Vespa-Ciao.NL
:: Het begin van het einde.

Home Forums Algemeen Nieuws Het begin van het einde.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

raceciao
    Bijdrager

Tom96 :
      er is niemand die voor mij bepaalt of ik een 2 takt rijd of niet! :no

Bepalen misschien niet maar het zou ons wel flink moeilijk gemaakt kunnen worden. Afschaffen van de vele duizenden 2 takt brommers hoeven we niet bang voor te zijn, kan en gaat niet gebeuren. Maar toekomstige regelingen als het massaal weren van 2 takt brommers in grote steden (moeilijk te handhaven) of nog erger het heffen van een flinke verzekeringspremie acht ik niet onmogelijk (soortgelijke regel met de auto oldtimers).
      De keus wordt je op die manier gelaten (eigenlijk niet maar zo lijkt het). Wil je 2 takt rijden prima maar dan betaal je wel onevenredig veel en kun je niet overal rijden. Benieuwd hoeveel mensen er dan nog trouw (kunnen) blijven.

niemand
      Donateur

Er zal wel weer een of andere naaistreek komen dat we belasting o.i.d. kunnen gaan betalen, gewoon omdat ze weer eens geld nodig hebben. :kots

En dan heb ik ook nog vernomen dat ze de snorfiets af willen gaan schaffen in 2017. soms word ik echt niet goed van dit land en hun europa gezanik. :kots:kots:kots

Cеть-2

ter info:

Lees hier het complete hoofdartikel met inspraakreacties over de milieuzones voor klassieke bromfietsen in Amsterdam e.o.! Gekker moet het echt niet worden!

http://bromfiets.nl/files/hoofdartikel.pdf

Helaas, mocht dit plan in z’n geheel doorgaan, dan is m’n brommerhobby ten einde. Een groot gebied buiten de ring A10 is dan ook ‘VERBOTEN!’

update 22-06-2016:
          http://www.at5.nl/artikelen/157462/milieuzone-scooters-bestelautos-en-touringcars-definitief-ingevoerd

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.