Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Auto” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Auto” topic

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,076)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

;)Dat is volledig afhankelijk van het merk auto en type dat jij wilt gaan kopen. Er is niet iets specifieks dat op alle auto´s geld. Dan moet je eens zoeken op internet naar de auto die jij zou willen.

Green Machine
      Bijdrager

LvDoni :
        @Green machine, wie zet er nou een jappandemper onder een franse auto? 😕

whaha staat tog stoer =p
        met de achterbumper erop zie je hem
        amper, alleen het uiteinde maar staat wel stoer

niels-nijsten
        Bijdrager

cittadriver :

niels-nijsten :
          momenteel 2liter volvo 460 met costum spoiler:P vorige week heeft pap de lantaarn paal geraakt dus ga nieuwe haale waarschijnlijk een 300gt mitsubischu

ahhhh weer zo’n multi miljonair je zal wel een goede baan hebben want zo’n auto is toch niet te rijden… tenzij hij de hele dag stil staat….. maar ik wil wel foto’s zien als je hem hebt ik ben nu eenmaal toch mitsubishi fan

niet te hard rijden he:P alstie 1 op 10 rijd vind ik het goed:P al zal dat wel met moeite gaan:D aangezien de rechtervoet wat aan de zware kant is. en jeh baan automonteur veel beunen he:P

KennyVespa
          Bijdrager

als jij die een 3000 gt hebt kom ik persoonlijk bij je langs, stiefvader van me vriendin heeft er 1, ding heeft 350000 km gelopen is een twin turbo en is compleet gereviseert, en de benzine die dat ding zuipt kan jij nooit betalen, en in nl vind je ze bijna niet, moet je al in duitsland kijken

geloof er eerlijk gezegt geen flikker van

je bent nog niet eens 18

niels-nijsten
            Bijdrager

ben idd nog geen achtien maar al die 13 jarige jongetjes die hier rondrijden op de brommers is dat dan ook zo raar:S en ik hoef geene met twin turbe auw kut kosten 10.000 euro in aankoop. staan op marktplaats idd maar een stuk of 4 vier in nederland. gw00n zo basic mogenlijk.

crossfreak
              Bijdrager

Green Machine :
                wat voor een auto heb je dan???

peugeot 205 1.9 GTI U9.

op mijn demper zit een flens en ook op de tussen pijp, die wil ik er ook op houden dus zal wel een stukje van me orginele demper wat afzagen en dat dan aan de universele demper lassen.(met een knik er in)

cittadriver
                Donateur

niels-nijsten :
                  ben idd nog geen achtien maar al die 13 jarige jongetjes die hier rondrijden op de brommers is dat dan ook zo raar:S en ik hoef geene met twin turbe auw kut kosten 10.000 euro in aankoop. staan op marktplaats idd maar een stuk of 4 vier in nederland. gw00n zo basic mogenlijk.

Zonder turbo zijn ze zowieso al niet te vinden volgens mij zijn ze ook niet verkocht in europa bij de dealers… Heb zelf ook bijn mitsubishi gewerkt en hadden daar iets van 8 3000 gt’s in onderhoud maar allemaal turbo… En de niet turbo versie’s hebben 221 pk als ik mij niet vergis, met de zelfde 3 liter motor en die dingen kosten ook al 10.000 euri’s… en bij een wage gewicht van +- 1600 kilo moet je heel erg rustig doen om uberhaupt al 1 op 8 te halen… maar een op 10 haal je denk ik nooit… Daar is de auto gewoon te zwaar voor… En dan nog wegebelasting van zo’n ding 800 euro per jaar ofzo en dan de verzekering nog… Die krijg je alvast niet op jou naam gewoon omdat het ding te veel power heeft… Maja ieder zijn eigen 😉

Maar als je hem hebt ben ik wel de eerste die kwijlend wil komen kijken :P:P;)

Edit ik wil natuurlijk niet alleen maar zeiken maar als je toch echt zo’n auto wilt gaan rijden let dan heel goed op of er geen vreemde geluiden uit de tussenbak en differentieel komen…. deze willen ook wel eens heel graag kapot gaan…. En dan weet je ook waarom die auto zo goedkoop is in vergelijking met de andere… want geloof me je wilt er geen gereviseerde voor kopen :whistle

KennyVespa
                  Bijdrager

jah juist daarom vond ik het al lulkoek colin maarjah

niels-nijsten
                    Bijdrager

Zeni Tani Performance Cars 7000 euro voorn 3000gt technisch in orde en van het gebruik heb ik idd geen flauw idee dacht(hoopte) ergens rond de 1/10 uit te komen. maar als jij het al hebt over maximaal 1/8 word het idd wel een duur wagentje.

en wat vinden we trouwens van de bmw 320I.(als iets zuinigere optie:P)

Mike
                      Bijdrager

ook leeuke leuk ding maar een starters wagen..

ook weer neit de lichste enzo en wat oudere bmw’s vinden vaak aandacht ( onderhoud ) wel lekker

Mike

niels-nijsten
                        Bijdrager

onerhoud maakt niet uit daar ben je monteur voor;) doe ik graag en je lichte eerste autotjes dat heeft mij nooit zo aangesproken:P ik kan bv. zoals die volvo 460 voor 400 euro krijgen en alsk een licht autotje wil hebben(hebben ze bij op het werk njiet) dan ben ik al gauw meer kwijt. ik wil het graag in 1 keer goed doen snapje:P

henny
                          Bijdrager

mag je met een kleine auto ook in “het grote auto topic” ?:nerd

im.number.nine
                            Bijdrager

Ahh autotopic! 🙂 zie het nu pas,
                              Ik doe zelf Autospeedwayracing met een toyota starlet EP70 1.0 (Nog 16 jaar )
                              Heb 3 auto’s waarvan 2 lopen ,1 raceklaar 1 nog voor de weg en joyriding haha en een als reserve carosserie.

Hier is ie

En hier mij crash ermee. 🙂

hansieb
                              Moderator

Vette shit op je 16 al beetje scheuren lijkt mij de bomb!

im.number.nine
                                Bijdrager

hansieb :
                                  Vette shit op je 16 al beetje scheuren lijkt mij de bomb!

Ben begonne op mn 14e 🙂 maar het is echt super en vooral het over de kop vliegen was echt mn hoogtepunt van het jaar. Das egt mega ! huppa opeens lig je op je dak vonken kome naar binnen en rook en maar auto’s langs je scheuren echt geweldige special effects!!

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,076)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.