hebben ontworpen.
              Zo zit er onder andere een opgevoerde Audi 100 motor in, die in de Porsche 125 PK levert waarmee hij een top van 200 km/h haalt8)
              Een paar foto’s heeft mijn vader gemaakt, eentje waar ik heel droog met de radio aan het klooien ben en eentje dat ik weg rijdt:D
              De andere zijn een beetje beun maarja:con

Hij rijdt zeer fijn, zeker voor een bijna 25 jaar oude auto;)
              Zoals je op de laatste foto kunt zien is er ooit aan de deur gebeund, slecht geplamuurd en gespoten (zie voorste gedeelte van de deur voor beunplamuur).
              Maarja, dat fix ik nog wel ooit, ik zie er toch niks van als ik rijdt:lol

barry
              Donateur

Zit geen audi motor in,maar een volkswagenmotor.Deze was toendertijd een blikvanger toen ik nog jong was.Leuke wagen met weinig onderhoudskosten,maar daar deze nu tamelijk wat jaartjes is,is het te hopen dat hij nog goed is(blijft)qua slijtage.

VespaAvanti
                Donateur

Hij gaat zeker nog wat jaartjes mee:D
                  Hij heeft pas +/- 135000 km gelopen dus nog niet zo veel.
                  Hij is compleet gegalvaniseerd dus hij roest echt helemaal NIKS=)
                  Hij loopt goed, rookt helemaal niks enz, dus hij is niet afgetrapt.
                  Ik heb wel in een afgetrapte gereden bij een andere verkoper, wat een wrak was dat:con
                  Er ligt wel degelijk een audi motor in:!
                  Ik zit ook bij het Porsche 924 forum en daar zeggen ze dat, overal waar je de geschiedenis terug kunt vinden zeggen ze het ook.
                  Dus het lijkt me dus wel dat het zo is:D
                  Maargoed, hij rijdt goed, trekt leuk en is over 10 maanden belasting vrij;)
                  Wat wil je nog meer:thumb

masterman
                  Bijdrager

Coole auto hoor!

zover ik weet is de audi motor de zelfde als vw. ik heb namelijk het onderdelen catalogus en daar in staat audi vw en seat meestal de zelfde motoren gebruiken. Mijn VW golf 1.4 was het zelfde blok als de audi en seat 1.4. dit zal met de 1.6, 1.8 en 2.0 motoren ook zo zijn.

barry
                    Donateur

En ik spreek over een jaartje of 19-20 geleden (snik snik).En toen was er over Audi nog geen sprake.Althans hier niet.

VespaAvanti
                      Donateur

barry: Hier was wel al sprake van Audi, op marktplaats vind je er ook zat van rond bouwjaar 1975/1980;)

masterman: Zover ik weet waren de motoren in die tijd nog niet hetzelfde.
                        Dat is volgensmij pas later gekomen.

Ik heb nu weer ellende met de verzekering:(
                        Ik ben naar mijn tussenpersoon geweest en die had een maatschappij gevonden waar ik hem voor 720 euro per jaar kon verzekeren (zat geld vind ik).
                        Maar nu belde hij vandaag dat die verzekeringsmaatschappij hem toch niet wil verzekeren voor dat bedrag of zelfs helemaal niet:o
                        Bijna alle verzekeringen worden bang als ze de woorden, Porsche, 18 jaar, geen schade vrije jaren horen.
                        Pure discriminatie noem ik dat:boos
                        Oftewel, de asso’s verpesten het voor de rest:'(
                        Maarja, het is niet anders, ik heb nu dus wel mooi 250 km gratis kunnen rijden:D

Juul
                        Bijdrager

Als je m op je ouders naam zet dan?
                          Goede vriend heeft dat ook gedaan met z’n gti

crossfreak
                          Bijdrager

hier eindelijke wat mooiere foto’s van me gti.

en me nieuwe aanwinst:

k&n 57i kitje…..let niet op de rose agenda, vriendin woont nu bij me vandaar 😀

aanstaande vrijdag gaat de voorkant 40/45mm naar beneden en zal de k&n kit er op gaan 😉

have fun 8)

wjtjee
                            Bijdrager

Dat Gti in je Grill is mooi en voor de rest ook mooie auto :thumb

crossfreak
                              Bijdrager

thanx..

hoor veel goeie reacties over me gti grill…dit omdat hij best zeldzaam is.

crossfreak
                                Bijdrager

zo..me auto is aan de voorkant verlaagt en moet zeggen dat ziet er een stuk mooier uit =)

heb 2 foto’s gemaakt:

normaal was achter lager dan voorkant en nu staan ze gelijk.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.