Vespa-Ciao.NL
:: Het 50cc Race Blok Topic

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Het 50cc Race Blok Topic

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 254)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Crullie
    Topic starter

@ Arvidw, volgens mij zijn we tips aan het weggeven, maar dan wel over boosters die (nog) niet mogen.

Kzit er hard aan te denken om mijn heren regel makers te mailen om nog een keer naar de exstra boosters te kijken, denken, in ogenschouw nemen en dan gewoon in één klasse.

TICKLING BARN

LvDoni
      Bijdrager

jah, er is nogal veel onenigheid over de regels. Zelf maakt het mij niet uit, of de regels zo blijven, of dat je extremer mag gaan, vind het alklebei uitdagend. Maar zorg in elk geval voor duidelijkheid 😉

G-no
        Donateur

als boosterpoorten maken mag, moet het wel in een aparte klasse vind ik. zo ”makkelijk” is het nou ook weer niet zoals veel mensen hier doen denken;) ik ben tevreden met de regels en heb al genoeg mazen ontdekt:D

Crullie
          Topic starter

@ LvDoni, Regels staan al een tijdje in de eerste post en mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag.:)

@ G-no, mooi zo dat vind ik nou ook :thumb, er is genoeg vrijheid om zeer snel te gaan zonder die boosters of exstra poorten of grote dikke uitlaat poort.

Het lijkt wel of booster, extra spoelers of dikke uitlaat het enigste is om een 50cc blokkie snel te krijgen hier op de Site, terwijl er genoeg andere mogelijkheden zijn om dat te doen.

Lees de regels goed.:!

TICKLING BARN

LvDoni
            Bijdrager

@ LvDoni, Regels staan al een tijdje in de eerste post en mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag
              jep, regels heb ik wel gelezen, maar het gedoe om een 2e klasse 😉

KennyVespa
              Bijdrager

man man man hij 3 paginas over regels

zet tog gewoon regels vast en niet oh neej dat kan niet want die wil dat en die wil dat, degenen die met het idee het EERSTE kwam (en ga nu ook niet zeiken ik was eerder, oh neej ik was eerder) zet gewoon regels vast en daar hebben de andere zich maar aan aan te passen

heel simpel

vind dit egt topic vervuiling dat gezeik over regels en wat dan ook

G-no
                Donateur

dat dacht ik dus ook al:) regels staan gewoon vast, daar moet je je maar aan aanpassen. je kunt er met deze beperkingen (met wat nadenkwerk) meer uithalen dan je denkt;)

Crullie
                  Topic starter

Okeej:thumb.

Het staat vast nu, Één klasse met de regels die in de eerste post staan.

Ben de volgende week weer thuis en dan begin ik met de uitleg en tips voor een 50cctje voor de mensen die graag mee willen doen maar nog niet weten hoe. We zijn al met een aardige groep maar zou het leuk vinden dat er meer mensen mee gaan doen.

TICKLING BARN

KennyVespa
                    Bijdrager

eindelijk staat het nu vast, poe poe, moelijk he 😛

LvDoni
                      Bijdrager

Kijk, nu weet iedereen waar hij aan toe is. geen extra klasse dus! Wel leuk zo, nu de “moeilijke” dingen niet mogen, het word nu wat lastiger om echt sneller te worden dan een ander. Leuk!

speedbuxy
                        Bijdrager

LvDoni :
                          Kijk, nu weet iedereen waar hij aan toe is. geen extra klasse dus! Wel leuk zo, nu de “moeilijke” dingen niet mogen, het word nu wat lastiger om echt sneller te worden dan een ander. Leuk!

Dat dacht ik de hele tijd al;)
                          Ben blij dat er toch nog meer zijn die er ook zo denken, begon al te denken dat ik de enige was:)
                          Ben blij dat het nu vast staat.
                          Want zoals ik ook al eerder zei, met deze regels is er idd echt wel wat leuks van te maken.
                          En het is zo idd ook meer een uitdaging om echt sneller als de concurent te worden;)

LvDoni
                          Bijdrager

Zo wat is het rustig hier! Ik zie er btw van af, heb het veel te druk, heb geen blok of vespa, en steek de tijd die ik heb in mijn sprinter 😉 Mochten er nog liefhebebrs zijn voor een getunede 50cc… want die is bijna af namelijk 😀

AA-T
                            Sleutelbeheerder

het is inderdaad heel rustig, dacht even “hé eindelijk weer een reactie”
                              maar deze is toch wel een beetje teleurstellend

zelf ben ik helemaal nog niet toegekomen aan mn 50cc want heb ook genoeg andere dingen te doen, maar tijdsdruk is der absoluut niet.. duurt nog zo lang!

je hebt nog meer dan genoeg tijd om alles bij elkaar te krijgen..
                              hoop dat je er nog wel zin aan hebt om het toch door te zetten

LvDoni
                              Bijdrager

Tjah, komend halfjaar in elk geval niet (stage, auto, sprinter) … en eigenlijk kan er ook geen brommer meer bij. Ik heb gewoon geen vespa en blok, en om 50 euro uit te geven aan een blok, en 50 euro voor een rollend frame gaat me gewoon te ver. dat tunen is leuk, maar…tjah nu even niet, haha

Maargoed, het duurt nog erg lang allemaal dus wie weet. zal in elk geval mijn cilindertje afmaken 😉

speedbuxy
                                Bijdrager

LvDoni :
                                  Zo wat is het rustig hier! Ik zie er btw van af, heb het veel te druk, heb geen blok of vespa, en steek de tijd die ik heb in mijn sprinter 😉 Mochten er nog liefhebebrs zijn voor een getunede 50cc… want die is bijna af namelijk 😀

Ja kom op man.
                                  Er is nog zat tijd om van alles bij elkaar te zoeken.
                                  En ik moet zelfs nog 2 complete sprinters opbouwen en afstellen;)
                                  En dan ben ik nog bezig met een peugeot rcx project en de yamaha fs1 wil ik voor het komende seisoen ook klaar hebben.
                                  Dus als 1 het druk heeft ben ik het;)
                                  Maar zie daardoor niet van dit projectje af.
                                  Want met de benodigde spullen, ben ik als het meezit er binnen 2 dagen er wel mee klaar.
                                  Dus veel tijd hoeft het ook niet kosten.

Ik heb de eerste test uitlaat al aangeschaft voor 15 euro inclusief:D
                                  Staat toen ie binnen kwam

Staat na een half uurtje:D

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.