Vespa-Ciao.NL
:: Het 50cc Race Blok Topic

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Het 50cc Race Blok Topic

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 254)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AA-T
    Sleutelbeheerder

ik heb mezelf ook in het lijstje van deelnemers gezet..

uitlaat naar keuze dus, maar de uitlaatflens, mag die groter of niet (lijkt me afhankelijk of er een pro-klasse komt)

TimoO_
      Donateur

misschien in het lijstje Thomas en Hansieb en G-no en mij in teams zetten zeg maar, is wat leuker en duidelijker hoe en wie meedoen :).

hansieb
        Moderator

TimoO_ :
          misschien in het lijstje Thomas en Hansieb en G-no en mij in teams zetten zeg maar, is wat leuker en duidelijker hoe en wie meedoen :).

Is aangepast , blok zal onder mijn ciao komen als het mag van thomas :D!!!!

G-no
          Donateur

iemand al plannen die hij wilt delen?:D ik igg niet:P

hansieb
            Moderator

Ik zat te denken , allemaal leuk en aardig maar hoe gaan we dit goed testen ????

We kunnen ofcourse wel allemaal individueel testen hoe hard de 50cc blokken gaan wat mij de enigste logische optie lijkt of gaan we echt ergens afspreken ofzo ?

Btw moet er een vliegwiel op , ik zat aan ACCU ontsteking te denken dus geen vliegwiel meer…?

speedbuxy
              Bijdrager

hansieb :
                Ik zat te denken , allemaal leuk en aardig maar hoe gaan we dit goed testen ????

We kunnen ofcourse wel allemaal individueel testen hoe hard de 50cc blokken gaan wat mij de enigste logische optie lijkt of gaan we echt ergens afspreken ofzo ?

Btw moet er een vliegwiel op , ik zat aan ACCU ontsteking te denken dus geen vliegwiel meer…?

De race zelf vind plaats op de groningen meeting, tenmiste daar zouden crullie en ik tegen elkaar racen.
                Want daar komen de meesten toch al naar toe dus is ook het makkelijkst.

Anders zouden sommigen een rit moeten maken voor alleen een raceje
                En met een meeting erbij lijkt het mij wat aantrekkelijker, plus ook leuker qua toeschowers.

En is de Amateur klasse moet er wel een vliegwiel opzitten maar bewerking daarvan is vrij.
                Maar dus wel met een spoel ontsteking;)

Maar als er genoeg animo is voor een PRO klasse, moet die er ook maar komen:)

barry
                Donateur

Enne,van de winnaar moet de cilinder eraf,ter controle,dat er geen exotische spullen binnenin gebruikt zijn!

speedbuxy
                  Bijdrager

Bo3T :
                    zal julie ff helpen want doe zelf niet mee ;).

hoe zit het met vario? mag dat of niet? vertanding iets (malossi bv)

In de amateur klasse is poeli verplicht.
                    En ook vertanding dient orgineel te blijven.

Maar als er een pro klasse komt is alles wat mij betreft toe gestaan qua aandrijving.

Crullie
                    Topic starter

G-no :
                      iemand al plannen die hij wilt delen?:D ik igg niet:P

:lol Tja tuning voor een wedstrijd vertel je niet en is ieder voor zich, toch ga ik in Pro-access uitleggen hoe je een 50cc kunt tunen voor de mensen die het nog niet goed weten maar wel al mee willen doen. Kunnen ze in ieder geval al beginnen en misschien zit er een nutuurtalent tussen die ons kan verbazen.:thumb

TICKLING BARN

speedbuxy
                      Bijdrager

barry :
                        Enne,van de winnaar moet de cilinder eraf,ter controle,dat er geen exotische spullen binnenin gebruikt zijn!

Dat lijkt mij ook het beste om cheaters idd te voorkomen.

speedbuxy
                        Bijdrager

AA-T :
                          ik heb mezelf ook in het lijstje van deelnemers gezet..

uitlaat naar keuze dus, maar de uitlaatflens, mag die groter of niet (lijkt me afhankelijk of er een pro-klasse komt)

Idd in de amateur klasse dient ie gewoon orgineel te blijven.

Maar als er een pro klasse komt, is dit zeker toe gestaan.

hansieb
                          Moderator

Groninger meeting is pas volgend jaar =) zo lang wil ik niet gaan wachten….

Met de meeting wil ik wel me deps blok erop ofcourse 😛 niet een 50cc blok.

Maar willen jullie dit echt een race maken dus 400meter sprint ofzo ? dan maak je het toch juist een trek blok van 😕 ik dacht dat het de bedoeling was dat we echt de hoogste topspeed over bijvoorbeeld 2 – 3 km weg gingen halen?

Ik wil graag mee doen met de amateur klasse , de pro klasse lijkt mij oninteressant we moeten gewoon met een zo std mogelijk vespa blok het optimale halen lijkt me.

G-no
                            Donateur

en het frame? word het een race of een sprint? zijn zelfbouw frames toegestaan?

speedbuxy
                              Bijdrager

hansieb :
                                Groninger meeting is pas volgend jaar =) zo lang wil ik niet gaan wachten….

Met de meeting wil ik wel me deps blok erop ofcourse 😛 niet een 50cc blok.

Maar willen jullie dit echt een race maken dus 400meter sprint ofzo ? dan maak je het toch juist een trek blok van 😕 ik dacht dat het de bedoeling was dat we echt de hoogste topspeed over bijvoorbeeld 2 – 3 km weg gingen halen?

Ik wil graag mee doen met de amateur klasse , de pro klasse lijkt mij oninteressant we moeten gewoon met een zo std mogelijk vespa blok het optimale halen lijkt me.

Ja dat is idd nog ver weg maar dat geeft wel lekker veel tijd ervoor:)

En het is beter voor de opkomst want anders is het alleen aantrekkelijk voor mensen uit het noorden.
                                Want kan me voorstellen dat als je in eindhoven woont je niet alleen voor raceje hier naartoe komt.
                                Een meeting erbij is dan veel aantrekkelijker om de rit voor te maken.

En je deps en 50 blokje wissel je toch gewoon even om:)
                                Als er een pro klasse komt maak ik waarschijnlijk voor beide klassen een blokje klaar.
                                En ik heb ook maar 1 frame:)

En crullie en mij leek 1km goed genoeg, dan trekken ze tenmiste nog wat leuk op
                                En daarop tunen is ook het leukst en zit de meeste uitdaging in.

henny
                                Bijdrager

laten we beginnen met een enkele klasse.

mocht dit zo’n succes worden, dan kan er een volgende keer nog altijd een klasse bijkomen……..

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.